ALBUAK Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Hvor da? Tipper de er ganske nazi på/ved Strømsø? Ved Scandinano, syretårnet. Ganske stort område. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Var en tur ute istad jeg også, var gøy å legge opp en sladd her og der, men er bekymret over hvor dårlig tid folk har selv med snødekke og glatte veier. Var nære på å få noen i baken på turen min i sted. Går i fartsgrensa ink. Mva selv når det er såpass til sleipt føre.. Av den grunn holdt jeg meg unna hovedveiene. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 (endret) Er vel ikke alle som har fått med seg at snø = dårlig veigrep. Men de finner vel ut av det når de står plantet i ræven på en bil eller i en grøft.Tror jeg må ut en tur å se hvordan det er å kjøre på snø.. Endret Desember 27, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Kosa meg med quattro på landeveien i dag. Merker det er litt rattrust som bør fjernes før jeg klarer å bruke 4wd skikkelig igjen men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 at politi ikke har noe bedre å bruke ressurser på enn å stoppe ungdommer som leker seg litt på snøen, er helt på tryne.... var politi eller vektere på alle rånestedene og sladde stedene her i byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Kosa meg med quattro på landeveien i dag. Merker det er litt rattrust som bør fjernes før jeg klarer å bruke 4wd skikkelig igjen men... Funker godt med 4M i snøen og. Hvis du legger over max på rattet inn mot svingen og gir bånn gass, så er passaten villig den Robkill reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Nå skal skatteetaten ta over beregninger av engangsavgiften, så nå blir det mere rot å regge biler og betale avgifter. Før var det tollvesenet som tok den jobben, noe som egentlig er mere riktig. http://toll.no/no/bil-og-bat/import-av-bil/innforsel-av-bil/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Woo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Har du kjørt av veien? Eller skal du bare ut av et t-kryss med en liten brøytekant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Stod på parkeringsplassen til en butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 28, 2015 Share Skrevet Desember 28, 2015 (endret) Var ute å kjørte E39en til damen i går, for å hente noen høyttalere. Lang ubrøytet bakke opp mot huset til han karen, prøvde to ganger men kom meg ikke opp i det hele tatt. Snudde tilbake og hentet Outlander Phev hos min mor. 4WD lock og jeg kom opp uten hjulspinn Sto en Auda Quattro av nyere sort der, han kom seg ikke opp. Jeg bare kjørte på utsiden av veien forbi han mens han satt og måpte. Haha. Ganske artig Ellers ble det en god jul når jeg fikk kjøpt julegave til meg selv B&W kan virkelig lage høyttalere. Til tross at disse er sikkert 15år gamle spiller de fletta av Klipsch RF-62 På tide med ny forsterker merker jeg, Onkyo'en prøver det den kan, men merker høyttalerne har lyst på mer. Blir nok en overhaling på disse, bytte to av bass-elementene og skifte ut delefilter til noe mer moderne. Endret Desember 28, 2015 av Julian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 28, 2015 Share Skrevet Desember 28, 2015 Dekk, sjåfør og teknikk har det meste å si. Tror den Audien kunne ha kommet opp Marius2002 og Larsinnj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 28, 2015 Share Skrevet Desember 28, 2015 Vel, jeg brukte ikke mye annen teknikk en gass Når jeg kjørte ned igjen kom han snikende opp med tre stykker foran bilen som kastet grus foran hjulene. Lurer på hva Kina-dekk han hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 28, 2015 Share Skrevet Desember 28, 2015 Vel, jeg brukte ikke mye annen teknikk en gass Når jeg kjørte ned igjen kom han snikende opp med tre stykker foran bilen som kastet grus foran hjulene. Lurer på hva Kina-dekk han hadde Quattro er bra men en smule oppskrytt. Finnes mange bedre firehjulstrekk systemer, gjerne i biler som blir litt undervurdert som f eks Mitusbishi.. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 28, 2015 Share Skrevet Desember 28, 2015 Quattro er bra men en smule oppskrytt. Finnes mange bedre firehjulstrekk systemer, gjerne i biler som blir litt undervurdert som f eks Mitusbishi.. Du vet at quattro idag inkluderer både Thorsen og Haldex? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg