Fredrik Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Kult... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 FML glemte igjen en kasse med div papirer og annet smått på taket av firmabilen etter en jobb. kom på det når jeg skulle sjekke noe som sto i en blokk jeg hadde der. kom på at kanskje det var grunnen til at en bil bak meg blinka fælt med lysa en stund etter jeg kjørte ut på hovedveien. gadd ikke bry meg da regna med de bare trodde det var noe løst på taket elns (er noen fastmonterte stropper der som ser løse ut om jeg ikke har på stigen) kjørte tilbake dit nå i kveld, ser ikke snurten til noen kasse eller papirer eller noe, så vet ikke jeg kjørte hele ruten jeg kjørte fra den jobben og titta i grøfter/veikant uten å se så mye som et papirark. håpe det ikke var noe viktig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Husket du og se på taket av firmabilen? [emoji12] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Husket du og se på taket av firmabilen? [emoji12] danskiii og -Roger- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Var bare ment som en spøk at du kom på at du hadde en kasse på taket og så bare kjørte du tilbake å leitet uten å finne den og uten å faktisk se om den fremdeles sto på taket! Det hadde jo vært helt sjef om den sto på taket enda! Tog du an? fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Var bare ment som en spøk at du kom på at du hadde en kasse på taket og så bare kjørte du tilbake å leitet uten å finne den og uten å faktisk se om den fremdeles sto på taket! Det hadde jo vært helt sjef om den sto på taket enda! Tog du an? jo da sist for en 3-4 år siden glemte jeg voltmeteret på taket på bilen, var langt uti skauen på kirkøy på hvaler og kjørte inn til skjærhalden, lå jaggu på taket ennå når jeg kom fram men regner med kassa datt av taket ca ved esso i råde. da en audi bak meg blinka fælt når jeg hadde kjørt ut på hovedveien. men var ingenting rundt der når jeg var der en tur å titta istad, så noen må nesten ha rydda det opp. ringte esso og hørte om noen hadde levert noe, men nope, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 (endret) En venn av meg jobbet som lærling, bilskadeoppretter. Han glemte noe verktøy på taket av en eller annen kassebil med en slags ramme rundt, så verktøyet datt ikke ned. Var selvfølgelig taket han hadde fikset. Eieren ble så jævla forbanna at han kjørte bare hjem uten å ta verktøyet vekk. Kjørte tilbake dagen etter med verktøyet skliende oppå taket. Hehe.. Han måtte lakke det på nytt selvfølgelig, men litt svidd tankegang hos eieren syns jeg... Endret September 23, 2015 av -Roger- janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 danskiii og -Roger- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 (endret) Glemte stort sett nytrakta kaffe i pappkrus på mitt firmabiltak. Ganske harmløst. Noe verre var å sette dem på dashboardet. Glemte noen ganger av dem, en liten brems fikk dem til å velte å renne rett ned i defroster-dysa til frontruta skjedde vel tre ganger. Kaffearoma henger igjen lenge! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Endret September 24, 2015 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 Bilforretninger ass, de får meg til å ikke ville kjøpe bil. Jeg har vært innom samtlige her i Molde, de bare såvidt hever hodet og registrerer at jeg kommer innom så fortsette å prate og høylytt latter med kaffekoppen i hånda, gjerne 3-4 stk på samme kontor. Det samme overalt (inkl Bavaria Molde), ikke særlig serviceinnstilte.Jeg mistenker trynefaktor "ung kis med skateboard-stil, han skal sikkert ikke ha bil".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 Bilforretninger ass, de får meg til å ikke ville kjøpe bil. Jeg har vært innom samtlige her i Molde, de bare såvidt hever hodet og registrerer at jeg kommer innom så fortsette å prate og høylytt latter med kaffekoppen i hånda, gjerne 3-4 stk på samme kontor. Det samme overalt (inkl Bavaria Molde), ikke særlig serviceinnstilte. Jeg mistenker trynefaktor "ung kis med skateboard-stil, han skal sikkert ikke ha bil".. Jeg gjorde en test på dette hos møller bil forus i stavanger. Gikk inn med forbehold om å serriøst se på bil. første gang kom jeg rett fra jobb, litt verksted aktig look, fikk nada oppmerksomhet eller hjelp. Selv om det var flere ledige. Så kom jeg tilbake i dress. det tok vel 40 sekunder før jeg hadde blitt geleidet inn i en A6... Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 HELL to the NO! Får nye hjula imorgen så vinter kan holde seg unna en stund til! http://www.smp.no/vaeret/article11604567.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 HELL to the NO! Får nye hjula imorgen så vinter kan holde seg unna en stund til! http://www.smp.no/vaeret/article11604567.ece HELL YES. Bare det kan komme på fjellet først. Begynner å bli veldig klar for skisesongen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 Kjøpte nytt snowboard når jeg flyttet opp hit for 3.5 år siden. Skulle være så bra løyper her. Har enda merkelappen på under og står nedstøvet [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 En kompis opplevde noe tilsvarende. Gikk å tittet på en ny m3 i joggebukse. Fikk null oppmerksomhet før en selger forsto at e30m3en som stod utenfor var hans.. Shattered og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg