Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

hmmm...

jeg leter spesifikt etter den delen på en e38 740d motor, for å få en indikasjon på om manuell kasse fra m62 / s62 kan brukes på m67. Og jeg greier ikke å finne den (på samme skjema) for hverken  740d eller e39 m5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ok. Det kan jo ha noe med saken å gjøre.

Er egentlig ute etter å få bekrefta hvilke manuelle kasser som kan brukes på m67. Jeg ser for meg at m62 og s62 manuelle ville være relativt bolt on, men vet jo ikke. Har du noen formening her?

Aut kassene på m62 og m67 har naturligvis heller ikke samme delenummer (men det er det antagelig andre årsaker til enn boltmønster).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter kjapt søk på old.koed.no så ser det ut som at  740d og 740i har samme boltsirkel.

det jeg ikke vet er om det er plass til nålelager i veiven, siden inngående aksling på kassen skal ligge i senter av veiv.

jeg er enig med deg om at 6trinns fra s62 og m62 er bolt on, uten at jeg vet hvordan veiven poå m67 er.

hadde du fått dette til så hadde de vært tøft. enda ikke set en m67 med manuell kasse.

ville gått for s62 kassen, da den er bygget for mer effekt og nm enn m62 kassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter nærmere undersøkelser av bilen min uten fanger framme fant eg spør av katten eg kjørte på. blodige kanter her og der, noe hårstrå og eine Csl splitteren hadde en seriøs ripe på undersiden. :-P godt eg hadde orginal m3 fanger. Tipper den hadde knøkke om det var kopi.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter nærmere undersøkelser av bilen min uten fanger framme fant eg spør av katten eg kjørte på. blodige kanter her og der, noe hårstrå og eine Csl splitteren hadde en seriøs ripe på undersiden. :-P godt eg hadde orginal m3 fanger. Tipper den hadde knøkke om det var kopi.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Du ber altså om cred for å ha kjørt på ei katt?  Laangt over grensa for ufint, jeg er glad i katta mi så stikk gjerne innom for en virkelighets-sjekk. Den bi ikke nødvendigvis behagelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke til å stikke under en stol at veldig mange misliker katter, de raser rundt ute og dreper dyr veldig effektivt, går på biler, pisser i garasjer, og eieren er like glad for katten er så søt.

http://www.tv2.no/a/2926989

http://www.nrk.no/trondelag/_-katter-er-uonska-i-norsk-natur-1.10892310

Når det er sagt, man kan ha litt respekt for at det sikkert er en familie som er veldig glad i katten sin, og en unge eller to som er veldig lei seg i dag for katten ikke har kommet hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder hunder også.

Jeg stoppet i morges når jeg så en hund som lå i veien. Mens alle andre tydeligvis hadde det for travelt til å hjelpe den.

Skulle selv i barnehagen men jeg har da tid til å stoppe hvis jeg ser ett dyr ligge i veien.... Enda værre å bare stikke fra en påkjørsel.

Rævhålfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ber altså om cred for å ha kjørt på ei katt?  Laangt over grensa for ufint, jeg er glad i katta mi så stikk gjerne innom for en virkelighets-sjekk. Den bi ikke nødvendigvis behagelig..

Hvor står det at han ber om cred? Jeg leste "ops, jeg kjørte på en katt, godt ikke fangeren min ble ødelagt" - jada, folk er materialistiske, men det står ingen sted "jeg er dritkul fordi jeg kjørte på en katt" uansett hvilke linjer man leser mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...