Fredrik 90 Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Koser meg på tur, men fant fort ut at jeg holder meg til gammel BMW en stund til. Det er faktisk ikke så værst å kjøre både gammel og ny BMW Det beste ifra to forskjellige verdener Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Summerte nettopp varebeholdningen (for kommende nettbutikken), siden jeg er ferdig med varekjøpene. 1233 produkter totalt (!), 102 produkttyp er. Totalt har jeg brukt litt over 29.000 kr. på å kjøpe varene. Totalt brukt på nettbutikk (laget fra scratch med eget design) inkl. kontorrekvisita, utstyr og varekjøp = 50.000 kr. Jeg klarte budsjettet mitt, nesten (det var på 50-55.000 kr.). Mangler bare å kjøpe emballasje nå. Og et lite markedsføringsbudsjett. Har avtale med Broom (Norges største bilportal), fikk ett års banner-pakke til 6.900 (vanlig pris 49.000 kr.), de kjørte kampanje for småbedrifter. De viste til 28.000 unike treff for andre som har bestilt lik pakke til full pris, så det kan bli bra. Sjekket statistikk for nettsiden i går, og det var 7000 treff siden jeg opprettet domenet i juli. What? Aner ikke hvordan, men man scorer godt med bra domenenavn! Vet ikke hvorfor jeg deler dette. Vanskelig å forklare, men det er helt rar miks av kjedsomhet og spenning. Helt rømme i hodet nå, men samtidig ganske stolt av å ha spart som faen og jobbet som faen ved siden av annen jobb. fish, sandersander, [space] og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Håper du får solgt noe av produktene. Er du avhengig av å selge mye, eller er det mest for moro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Er det dette som er siden din? http://www.bilentusiast.no/index.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Jeg er ikke superavhengig, men målet er jo å kunne leve av det og ha det som heltidsjobb. Har knapt 1/20 av produktutvalget jeg skulle ønske jeg hadde, men som jeg ikke har penger til akkurat nå, så det blir nok ikke tatt ut mye penger til privat bruk, men bare re-investering tilbake i butikken for stadig bedre utvalg, helt til jeg klarer å ta ut vanlig lønn. Men vi får se hvordan folk reagerer, etter det jeg har skjønt (når jeg har vist bilvenner vareutvalget), så er hvertfall halvparten av varene typ "Shut up and take my money!". Er jo midt i målgruppen selv og vet hva som fungerer eller ikke fungerer i norske markedet. Har stor selvtillit på dette prosjektet, eller så hadde jeg ikke giddet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Er det dette som er siden din? http://www.bilentusiast.no/index.php Isåfall skrives metall med to l-er, ikke tre. - Man kan ikke trykke på kategorier (for å komme tilbake til menyen) når man er i en kategori. - Ville skrevet metallskilt istedenfor veggpynt. Veggpynt høres ut som en dårlig Google Translate-oversettelse. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Hva vil dere si et sett med originale 17" BBS RC090 er verdt? Trenger litt oppussing for å bli strøkne. Ikke så pene i lakk, litt kantkjøring her og der (ikke noe dypt), men runde og hele ellers. To med ganske slitte vinterdekk og to uten dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 (endret) Isåfall skrives metall med to l-er, ikke tre. - Man kan ikke trykke på kategorier (for å komme tilbake til menyen) når man er i en kategori. - Ville skrevet metallskilt istedenfor veggpynt. Veggpynt høres ut som en dårlig Google Translate-oversettelse. Jepp, jeg har ikke jobbet med siden på et par måneder nå. Mye annet som tok tiden min. Men det er haug av endringer som skal gjøres på selve siden, kun et lite antall varer som ble lagt inn osv. og selvsagt korrekturlesning skal også gjennomføres. Prisene er også noe som ikke er avgjort enda, sikkert mye endringer på den fronten og avhengig av salg. Tusen ting som må ordnes, mye styr, lett å overse åpenbare feil når man sitter 10 timer foran PCen flere dager på rad. Endret Januar 4, 2016 av noekult awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Hvor leide du og hva kosta det? Fant ikke noe selv Leide av Jæger sitt verksted. Kostet 1250 for 24 timer. Samme pris for 4-serie. 3-serie kostet rundt 800 og Mini rundt 550. En 5-serie kostet også 12K i månedsleie. De vasker og rydder inni og utenpå, så fyller bare opp igjen tanken, før du leverer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 (endret) Hva vil dere si et sett med originale 17" BBS RC090 er verdt? Trenger litt oppussing for å bli strøkne. Ikke så pene i lakk, litt kantkjøring her og der (ikke noe dypt), men runde og hele ellers. To med ganske slitte vinterdekk og to uten dekk. Slik du beskriver dem så trenger dem splitting og totalrenovering. Dersom det er 4stk 8" felger er rundt 5500 en grei pris. Endret Januar 4, 2016 av HSD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Leide av Jæger sitt verksted. Kostet 1250 for 24 timer. Samme pris for 4-serie. 3-serie kostet rundt 800 og Mini rundt 550. En 5-serie kostet også 12K i månedsleie. De vasker og rydder inni og utenpå, så fyller bare opp igjen tanken, før du leverer. Ah, tøft! Slik du beskriver dem så trenger dem splitting og totalrenovering. Dersom det er 4stk 8" felger er rundt 5500 en grei pris. Såpass, ja! Betalte 750 spenn for dem hos en kompis Hmm. Får se om jeg skal gidde å legge penger i å pusse dem opp, for så å bruke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 RCene kan bli svært så fine! Kledlig på E39. Skulle bare hatt 9" bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 (endret) Kan jo bli fint, ja, men dyrt å restaurere dem! Også har jeg et sett med Style 32 liggende, synes eeegentlig de er finere. Men får se Har jo fram til våren med betenkningstid. Får jeg noe seriøs interesse på dem før det så lar jeg dem nok gå. Endret Januar 4, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Style 32 er sex. Skal liksom prøve å komme meg til oslobyen for å hente enda et sett 32, denne gangen 8 og 9". Må bare få friiiiiiiii en dag først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Han jeg kjøpte mine av (17" S32 i 8 og 9") holdt til i Oslo og nevnte at en fyr fra Tynset skulle komme og se på dem. Var ikke tilfeldigvis deg det? Men ja, de er sex. En av de fineste originalfelgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg