SweetBMW Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 (endret) engine block mounting parts... se eks her http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NC31-EUR-10-2006-E60-BMW-520d&diagId=11_3307 Endret August 25, 2015 av SweetBMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 hmmm... jeg leter spesifikt etter den delen på en e38 740d motor, for å få en indikasjon på om manuell kasse fra m62 / s62 kan brukes på m67. Og jeg greier ikke å finne den (på samme skjema) for hverken 740d eller e39 m5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Nei dæven der sier du noe du.... :\ kan kikke i ordentlige ETK i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 jeg har ikke sett en slik plate på min m62 med manuell kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Hm, ok. Det kan jo ha noe med saken å gjøre. Er egentlig ute etter å få bekrefta hvilke manuelle kasser som kan brukes på m67. Jeg ser for meg at m62 og s62 manuelle ville være relativt bolt on, men vet jo ikke. Har du noen formening her? Aut kassene på m62 og m67 har naturligvis heller ikke samme delenummer (men det er det antagelig andre årsaker til enn boltmønster). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 etter kjapt søk på old.koed.no så ser det ut som at 740d og 740i har samme boltsirkel. det jeg ikke vet er om det er plass til nålelager i veiven, siden inngående aksling på kassen skal ligge i senter av veiv. jeg er enig med deg om at 6trinns fra s62 og m62 er bolt on, uten at jeg vet hvordan veiven poå m67 er. hadde du fått dette til så hadde de vært tøft. enda ikke set en m67 med manuell kasse. ville gått for s62 kassen, da den er bygget for mer effekt og nm enn m62 kassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 takker. Hvordan finner man sånt på old.kode.no? Ellers kan det se ut som at det er plass til lager: http://allegro.pl/bmw-7-e65-740d-silnik-m67-258-km-i5550544033.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Etter nærmere undersøkelser av bilen min uten fanger framme fant eg spør av katten eg kjørte på. blodige kanter her og der, noe hårstrå og eine Csl splitteren hadde en seriøs ripe på undersiden. godt eg hadde orginal m3 fanger. Tipper den hadde knøkke om det var kopi. Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Etter nærmere undersøkelser av bilen min uten fanger framme fant eg spør av katten eg kjørte på. blodige kanter her og der, noe hårstrå og eine Csl splitteren hadde en seriøs ripe på undersiden. godt eg hadde orginal m3 fanger. Tipper den hadde knøkke om det var kopi. Sent fra min D6603 via Tapatalk Du ber altså om cred for å ha kjørt på ei katt? Laangt over grensa for ufint, jeg er glad i katta mi så stikk gjerne innom for en virkelighets-sjekk. Den bi ikke nødvendigvis behagelig.. wicky124, Poppy, Nytern og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 (endret) Mista 3 puser på den måten. Ingen gidder å varsle. Siste katta led seg gjennom et døgn med forferdelige skader før jeg fant'n. Forferdelig. Endret August 26, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Forrige min ble påkjørt og slengt utenfor huset. De som kjørte på ham visste hvor den bodde mao. Hørte ikke en lyd fra de..Nå bor denne gogutten her, håper det ikke kommer nå kids og sikter på ham.. axept, ahj, Julianv og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Er ikke til å stikke under en stol at veldig mange misliker katter, de raser rundt ute og dreper dyr veldig effektivt, går på biler, pisser i garasjer, og eieren er like glad for katten er så søt. http://www.tv2.no/a/2926989 http://www.nrk.no/trondelag/_-katter-er-uonska-i-norsk-natur-1.10892310 Når det er sagt, man kan ha litt respekt for at det sikkert er en familie som er veldig glad i katten sin, og en unge eller to som er veldig lei seg i dag for katten ikke har kommet hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Gjelder hunder også. Jeg stoppet i morges når jeg så en hund som lå i veien. Mens alle andre tydeligvis hadde det for travelt til å hjelpe den. Skulle selv i barnehagen men jeg har da tid til å stoppe hvis jeg ser ett dyr ligge i veien.... Enda værre å bare stikke fra en påkjørsel. Rævhålfolk. Nytern og BMWE39turbo reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Du ber altså om cred for å ha kjørt på ei katt? Laangt over grensa for ufint, jeg er glad i katta mi så stikk gjerne innom for en virkelighets-sjekk. Den bi ikke nødvendigvis behagelig.. Hvor står det at han ber om cred? Jeg leste "ops, jeg kjørte på en katt, godt ikke fangeren min ble ødelagt" - jada, folk er materialistiske, men det står ingen sted "jeg er dritkul fordi jeg kjørte på en katt" uansett hvilke linjer man leser mellom. majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg