janerik171187 Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 http://lmgtfy.com/?q=site%3Abimmers.no+import+av+svensk+bil http://lmgtfy.com/?q=site%3Abimmers.no+handle+svensk+bil googla det først, men hjalp ikke så mye, men fant en på bimmers med nøyaktig det jeg trengte. basically likt norge, 2delt vognkort, http://bimmers.no/topic/784955-importere-bil-fra-sverige-ulemper/ så da er det jo enkelt om jeg ikke skal ha skilt i norge alikevell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Om du ikke skal ha skilt er det vel bare å stoppe på grensen med bilen. Kjøpskontrakt tror jeg ikke er nødvendig til det formålet, men den skrives jo uansett, så du har den jo med likevel Om du skal ha skilt får du et tolldokument på grensen med kvittering på at momsen er betalt. Dette tar du med på biltilsynet sammen med bilen og BEGGE originale delene av vognkortet. De legger inn data, du får med papirene å må dra på tollkontoret for å betale engangsavgift, og opp på BT igjen for å hente ut skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Det jeg ikke skjønner er at man må ha med begge delene av vognkortet, selgern i utlandet må jo nødvendigvis ha en av disse om han skal avregistrere bilen. Eller er praksisen annerledes når det gjelder eksport/import? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Noen som har tips til hvorfor Spotify'en min ikke vil samarbeide på mobilen? Når jeg velger en sang langt nede på listen min og låser skjermen så når jeg åpner opp igjen er jeg øverst på listen. Dette var ikke sånn før. Skikkelig slitsomt å bla ned 100 låter for å skifte sang igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Noen som har tips til hvorfor Spotify'en min ikke vil samarbeide på mobilen? Når jeg velger en sang langt nede på listen min og låser skjermen så når jeg åpner opp igjen er jeg øverst på listen. Dette var ikke sånn før. Skikkelig slitsomt å bla ned 100 låter for å skifte sang igjen. Sånn er min også. Veldig irriterende når man trener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Men den var ikke sånn før, og det plager meg grenseløst Har tilogmed reinstallert mobilen min for å sjekke om det er noe jeg har tullet med, men det må være spotify som er blitt sånn. Gah. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Jeg har ca 40 oppdateringer som venter, og har ikke tenkt til å installere dem før de maser høl i huet på meg om å få slippe inn har satt alle oppdateringer til manuelle, og det er helt greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 (endret) Noen som vet hva "Dut i tårnleje" er? Må bestille nye tårnlagre til ene bilen, og det står "only in conjunction with" på "Dut i tårnleje".Er det forresten noe annet jeg bør kjøpe nytt i samme slengen? Skal montere senkesett også. Endret Oktober 26, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Translate er en fin ting. Er det dansk? Har du klikka delenummeret som står under "dut"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 til 13.75kr hadde jeg bare tatt de med hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 (endret) Ser ut til å være en propp..Faen for et teit språk Translate er forresten veldig ofte helt ubrukelig. Endret Oktober 26, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Sikkert proppen som dekker over mutteren da. Uten at jeg har søkt på delenr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Ja det så ut til å være til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 "Dut i tårnleje" er dårlig dansk hvis de med "dut" mener en propp. En propp er en propp på dansk også (staves prop). Umiddelbart oppfatter jeg en "dut" i dette tilfellet omtrent som en "dings" på norsk (også selv om en norsk dings er en dims på dansk)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg