Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var en tur ute istad jeg også, var gøy å legge opp en sladd her og der, men er bekymret over hvor dårlig tid folk har selv med snødekke og glatte veier. Var nære på å få noen i baken på turen min i sted. Går i fartsgrensa ink. Mva selv når det er såpass til sleipt føre.. Av den grunn holdt jeg meg unna hovedveiene.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke alle som har fått med seg at snø = dårlig veigrep. Men de finner vel ut av det når de står plantet i ræven på en bil eller i en grøft.

Tror jeg må ut en tur å se hvordan det er å kjøre på snø.. :lol:

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosa meg med quattro på landeveien i dag. Merker det er litt rattrust som bør fjernes før jeg klarer å bruke 4wd skikkelig igjen men...

Funker godt med 4M i snøen og. Hvis du legger over max på rattet inn mot svingen og gir bånn gass, så er passaten villig den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute å kjørte E39en til damen i går, for å hente noen høyttalere.

Lang ubrøytet bakke opp mot huset til han karen, prøvde to ganger men kom meg ikke opp i det hele tatt.

Snudde tilbake og hentet Outlander Phev hos min mor. 4WD lock og jeg kom opp uten hjulspinn :lol: Sto en Auda Quattro av nyere sort der, han kom seg ikke opp.

Jeg bare kjørte på utsiden av veien forbi han mens han satt og måpte. Haha. Ganske artig :)

Ellers ble det en god jul når jeg fikk kjøpt julegave til meg selv :)

bw640-4.jpg

B&W kan virkelig lage høyttalere. Til tross at disse er sikkert 15år gamle spiller de fletta av Klipsch RF-62 :)

På tide med ny forsterker merker jeg, Onkyo'en prøver det den kan, men merker høyttalerne har lyst på mer.

Blir nok en overhaling på disse, bytte to av bass-elementene og skifte ut delefilter til noe mer moderne.

Endret av Julian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg brukte ikke mye annen teknikk en gass :lol:

Når jeg kjørte ned igjen kom han snikende opp med tre stykker foran bilen som kastet grus foran hjulene. Lurer på hva Kina-dekk han hadde :)

Quattro er bra men en smule oppskrytt. Finnes mange bedre firehjulstrekk systemer, gjerne i biler som blir litt undervurdert som f eks Mitusbishi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...