Shattered Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Flere steder det er "litt" snø i dag? :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Flere steder det er "litt" snø i dag? :P eh eh eh ja det kan du vel si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Ingen snø i bartebyen! Men vært ei uke med temperaturer under -10. I dag er det bare -7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Lite med snø noen mil sør for bartebyen også. Det er 15 grader varmere enn det har vært de siste dagene, men nå blåser det i tillegg, så er like jævla kaldt! Gikk tur på ca 10km både i går og dagen før det, men tror jeg dropper det i dag. Vanvittig kaldt! Nå har det kommet musikkvideo av hva jeg mener er den desidert beste sangen som kom i 2015, nemlig The Sound of Silence av Disturbed. Det er en cover av Simon and Garfunkel, og jeg mener de har blåst nytt liv i den sangen til gangs! Draiman imponerte stort med den vokalen! Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Her faller snøen Det eneste er at temperaturen faller i samme hastighet. Gikk fra -9 til -3 bare fra morgenen i dag til nå. Noe sier meg at det blir slaps og tung snø de nærmeste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 eh eh eh ja det kan du vel si Du teller ikke da vi bor nesten på samme plassen Skal måke fram tralla nå, blir en hard treningsøkt i seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Du teller ikke da vi bor nesten på samme plassen Skal måke fram tralla nå, blir en hard treningsøkt i seg selv Yeah du sier noe [emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Omtrent sånn så min også ut) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Her faller snøen Det eneste er at temperaturen faller i samme hastighet. Gikk fra -9 til -3 bare fra morgenen i dag til nå. Noe sier meg at det blir slaps og tung snø de nærmeste dagene Ja vi går nok snart over til god gammel Sørlandsvinter igjen, slaps, sludd og regn. Det posetive med all kulden og snøen er at bilene er like rene nå som da jeg vasket dem for snart 2 uker siden, det er rett og slett for mye snø og kulde til at de kan salte veiene i noen særlig grad. Det er sånne vinterveier vi skulle hatt hele vintern, da hadde ikke mange biler rusta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Ja vi går nok snart over til god gammel Sørlandsvinter igjen, slaps, sludd og regn. Det posetive med all kulden og snøen er at bilene er like rene nå som da jeg vasket dem for snart 2 uker siden, det er rett og slett for mye snø og kulde til at de kan salte veiene i noen særlig grad. Det er sånne vinterveier vi skulle hatt hele vintern, da hadde ikke mange biler rusta. helt enig! vinterveier fulle av snø og uten salt!!! bilen min så ikke ut på fredag når jeg kom hjem fra jobb, hele fronten min var brun Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Jeg måtte over fjellet og kjøre først gjennom mange saltede veier, så gjennom kulden. Bilen ser ikke ut og når det er mellom -5 og -10 ute hele tiden så har ikke jeg fått vasket heller. Litt irriterende at alle som fikk vasket før kulden satt inn kjører i tilnærmet rene biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Hele 2-3cm her i Odda i Hardanger. Wohoo!.. skyer bidrar til mildere temperatur då hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Jeg måtte over fjellet og kjøre først gjennom mange saltede veier, så gjennom kulden. Bilen ser ikke ut og når det er mellom -5 og -10 ute hele tiden så har ikke jeg fått vasket heller. Litt irriterende at alle som fikk vasket før kulden satt inn kjører i tilnærmet rene biler.Jeg vasket bilen sist søndag og bilen er ren, men ett tynt støvlag dekker bilen. Men vi tåler det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Kom knapt noe snø her.... Var bittelitt hvitt på bakken, men ellers ingenting.... Skuffet [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Møtte på saltbilen på en lokal fylkesvei her når det var 13 minusgrader tidligere i uka. Det er jo direkte trafikkfarlig å salte da med tanke på hvor dårlig sikten blir - den slushen som fryser på vinduet kan fort forårsake ulykker. Dog synes jeg det er greit at de salter de verste bakkene...Har 2-3 ganske heftige bakker i kommunen her, og de kan være ekstremt vanskelige å komme opp etter snøfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg