Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

N47-motoren er såvidt jeg vet kjent for å ha et stort problem...

Er dette noe BMW/Bavaria utretter gratis eller hvor store kostnader er det snakk om om "timing chain"-problemet dukker opp og det viser seg at BMW ikke har rettet det opp på akkurat denne motoren?

Og jeg ser noen har 143hk og noen 136hk, ser ut som er fra samme år også(?) (snakk om 18d-motoren, uavhengig av serie), hvorfor? :)

Egen tråd om dette http://www.bimmers.no/index.php?/topic/794716-Til-alle-med-N47-motoren!-Det-kjente-problemet-med-registerkjedet!her
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ingenting om :P

Hvor er den skeiv?

Det vet jeg ikke, men den er garantert trykt inn på høyre side framme, og den har vel smelt på samme måten fire ganger før vi gjor det, skal se om jeg finner et fint bilde fra en av de gangene.. :P

Her ja :)

post-74131-0-36227200-1441643475_thumb.j

Endret av Einarsson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Første sykemelding kom av att kragebeinsbrudd).. Her er oppfølgeren... Etter sykemeldingen gikk ut, gikk jeg på ferie (en dag på jobb, så ferie), en uke ut i ferien fikk jeg en låsning i kneet, med det resultat at jeg måtte inn på sykehuset for en meniskoperasjon. Så denne sommeren har jeg tilbrakt på vårt "nye" rekreasjonssted, med minimal dekning for nett og TV... Rognstranda Camping, Bamble, Telemark.. (Har blitt sånn grilldresskonge). BMW'en har ikke fått pleie og ser ut som ett "dass" pr.dd. Har dårlig samvittighet for BMW'en akkurat nå, men det er ikke mye jeg får gjort noe med nå, bortsett fra litt "lett" stell.. Legger ved ett bilde av interessen som har tatt over for BMW'en, denne sommeren..

Flott campingplass :-)

Veldig bra sanitæranlegg[emoji3]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

N47-motoren er såvidt jeg vet kjent for å ha et stort problem...

Er dette noe BMW/Bavaria utretter gratis eller hvor store kostnader er det snakk om om "timing chain"-problemet dukker opp og det viser seg at BMW ikke har rettet det opp på akkurat denne motoren?

Og jeg ser noen har 143hk og noen 136hk, ser ut som er fra samme år også(?) (snakk om 18d-motoren, uavhengig av serie), hvorfor? :)

De utfører gratis så lenge bilen ikke er eldre enn 10 år og gått mer en 250k.

Effekten har med avgifter å gjøre, ikke noe mer enn det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De utfører gratis så lenge bilen ikke er eldre enn 10 år og gått mer en 250k.

Effekten har med avgifter å gjøre, ikke noe mer enn det. :)

Takk! :)

Vet du om det er bare å "svippe innom" eller må problemet oppstå før de gjør noe?

Og takk for opplysning ang. effekten, da skjønner jeg litt mer !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :)

Vet du om det er bare å "svippe innom" eller må problemet oppstå før de gjør noe?

Og takk for opplysning ang. effekten, da skjønner jeg litt mer !!

Ring dem å hør om det er aksjon på bilen din. Hvis det er det så vil dem bytte en eller flere av kjedestrammerne og de sjekker om kjedet har strekt seg. Hvis kjede hR strekt seg så bytter dem det og alle strammerne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...