Hansh Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Det med godt voksne råkjørere er et problem der jeg er fra og. For en del år siden var det en familiefar som spurte om ikke politiet kunne ha en fartskontroll akkurat ved mine foreldre sin avkjørsel. De bor midt på et langt rettstrekk, og svinger av akkurat der det er en liten bakketopp. Eneste var at førstemann som ble tatt var han som ringte politiet.. En annen morsom historie var og for en del år siden, rundt den tiden vi begynte å ta lappen. En god venn av meg som er 1. år eldre hadde en ganske fin 320i E30 med mtech, var ingen god sjåfør, og kjørte alltid det raskeste han klarte. En ettermiddag da han pleide å komme hjem fra jobb stilte en kamerat av oss seg opp i veikanten med sine hvite Volvo 740, og selv antrukket i svart skinnjakke, refleksvest og et passende redskap til å vinke han inn. Han gikk visst rett på der han kom flygende lavt i 50-sonen, og fikk skikkelig sjokk! BMW'en brant dessverre opp en tid senere mens jeg var med i den.. Ellers er det definitivt voksne sjåfører i premium familiebiler som er de mest tankeløse råkjørerne i nabolaget, noe som gjør at min mor vil ha fartshumper nedenfor huset, selv om hun egentlig ikke kan fordra de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Ny runde pågang her oppe nå?... hmm.. Allerede hatt dette i 2009, absolutt ikke noe å anbefale! Synd det går å få igjen da.. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/svineinfluensa/svineinfluensa-i-aalesund-seks-isolert-paa-sykehus/a/23599950/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Ny runde pågang her oppe nå?... hmm.. Allerede hatt dette i 2009, absolutt ikke noe å anbefale! Synd det går å få igjen da.. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/svineinfluensa/svineinfluensa-i-aalesund-seks-isolert-paa-sykehus/a/23599950/ Heilt ærlig så liker eg å bli sjuk, da har kroppen enda en motgift i seg [emoji106] At det er dødlig for vanlig Ola Normann i gata er vell tull. Men vist du har nedatt immunforsvar og lignende så er det god grunn til å passe seg. Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 De fleste AGM-batteriene tåler mindre spenning enn tradisjonelle batterier. Det er derfor det er viktig å ha lader med AGM-innstilling. Normalt tåler de 14.7-14.8V, men jeg har vært borti AGM-batterier som tåler maks 14.5V. Et unntak er Optima sine AGM-batterier som kan tåle opp til 15.6V ved hurtiglading. Vil bare bare utdype dette litt, fordi det kan være litt forvirrende. AGM skal normalt lades ved høyere spenning enn vanlige blybatterier. Vanligvis 14.7V for AGM og 14.4V for vanlige batterier. Så sånn sett skal AGM ha høyere ladespenning. Men AGM tåler ikke stort mer enn 14.7V, så høyere spenning vil begynne å svekke batteriet nesten omgående. Vanlige batterier tåler høyere spenninger bedre, selv om de også etter en stund kan bli svekket av høyere ladespenninger. De nevnte spenningene gjelder ved en temperatur på 20 grader. Ved andre temperaturer blir spenningene litt endret. Moderne ladere tar seg vanligvis av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Faen at det ikke blir varme i bilen altså ? Kan det være noen enkle løsninger? Kommer ikke varme uansett viftehastighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Snålt at det er bedre utvalg av eldre BMW med manuell i Amerika som er kjent for å være et land der automat er det mest vanlige.. Manuell E39 528i, et "hav" av E34 og E39 540i/6, eldre X5 med manuell osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Faen at det ikke blir varme i bilen altså Kan det være noen enkle løsninger? Kommer ikke varme uansett viftehastighet.. Dieseltråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 DieseltrådenNå klarte jeg ikke finne fram til hvilket innlegg du mente der. Blir fort varme i motoren, holder seg stabil, men viftene i coupeen går ikke rundt i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Om ikke vifta går er det vanligvis sluttrinn / viftemotstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Om ikke vifta går er det vanligvis sluttrinn / viftemotstand.Men burde den ikke gått på maks hvis det er viftemotstanden?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Nei, kommer ikke luft om den ryker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Var snill med ho mor å installerte nytt batteri, og intallerte permanente plugger på batteriet og satt på forlengelses kabel og festet den i grillen. Velfig smart for late normenn! Ho hadde hatt store start problemer. Ikkje rart når gummipakkinga har hoppet av over batteriet så det blei søkkvått når man spylte bilen eller regner. 1 stk veldig glad mamma. Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Var snill med ho mor å installerte nytt batteri, og intallerte permanente plugger på batteriet og satt på forlengelses kabel og festet den i grillen. Velfig smart for late normenn! Ho hadde hatt store start problemer. Ikkje rart når gummipakkinga har hoppet av over batteriet så det blei søkkvått når man spylte bilen eller regner. 1 stk veldig glad mamma. Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. eneste som gjenstår da er å få hu til å kjøpe ordentlig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 eneste som gjenstår da er å få hu til å kjøpe ordentlig bil [emoji317]Neeei, dinna evighetsmaskina der skal ho ha. Hatt den i årevis og kjørt den fra 170.000 til 260.000 og aldri hatt ett stort problem. Men ganske slapp ja... Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 driver å skal handle ny tlf nå da knærta displayet på z3'n og selger note4'n da jeg er dritt lei samsung. titter på xperia z3+ og z5, tar jeg å sammenligner de så ser jeg ingen grunn til å bruke 2k ekstra på z5 nesten samme specs om ikke likt på det meste ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg