danskiii Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 N47-motoren er såvidt jeg vet kjent for å ha et stort problem... Er dette noe BMW/Bavaria utretter gratis eller hvor store kostnader er det snakk om om "timing chain"-problemet dukker opp og det viser seg at BMW ikke har rettet det opp på akkurat denne motoren? Og jeg ser noen har 143hk og noen 136hk, ser ut som er fra samme år også(?) (snakk om 18d-motoren, uavhengig av serie), hvorfor? Egen tråd om dette http://www.bimmers.no/index.php?/topic/794716-Til-alle-med-N47-motoren!-Det-kjente-problemet-med-registerkjedet!her Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 (endret) Det vet jeg ingenting om Hvor er den skeiv? Det vet jeg ikke, men den er garantert trykt inn på høyre side framme, og den har vel smelt på samme måten fire ganger før vi gjor det, skal se om jeg finner et fint bilde fra en av de gangene.. Her ja Endret September 7, 2015 av Einarsson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 (Første sykemelding kom av att kragebeinsbrudd).. Her er oppfølgeren... Etter sykemeldingen gikk ut, gikk jeg på ferie (en dag på jobb, så ferie), en uke ut i ferien fikk jeg en låsning i kneet, med det resultat at jeg måtte inn på sykehuset for en meniskoperasjon. Så denne sommeren har jeg tilbrakt på vårt "nye" rekreasjonssted, med minimal dekning for nett og TV... Rognstranda Camping, Bamble, Telemark.. (Har blitt sånn grilldresskonge). BMW'en har ikke fått pleie og ser ut som ett "dass" pr.dd. Har dårlig samvittighet for BMW'en akkurat nå, men det er ikke mye jeg får gjort noe med nå, bortsett fra litt "lett" stell.. Legger ved ett bilde av interessen som har tatt over for BMW'en, denne sommeren.. Flott campingplass Veldig bra sanitæranlegg[emoji3] fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 (endret) Live nå.. Her er bilene som er på auksjon http://www.rmsothebys.com/lots/?SaleCode=LF15&sort=lot Endret September 7, 2015 av bimmerR hanzhe og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 N47-motoren er såvidt jeg vet kjent for å ha et stort problem... Er dette noe BMW/Bavaria utretter gratis eller hvor store kostnader er det snakk om om "timing chain"-problemet dukker opp og det viser seg at BMW ikke har rettet det opp på akkurat denne motoren? Og jeg ser noen har 143hk og noen 136hk, ser ut som er fra samme år også(?) (snakk om 18d-motoren, uavhengig av serie), hvorfor? De utfører gratis så lenge bilen ikke er eldre enn 10 år og gått mer en 250k. Effekten har med avgifter å gjøre, ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerole94 Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 http://www.formulad.com/live bimmerR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Fin Mercedes W124 på finn, 230TE Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 De utfører gratis så lenge bilen ikke er eldre enn 10 år og gått mer en 250k. Effekten har med avgifter å gjøre, ikke noe mer enn det. Takk! Vet du om det er bare å "svippe innom" eller må problemet oppstå før de gjør noe? Og takk for opplysning ang. effekten, da skjønner jeg litt mer !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Fin Mercedes W124 på finn, 230TE Ingen tvil om at dette blir en dyr kommende klassiker Særlig bensinmodellene. Alle med diesel mishandles i Telemark for det meste, hugges enormt av dem for tiden.Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Takk! Vet du om det er bare å "svippe innom" eller må problemet oppstå før de gjør noe? Og takk for opplysning ang. effekten, da skjønner jeg litt mer !! Ring dem å hør om det er aksjon på bilen din. Hvis det er det så vil dem bytte en eller flere av kjedestrammerne og de sjekker om kjedet har strekt seg. Hvis kjede hR strekt seg så bytter dem det og alle strammerne. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 http://www.formulad.com/live Nice.. WEEee, Fredric Aasbø vant! bimmerole94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerole94 Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Nice.. WEEee, Fredric Aasbø vant! JA! ;D sykt kult! bimmerR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Nå? Faen, glemte runden i Canada. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerole94 Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 aah, det var synd :/ han fikk hvertfall jobben gjort og banket ut de andre ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Liten el-bil mot bensin-bil snutt.. Rettere sagt Tesla mot M4.. [emoji41] [emoji23] https://youtu.be/2-SRHxcpG6I Edit: Funker visst ikke? Edit 2: Funker nå.. Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Fredrik 90 og BMWE39turbo reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg