Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Tenk deg hvor mye smartere det hadde vært å bare sluppet han frem med engang a.... i stedet for å pisse i buskene fordi du var så jævlig redd når han stod å vente på bensinstasjonen i etterkant. 

Slik du fremstiller historien så er begge to idioter. 

Så sur som du er var det vel deg som kjørte Audien :P må ikke være så hard på gassen vettu ;) Da får du smake BMW power :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sur som du er var det vel deg som kjørte Audien :P må ikke være så hard på gassen vettu ;) Da får du smake BMW power :D

Han har en 520i står det i signaturen hans :P

Ser det står Sandefjord, går du på VGS, eller går du på en annen skole? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke BMW-merke der... :P

Hehehe, nei det er ikke noe BMW :P Hentet en bil for de eg er utplassert hos. Vet ikke om den skulle på service eller noe slikt. :P Men nå har jeg i hvertfall prøvd automat også. Er en Golf 7 TDI eller noe sånt. Ikke så fin lyd fra den. :P Den spant litt på fremhjulene i oppoverbakke :o Ga kanskje litt for mye gass.

Kjører golf til jobb i dag selv , men E Golf :)  ganske så spesielt og kjøre, man hører ting ved en bil man aldri har hørt før. For eksempel med alle rutene igjen , og man kjører i en gruset gård , så hører man grusen veldig godt :P

Var vel en diesel jeg kjørte :P Er sikkert snålt å kjøre elbil ja :P

Man er tydeligvis forskjellig skrudd sammen! :) Jeg foretrekker helt klart automat :) Hadde manuell på E24n jeg hadde naturligvis, det kledde bilen, og stilen, men i det daglige med køkjøring i Oslo og denslags, så er manuell giring litt keitete.. Transit Connecten jeg kjørte på jobben hadde utslitte synkroniseringsringer mellom 1-2-3-4 gir av en grunn  8-[  :whistle:

Nå er det vel DSG på golfen, og har kjørt tilsvarende golf med 1,4 turbobensinern med DSG, synes det var en kjempebil!

Kan selvfølgelig endre seg etter hvert som jeg kommer i jobb fast. Men akkurat nå er det manuell som gjelder :) Kunne gjerne prøvd noe BMW med litt futt i, og automat. Er ikke interessert i noe slapt, og i tillegg ikke kunne gire selv. Satt i kø på vei hjem fra jobb nå, akkurat der kunne det vært greit med automat i og med at veien skiftet fra å være oppover bakke og nedover bakke. :P

Ja var noe DSG greier på den Golfen jeg kjørte.

Jeg er mest overrasket at jeg faktisk hadde venstrefoten på samme plass hele tiden. Hadde egentlig forventet å være klistret til frontruten minst én gang. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjau, kanskje bare sjalu at han ikke har 540i eller M5 han da sikkert ;) Jeg bor i Sandefjord men går på en annen skole ;)

Må si meg ganske enig med flobben her.

Siden jeg har 540 med kompressor kan kanskje jeg uttale meg, eller er det annet jeg er misunnelig på da ?

Sier ikke at jeg kjører som en prest, men når jeg har kjørt som en idiot skjønner jeg det ihvertfall selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sikkert derfor.

Gi det noen år så skjønner du det nok. Du fremstiller deg selv som veldig umoden drittunge.

Jeg er helt enig med deg men med slike holdninger som dette så blir forumet bitte litt kjedeligere for hver gang. Ja det er umodent gjort men synes nå det skulle være lov å dele en liten kappkjørings historie her inne uten å bli kalt drittunge. Hvis man synes det man leser er teit så må man ikke kommentere, greit å bare scrolle videre :)

Jeg kan garantere deg at jeg hadde blitt rimelig varm i toppen selv om en drev å kjørte oppi hekken min, men jeg hadde kanskje gitt meg etter å ha kappkjørt en gang i stede for å fortsette med farlige manøvere. Og folk må gjerne stoppe å stå og vente på meg, jeg er ikke redd for å ta en diskusjon i veikanten. Var en kar i en S80 som stoppa meg, jeg rista på hodet til ham når han brøt vikeplikten. Da snudde han og kjørte etter, kjørte forbi meg og blokkerte veien med bilen sin. Skjedde ikke noe dramatisk men jeg forklarte ham i klartekst hva jeg synes om folk som bryter vikeplikt og slik oppførsel han viste. Vi ble enige, han beklaget sitt utbrudd/lovbrudd og jeg beklaget min krasse tone. Han tenker seg kanskje om to ganger neste gang noe liknede skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke at jeg kjører som en prest, men når jeg har kjørt som en idiot skjønner jeg det ihvertfall selv.

Der sier du noe! Den evnen er fin å ha, når man selv skjønner at dette går for fort. Jeg kjører som regel veldig rolig og følger fartsgrensen pluss moms, som alle andre. Men jeg liker å dra på litt av og til men er glad jeg har evnen til å tenke i etter tid at "Akkurat den forbikjøringen var teit" eller "Dette var voldsomt, gjør ikke sånn igjen" :) Men, det hjelper å dra til Autobahn og Nurburgring ett par ganger i året  :cool:

(Beklager dobbel post, ble litt ivrig her)

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sikkert derfor.

Gi det noen år så skjønner du det nok. Du fremstiller deg selv som veldig umoden drittunge.

Det syns jeg var dårlig sagt av deg flobben ): var det virkelig nødvendig med skjellsord?

Vel du skal få det inn med te-skje siden du ikke klarte å tolke teksten gitt og husket ikke sist jeg måtte gi noen den tjenesten men today that somebody is you.. :)

1. Det hele begynner med at en Audi sjåfør legger seg helt opp i rompa på bilen min for ingen grunn med null respekt for 3-sekunders regelen!

2. Der ligger han i 2-3 minutter på innfartsveien bak meg og med 1. felt i hver retning har jeg ikke sjans i havet til å slippe noen forbi der (nødfeltet men hallo..)

3. Han er aggresiv og prøver til og med å forbikjøre i siste rundkjøringen før ut på E18 fordi han "vil forbi meg og akkurat der!".

4. Da bremsesjekker jeg for det lærte vi i teoriboka for å signalisere vedk. bak at "hey du er for nærme, hold avstanden".

5. Han svarer med å klikke totalt for dette inne i bilen sin og vil heller fortsatt ligge helt oppå bakfangeren min.

6. Jeg tenker, har jo ikke mulighet å slippe han forbi, er tross alt utkjøringsrampa, so be it, jeg floorer ut på E18, forsvant og nå har han jo hele veien "sin".

7. Jeg ligger i v. felt og biler foran meg legger seg inn til h. felt når jeg kommer (slik man gjør) men en bil foran meg kan ikke legge seg inn pga. for mange biler i h. felt.

8. Audien havner bak meg for nå har han "tatt igjen" og velger å legge seg IGJEN helt bak meg enn å benytte 3-sekunders regelen.

9. Jeg har bil foran og får ikke gjort noe som helt med det, men jeg imotsetning til han har hvertfall avstand til bilen foran.

10. Han tar en forbikjøring forbi meg og bilen som jeg har foran meg, der han kjører over på h. feltet for å komme seg forbi oss!

11. Her velger jeg å følge etter han så "jævlig som jeg er".. og ja vi er begge idioter men si meg noe jeg ikke vet.

12. Jeg har tydelig sprekere bil enn han og drar forbi på fri strekning for å vise at "det ekke vits, dette ønsket du så skal du pinade få det og nå blir du grise-eid".

13. Han legger seg utrolig nok en 3. gang helt opp i rompa på bilen min på avkjøringsfeltet, akkurat som om han ønsker at det skal bli en ulykke.

14. Her tenker jeg at dette gidder jeg bare ikke, han klarer ikke å ta hintet utrolig nok, så vrir over på E18 igjen mens han må videre.

15. Nå er jeg enkelt nok kvitt den soppen og slipper hvertfall å bli flere øyeblikk med grisekjøring med en som er like smart som rompa si. 

Si meg en ting, er jeg det større rasshølet her? Jeg nekter overhodet ikke for at jeg var en idiot selv, men det han gjorde blir på ett helt annet nivå. Det verste er at dette skjønner ikke du flobben og slik som du reagerer her inne (du klager på meg) meen selv er du helt perfekt og blir sur på meg her inne så derfor håper jeg aldri at jeg møter på deg i trafikken for slik du framstår så er du vel akkurat som den Audi typen.

Det er faktisk så enkelt som at folk mister respekten for slike sjåførere og han gjør helt sikkert sånn ikke bare mot meg i trafikken men andre også. Jeg i motsetning til han var hvertfall ikke forbannet i trafikken og holder min avstand, oppgitt ja men ikke fly forbannet, et viktig kritisk poeng du ser ut til å bare ha oversett :)

og til deg kvammis, jeg har innrømmet over jeg kjørte som en idiot. Men Audi sjåføren kjørte vel helt etter boka.

Skjerp dere litt gutta er dere greie.. Jeg har ikke noe imot litt kappkjøring, gjør det på eget ansvar, de aller fleste her har gjort det (er en liten del av livene våres), men ikke glem hvor kilden til problemet lå. Da håper jeg du forstår det litt bedre nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe imot litt kappkjøring, gjør det på eget ansvar,

Foreldrene til ungen du kjører ihjel når du kappkjører ved en senere anledning synes også helt sikkert det er greit, siden du gjorde det på eget ansvar og roten til kappkjøringen var at en annen bil lå litt for nært bilen din over en gitt strekning. 

Endret av Larsinnj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene til ungen du kjører ihjel når du kappkjører ved en senere anledning synes også helt sikkert det er greit, siden du gjorde det på eget ansvar og roten til kappkjøringen var at en annen bil lå litt for nært bilen din over en gitt strekning. 

Da vil jeg spørre om hvorfor foreldrene er så uansvarlige at de lar ungen oppholde seg på E18 hvor det er fire felt og 110 sone...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...