Hawkon88 Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 skal på visning i morgen ,veldig spent ... http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?folderId=787621&finnkode=64855981 Kult! Kan bli fint med litt maling og sånt. Den stallen på ene bildet- er den med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Kult! Kan bli fint med litt maling og sånt. Den stallen på ene bildet- er den med? Male vegger og tak i stue og kjøkken så er mye gjort , så bare resten igjen :L Den stallen er med , men den er i dårlig stand , egner seg som "ved bod" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Kult! Kan bli fint med litt maling og sånt. Den stallen på ene bildet- er den med? Stilig utvendig, potensiale innvendig ! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 (endret) Noen som kan anbefale leiebilfirma i USA? Har tidligere brukt Hertz, men selv om jeg forhåndsbetaler alt så ender jeg alltid opp med å betale omtrent like mye enda en gang ved levering. Jeg kunne godt tenkt meg å fått booket konkrete biler, og har sett meg ut følgende alternativer: 328d Ram ecodiesel 535d Endret Oktober 6, 2015 av TRF-Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Stilig utvendig, potensiale innvendig ! Lykke til. Syns det selv, stilig med det "retro" taket Litt dårlig kledning og maling som har flasset av etter at vaske hjelpa steamet for hardt med steamer ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Noen som kan anbefale leiebilfirma i USA? Har tidligere brukt Hertz, men selv om jeg forhåndsbetaler alt så ender jeg alltid opp med å betale omtrent like mye enda en gang ved levering. Jeg kunne godt tenkt meg å fått booket konkrete biler, og har sett meg ut følgende alternativer: 328d Ram ecodiesel 535d Skaff deg kundekort, Hertz har gold member for eks. Er gratis og blir en del billigere å leie. Bestill i helger med WOW som kode tror jeg det var. Mener det var på Hertz den koden virker i helger. Kan sjekke opp i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Tror jeg er Hertz gold kunde. Men den koden var ikke dum! Men hvordan får jeg spesifisert biler? Prate direkte med den atkuelle stasjonen? Og det er jo ikke så enkelt mer Hertz nødvendigvis (har dårlig erfaring med å bli sendt mellom sikkert 17 switchboards der borte, helt uten suksess for å nå det aktuelle stedet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Fått skikkelig dilla på fiske nå etter jeg kjøpte meg båt. Noen som fisker på dypet her? Kjøpte meg ny stang igår så satser på 150-200m dybde denne uken e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 (endret) Hva fisker man på slike dybder... stortorsk/skrei og langer? Endret Oktober 6, 2015 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Uer, brosme,lange,torsk, div haityper, stor sei og lyr osv. Har ikke erfaring i det hele tatt så dette blir skøy. e30_joakim og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Tror jeg er Hertz gold kunde. Men den koden var ikke dum! Men hvordan får jeg spesifisert biler? Prate direkte med den atkuelle stasjonen? Og det er jo ikke så enkelt mer Hertz nødvendigvis (har dårlig erfaring med å bli sendt mellom sikkert 17 switchboards der borte, helt uten suksess for å nå det aktuelle stedet). Har stort sett logget inn med konto, valgt utleie stasjon og deretter bil. Men må ofte trykke på "show all cars" for å se spesielle biler. Koden er WOW i helger Store flyplasser har ofte bedre utvalg. Men euro biler er ofte dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 (endret) Uer, brosme,lange,torsk, div haityper, stor sei og lyr osv. Har ikke erfaring i det hele tatt så dette blir skøy. Din oppramsing av fiskearter relatert til dypvannsfiske får meg til å tenke på denne; Jeg satt og kjørte bil og hørte på NRK P2 for noen år siden og fikk høre et intervju av "reporteren"(Totto Osvold) i denne videoen som kjente Harald Heide Steen Jr. svært godt. Han kunne fortelle at dette innslaget var det skrevet manus for, men akkurat dette klippet ble en mer improvisert utgave(og det beste). Edit: Fant til og med igjen P2-programmet https://radio.nrk.no/serie/musikkmoete/MKMR03000413/26-10-2013 Hører jo stadig på jazz, og dette er et jazzprogram jeg liker å høre på så Endret Oktober 6, 2015 av FredrikE24 Larsinnj, Hawkon88, Haukefer og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Hehehe, klassiker det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Jeg synes det er verd å nevne at BMW er kåret til verdens andre mest verdifulle bilmerke, med kun giganten Toyota foran seg Ikke dårlig med tanke på at BMW er en forholdsvis liten bilprodusent i verdens sammenheng.. http://www.abcnyheter.no/motor/2015/10/06/194876772/dette-er-verdens-mest-verdifulle-bilmerker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Maser igjen jeg, mye arbeid å få ny girstake/kule(kall det hva man vil) på automat-versjonen av E91?Tenker på den kjipe vanlige til den litt freshere nye typen.. til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg