Nytern Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 (endret) Når det gjelder taxi-knapp ble dette levert på bestilte taxier på 124 og 210, mulig også 123, men i all hovedsak dreier det seg om ferdig opplagt strøm til lampe på taket. Bare å koble til uten noe om og, men Har selv kjørt kun én x-drosje, en 210 med denne knappen, da plassert ved girvelger. Ironisk nok ble ikke den aktuelle bilen kjørt som drosje, men av drosjeeier privat tidligere. På 124 var taximodeller noe mer spesifikk med bredere midtkonsoll og utsparing i handskeromlokk for plassering av utstyr. Taxi-knappen er her integrert i en utsparing på siden av midtkonsollen der man normalt har kne/legg. På 123 fikk man bla. En overfallsalarm man kunne aktivere med en knapp på rattstammen med kneet etc. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Hoi! Min eks-taxi! Må ta bilder av interiørmodsene i dagslys. Jeg ante ugler i mosen da jeg kjøpte denne, instrumentet viser 353.000km, men bilen føltes.. Mer erfaren. Prata med en kar med kjennskap til bilen i dag og den hadde visst gått 7-800.000km da speedometer ble byttet for noen år siden. Da faller ting litt mer på plass! Bare så det er sagt, dette er en traktor i forhold til E39 rent komfortmessig. En merker godt at bilen er lagd for å vare, på både godt og vondt. Jeg liker dog denne følelsen, følelsen av å ratte hangarskip med en herlig?! og sært turtallsvillig NA 6'er-diesel under huven Endret Oktober 13, 2015 av Nytern And-reas, Fredrik og hermanoo90 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 (endret) Er det noe jeg har slått meg til ro med på disse bilene er det at km. Stand sjeldent stemmer, uten at det trenger å ha noe å si Oljeskift hver 10000km med fullsyntetisk 5W40 så er det i boks Sett mot E39 er det noe helt annet ja, men jeg liker det! Høre OM603en skrike på 5200rpm er jo ikke så verst Du kan alltids kjøre gjennom en liter med Diesel Purge fra Liqui Moly, det får renska ut mye dritt fra dieselsystemet, så skifter du dieselfilter og forfilter etterpå Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Endret Oktober 13, 2015 av FredrikE24 Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Min siste erfaring med LED-bar var da jeg ble stoppa i teknisk i en helt ny RAM1500(2016), forhandleren hadde diskret felt inn to søte, E-merkede LED-barer.. Kontrolløren hadde gitt visningslapp hadde det ikke vært for at det var en forhandler som sto som eier. Dette var en demobil. Hjalp lite at jeg beroliget fyren med tydelig E-merking på dem. Den nye RAM'en er forøvrig en kjempebil for den som er i markedet for en pickup..! 3liter diesel V6, gikk som et uvær og var svært god å kjøre om led barene hadde referansetall og e merking som er innenfor maks lys styrke hadde det vært lov. reglene har ikke oppdatert seg ordentlig på led ennå, så man må ha 2 og må ha referansetall som blir under maks lovlig tilsammen inkl org lyktene som med alle andre ekstralys, Hvilken Lysstyrke bør den ha? No spesielt merk man blr styre unna? Kvalitet på noe slikt? Bør heller ikke koste 23 000 som noen av de jeg har funnet. Mest mulig lys for minst mulig pris har en svær en fra ebay, kosta vell 1000-1200kr inkl porto etc. var vell oppgitt til 20000lumen, men skeptisk, lyser som bare rakkern ivaffall. ikke lovlig for 5flateøre da men kaller det arbeidslys hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Se hva jeg har fått i kveld hermanoo90, Fredrik, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 20151013_201243.jpg Se hva jeg har fått i kveld Funnet ut om hvem som skal holde Passaten med selskap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 har en svær en fra ebay, kosta vell 1000-1200kr inkl porto etc. var vell oppgitt til 20000lumen, men skeptisk, lyser som bare rakkern ivaffall. ikke lovlig for 5flateøre da men kaller det arbeidslys hehe Har du noe link til noe tilsvarende det du har? Min skal stå på taket bakover som arbeidslys. Ser ikke en dritt når jeg rygger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 (endret) Funnet ut om hvem som skal holde Passaten med selskap? Nei men det blir nok ingen før til våren. Prøve å spare penger i vinter Fantastisk norsk i denne annonsen. Har du noen søksmål? Endret Oktober 13, 2015 av 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 om led barene hadde referansetall og e merking som er innenfor maks lys styrke hadde det vært lov. reglene har ikke oppdatert seg ordentlig på led ennå, så man må ha 2 og må ha referansetall som blir under maks lovlig tilsammen inkl org lyktene som med alle andre ekstralys, Da kan ikke den kontrolløren reglene For det var montert to smale E-merkede lamper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Fantastisk norsk i denne annonsen. Har du noen søksmål? Ja, jeg har et søksmål! Kan DU Afrika? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Minnet meg om disse idiotene: Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Da kan ikke den kontrolløren reglene For det var montert to smale E-merkede lamper sålenge de hadde referansetall som tilsammen med org lyktene ble under 100 så er de lovlige (tror 100 var grensa (som i 100%) dvs om org lykter har 20, så blir de 40 tilsammen, (2stk) da kan man ha 2stk ekstralys med refransetall 30 hver, men tror det er sånn at man får emerkede led bar'r uten referansetall og, da ment som arbeidslys, (e merkinga er vell mest bare at de er godkjente for å montere i vanlig trafikk da men ikke bruke) Har du noe link til noe tilsvarende det du har? Min skal stå på taket bakover som arbeidslys. Ser ikke en dritt når jeg rygger. kan se om jeg finner, men tok vell igrunn bare og søkte opp led bar og tok en av de billigste som prisen var litt realistisk på. men om det er ryggelys så er dne jeg har aaaaaaaalt for sterk, trekker 140w om jeg husker målinga mi riktig, og 140w led er mye men da kommer du unna med billigere evnt. jula/biltema/clasohlson har jo litt div brukandes i fordkjellige prisklasser. har noen 18w led (runde) fra clasohlson lyser bra de og, men ikke fjernlys akkurat da seff, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Vel. Den skal ikke brukes som ryggelys. Bare et hjelpe-ryggelys. Den skal stå på taket her. Ser ikke en dritt bakover i kamera eller speil når jeg er på mørke plasser. Var langt inni skogen for et par uker sia. Så ikke en dritt. Så jeg skal ha flombelysning bak ved behov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Eller hvis noen ligger i ræven på deg om kvelden And-reas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Ny firma telefon i dag .. Så deilig ! Hatt iphone 5 som jobb telefon i 2 år , som brukes vær dag til mail , ringe sjåfører , GPS på biler + det private som face , snap og insta. Det er ikke mye kapasitet / strøm igjen etter 2 år. Var godt med Iphone 6S pluss , veldig stor forrante 5'ern er den ! veldig uvant hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg