E.C. Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Og nå har jeg endelig fått åpnet førerdøra. Krabbet inn fra passasjersiden og rånet rundt i 45 min med 32 gr på klima. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Har i dag fått tatt et nærmere blikk på nye Volvo XC90 T6, da hotellet jeg bor på i helga har de til utstilling. For ei vogn! Hadde jeg vært i markedet for en stor SUV tror jeg faktisk jeg hadde valgt denne over X5. Innertider på design, i mitt hode. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Dekket til spisebordet ikveld for å gjøre klar brett og utstyr til morgendagen, min samboer var ikke veldig happy, men bedre å be om tilgivelse enn tillatelse. Så brettet fikk oppholdstillatelse til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Har i dag fått tatt et nærmere blikk på nye Volvo XC90 T6, da hotellet jeg bor på i helga har de til utstilling. For ei vogn! Hadde jeg vært i markedet for en stor SUV tror jeg faktisk jeg hadde valgt denne over X5. Innertider på design, i mitt hode. Forsåvidt enig. Tittet en del på den før jeg handlet min x5, men d5 motoren er en del slappere en 3.0d etter hva jeg har hørt. Har ikke prøvd selv, men har en kompis som har prøvd begge, pluss kjenner en som har xc90n. Størrelse messig virker Volvoen bedre, og interiør ser bedre ut. Alikevel så ble det x5, da jeg likte den bedre. (Kjøpt uten å prøvekjøre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 En ting som slår meg er at begge er gigantiske biler. Såpass at jeg lurer på om jeg faktisk hadde fått den inn i garasjen. Ikke noe jeg hadde vært komfortabel med i trange parkeringshus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 (endret) For å,si det sånn, jeg har trang garasje. Naboene med q3 og cx5 mener de må slå inn side speilene for å få den inn. Gamle femmern gikk akkurat inn uten. X5 går nok inn uten også, men mest komfortabel med å ta inn speilene da bilen er 1980 med speilene ute og porten er 2200 mellom skinnene. Det går. Inni må jeg øve meg litt. Må lære å dra den litt mer til høyre en jeg ønsker for å kunne komme ut. Lengden går delvis greit. Skal flytte noen skap som femmern gikk under mens x5 ikke gjør. På tur nr. 2 inn i garasjen var,jeg tre millimeter fra å treffe jernholderen som holder skapet. Gud bedre, for en flaks jeg hadde da. Endret Januar 16, 2016 av flobben [space] reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Når vi først snakker om store SUVer. Har har ratta litt rundt i en ganske ny Suburban, ganske romslig bil med andre ord. Men, denne bilen har fjernstarter. En knapp på nøkkelen som starter bilen, vanvittig greit på kalde vintermorgner. Rart ikke flere bilprodusenter har denne løsningen Når det gjelder bilen i seg selv så må jeg si mye har skjedd siden de gamle 6,2 dieseldroga, dette var nesten på nivå med tysk premium. Men bare nesten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 En knapp på nøkkelen som starter bilen, vanvittig greit på kalde vintermorgner. Rart ikke flere bilprodusenter har denne løsningen Det tar vel ikke så lang tid å starte en dieselbil? Eller tenker du for å starte bilen fra kjøkkenbordet og la den gå og varme seg før du kjører avgårde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 La ut bilen min til salgs for en måneds tid siden til en alt for dyr pris. Men med tanke på at det er en E39 520iA i et hav av 520iA'er, samt et dårlig marked, har responsen vært ræva for å si det mildt. Prisen var da 37k. Har nå gått ned til 28k, og er villig til å gå ned litt mer. Men med tanke på at annonsen har falt langt bak i systemet blir det neppe lagt merke til at prisen har falt mye og at jeg har byttet enda flere deler. Dermed tenkte jeg å legge ut ny annonse. Spørsmålet mitt er da om dere tror markedet har stabilisert seg litt nå, eller om jeg burde vente enda litt lenger? Tenkte å legge den ut til 25+omreg, burde vel få litt mer respons da? Har ikke fått et eneste seriøst bud enda.. Og de budene jeg har fått er folk som ikke møter opp eller ikke svarer etc.. Bilen det er snakk om: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=68462009&ref=ads&myad=68462009 T.H.O reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 I dag har jeg vært forelska i Baja Bug's. Bare til info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 (endret) Spørsmålet mitt er da om dere tror markedet har stabilisert seg litt nå, eller om jeg burde vente enda litt lenger? Vente. Januar er generelt en tung måned å selge bruktbil i. Endret Januar 16, 2016 av Der Barockengel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Det tar vel ikke så lang tid å starte en dieselbil? Eller tenker du for å starte bilen fra kjøkkenbordet og la den gå og varme seg før du kjører avgårde? Dette var en bensin bil, selvpustende V8er bensin på 5,3 liter. Var det å starte den ifra vinduet om morgenen ja, eller ifra arbeidsplassen før man skal hjem for dagen. Er dog ikke helt fan av å starte bilen å la den gå seg varm på tomgang. Men greit de få dagene man gjør det likevel På en annen side, de som blar opp 1,6 mill for en "ikke premiumbil" har vel gjerne garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Vente. Januar er generelt en tung måned å selge bruktbil i. Når pleier det å balansere seg ut da? Er litt utålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Er alltid biler som står med varmer igang når jeg går av toget, på vei hjem. Virker rimelig behagelig å ha timer / app på dieselvarmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Når pleier det å balansere seg ut da? Er litt utålmodig Utålmodig? Da blir det verre... Når det lysner og blir varmere, når alltid liksom blir litt lettere, da begynner lysten etter ny bil å stige. Klarer du å vente til rundt den 20. februar når det begynner å lysne på ordentlig? Selv ville jeg strukket meg til rundt påsketider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg