Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale leiebilfirma i USA? Har tidligere brukt Hertz, men selv om jeg forhåndsbetaler alt så ender jeg alltid opp med å betale omtrent like mye enda en gang ved levering.

 

Jeg kunne godt tenkt meg å fått booket konkrete biler, og har sett meg ut følgende alternativer:

 

328d

Ram ecodiesel

535d

Endret av TRF-Racing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan anbefale leiebilfirma i USA? Har tidligere brukt Hertz, men selv om jeg forhåndsbetaler alt så ender jeg alltid opp med å betale omtrent like mye enda en gang ved levering.

Jeg kunne godt tenkt meg å fått booket konkrete biler, og har sett meg ut følgende alternativer:

328d

Ram ecodiesel

535d

Skaff deg kundekort, Hertz har gold member for eks. Er gratis og blir en del billigere å leie.

Bestill i helger med WOW som kode tror jeg det var. Mener det var på Hertz den koden virker i helger. Kan sjekke opp i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er Hertz gold kunde. Men den koden var ikke dum!

 

Men hvordan får jeg spesifisert biler? Prate direkte med den atkuelle stasjonen? Og det er jo ikke så enkelt mer Hertz nødvendigvis (har dårlig erfaring med å bli sendt mellom sikkert 17 switchboards der borte, helt uten suksess for å nå det aktuelle stedet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er Hertz gold kunde. Men den koden var ikke dum!

Men hvordan får jeg spesifisert biler? Prate direkte med den atkuelle stasjonen? Og det er jo ikke så enkelt mer Hertz nødvendigvis (har dårlig erfaring med å bli sendt mellom sikkert 17 switchboards der borte, helt uten suksess for å nå det aktuelle stedet).

Har stort sett logget inn med konto, valgt utleie stasjon og deretter bil. Men må ofte trykke på "show all cars" for å se spesielle biler. Koden er WOW i helger :) Store flyplasser har ofte bedre utvalg. Men euro biler er ofte dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uer, brosme,lange,torsk, div haityper, stor sei og lyr osv. Har ikke erfaring i det hele tatt så dette blir skøy.

Din oppramsing av fiskearter relatert til dypvannsfiske får meg til å tenke på denne;

 

Jeg satt og kjørte bil og hørte på NRK P2 for noen år siden og fikk høre et intervju av "reporteren"(Totto Osvold) i denne videoen som kjente Harald Heide Steen Jr. svært godt. Han kunne fortelle at dette innslaget var det skrevet manus for, men akkurat dette klippet ble en mer improvisert utgave(og det beste).

 

Edit: Fant til og med igjen P2-programmet :P https://radio.nrk.no/serie/musikkmoete/MKMR03000413/26-10-2013 Hører jo stadig på jazz, og dette er et jazzprogram jeg liker å høre på så :P 

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er verd å nevne at BMW er kåret til verdens andre mest verdifulle bilmerke, med kun giganten Toyota foran seg :) Ikke dårlig med tanke på at BMW er en forholdsvis liten bilprodusent i verdens sammenheng..

http://www.abcnyheter.no/motor/2015/10/06/194876772/dette-er-verdens-mest-verdifulle-bilmerker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...