Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Lite med snø noen mil sør for bartebyen også. Det er 15 grader varmere enn det har vært de siste dagene, men nå blåser det i tillegg, så er like jævla kaldt! :P

Gikk tur på ca 10km både i går og dagen før det, men tror jeg dropper det i dag. Vanvittig kaldt! 

Nå har det kommet musikkvideo av hva jeg mener er den desidert beste sangen som kom i 2015, nemlig The Sound of Silence av Disturbed. Det er en cover av Simon and Garfunkel, og jeg mener de har blåst nytt liv i den sangen til gangs! Draiman imponerte stort med den vokalen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her faller snøen :D Det eneste er at temperaturen faller i samme hastighet. Gikk fra -9 til -3 bare fra morgenen i dag til nå. Noe sier meg at det blir slaps og tung snø de nærmeste dagene :(

Ja vi går nok snart over til god gammel Sørlandsvinter igjen, slaps, sludd og regn. Det posetive med all kulden og snøen er at bilene er like rene nå som da jeg vasket dem for snart 2 uker siden, det er rett og slett for mye snø og kulde til at de kan salte veiene i noen særlig grad. Det er sånne vinterveier vi skulle hatt hele vintern, da hadde ikke mange biler rusta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi går nok snart over til god gammel Sørlandsvinter igjen, slaps, sludd og regn. Det posetive med all kulden og snøen er at bilene er like rene nå som da jeg vasket dem for snart 2 uker siden, det er rett og slett for mye snø og kulde til at de kan salte veiene i noen særlig grad. Det er sånne vinterveier vi skulle hatt hele vintern, da hadde ikke mange biler rusta.

helt enig! vinterveier fulle av snø og uten salt!!!  bilen min så ikke ut på fredag når jeg kom hjem fra jobb, hele fronten min var brun -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte over fjellet og kjøre først gjennom mange saltede veier, så gjennom kulden. Bilen ser ikke ut og når det er mellom -5 og -10 ute hele tiden så har ikke jeg fått vasket heller. Litt irriterende at alle som fikk vasket før kulden satt inn kjører i tilnærmet rene biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte over fjellet og kjøre først gjennom mange saltede veier, så gjennom kulden. Bilen ser ikke ut og når det er mellom -5 og -10 ute hele tiden så har ikke jeg fått vasket heller. Litt irriterende at alle som fikk vasket før kulden satt inn kjører i tilnærmet rene biler.

Jeg vasket bilen sist søndag og bilen er ren, men ett tynt støvlag dekker bilen. Men vi tåler det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte på saltbilen på en lokal fylkesvei her når det var 13 minusgrader tidligere i uka. Det er jo direkte trafikkfarlig å salte da med tanke på hvor dårlig sikten blir - den slushen som fryser på vinduet kan fort forårsake ulykker.

Dog synes jeg det er greit at de salter de verste bakkene...Har 2-3 ganske heftige bakker i kommunen her, og de kan være ekstremt vanskelige å komme opp etter snøfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...