Clutch Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 Dagens nedtur: Lå på E18 på vei til Horten for å handle felger til E36'en. Begynner å høre noen rare lyder, tar en titt i speilet og ser masse røyk som kommer fra bilen. Viste seg at viftereima røyk... Da blir jeg nok uten bil ett par dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 Noen som har erfaringer med General-dekk ? Har fått tilbud på noen General Altimax sommerhjul(255/35-18 og 225/40-18) til en grei pris, men jeg kjenner ikke til de. Prøvd å søke litt, men det er så blandede tilbakemeldinger at jeg ikke blir klok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 Til dere som ferdes i Osloregionen, så virker det som Shell 7-Eleven kjører et pris-stunt om dagen. Jeg har sett et par stasjoner med literpris 3-4kr lavere enn konkurrentene. 9,32 for dieselen begynner å bli spiselig. uglefossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 4 timer siden, BMW525ix skrev: Ikke vært innpå her siden oppdateringen...Hvor finner jeg "Mine innlegg" knappen? En annen ting også, stemmer det at en ikke kan bruke Tapatalk mer? Tapatalk er borte og du må lage til en snarvei for "mine innlegg" selv. Forumet er dog fortsatt under oppdatering og bugget, så den snarveien funker ikke 100% pdd. 3 timer siden, Clutch skrev: Dagens nedtur: Lå på E18 på vei til Horten for å handle felger til E36'en. Begynner å høre noen rare lyder, tar en titt i speilet og ser masse røyk som kommer fra bilen. Viste seg at viftereima røyk... Da blir jeg nok uten bil ett par dager Hvorfor røyk? Kokte over eller hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 Det var under 10kr literen på unoX ved vormsund i ettermiddag. Neste gang kjører jeg ikke forbi i håp om at noen er billigere mot oslo. Biter meg i rumpa hver gang jeg ikke stopper på første passering på den stasjonen. Så får jeg heller fylle en ekstra gang på returen etter jeg har gjort det jeg hadde å gjøre på den feile siden av fylkesgrensen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 1 time siden, E.C. skrev: Hvorfor røyk? Kokte over eller hva skjedde? vet faktisk ikke, kanskje ligget inntil noe da den røyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 Mener å huske det var flere her inne, som i sin tid, likte Blue Mountain State Ville bare opplyse om at det nå har kommet en film-oppfølger på nedlastingssidene. Heter BMS Rise of Thadland. Magnus. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 Likte ikke det spesielt godt, men synes det var underholdning i en kort periode så jeg har da sett det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 (endret) De siste par ukene har man kunnet kjøpe diesel for rundt 6.80 her i Århus eller rundt 8.10 NOK. Vi nærmer oss nivået da jeg begynte å kjøre dieselbil i 1998 (i Norge). Den gangen kostet 1 liter diesel rundt 4.80 NOK (ubemannet stasjon med medlemskort hos Fina (Petrofina) - et belgisk oljeselskap som idag er en del av franske Total)... Endret Februar 5, 2016 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 Husker når jeg var liten, da kostet bensin rund 6-8kr literen, og i dag er jeg "happy" når prisen går ned til 12kr literen haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 moppe tia mi begynte med at jeg kunne fylle en 10literskanne med bensin og ha råd til en brus, litt etterpå ble det kanskje få fyllt kanna for en hundrings, enda senere fikk man ikke fyllt kanna en gang. er man riktig uheldig nå må man betale nesten 200 spenn for en halvliter cola og 10l bensin men ser man det slikt, sia moppetia har inntekten min 60-dobbla seg, så skal ikke klage, drivstoffutgiftene har gått opp en del de og da ligger gjerne på en 5k i mnd og har firmabil til jobb (gratis ), så blir kjørt en del etter arbeidstid og tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 Jeg er vel sær, men den nye reklamen for matprat er faktisk veldig bra. Altså den for reinsdyr. Bildene ilag med den herlige sangen! Det er så langt fra den wu-tangstilen som jeg hører på daglig som det går! Sang: Sofia Jannok - Irene Lov å si jeg har dårlig smak Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 (endret) I 1985-1986 kunne jeg tanke opp 928S`en (bensintanken var på rundt 90 liter) til rundt 0,85 deutsche mark pr. liter i Vesttyskland (det var den gangen - altså før muren falt i november 1989). Dette tilsvarte ca. 3,40 NOK pr. liter bensin. På den annen side hadde min Porsche 928S med en V8 motor på 4,6 liter, 300 HK og automatgear et forbruk på rundt 1,6 liter/mil med litt entusiastisk kjøring. På Autobahn i hastigheter over 200 Km/t (topphastigheten var rundt 260 Km/t) var nok forbruket på minst 2 liter/mil (mest trolig en god del mer)... Hvis man tar høyde for infasjonen i løpet av alle disse årene tilsvarte 3,40 kroner i 1986 sånn ca. 7,20 kroner idag. Det er stadig litt å gå på før vi er tilbake til tiden da bensinpriser ikke var et tema... Endret Februar 5, 2016 av Fredrik Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 (endret) Den matprat reklamefilmen er bare så utrolig norsk (på godt og vondt). Jeg liker den, men på et eller annet nivå virker den veldig gammeldags selv om innpakningen er ny (man har liksom hørt/sett det før). Nå har jeg bodd i Danmark i 16 år og elsker stadig joikakaker (jeg kjøper alltid 5-6 bokser samt tilsvarende mengder med fiskeboller når jeg er i Norge). Elgkarbonader er bedre enn joikakaker, men alt erkenorsk som f.eks geitost, seterrømme, lompe/lefse, freia melkesjokolade/kvikk lunsj, tine sjokoladepudding/vaniljesaus, lakrisbåter, ordentlig rekesalat med store reker, hveteboller, solobrus mm. er kjempegodt... Endret Februar 5, 2016 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 Det er likevel ikke mer enn 10år siden en sommer bensinen kostet rundt 7,50.. Deretter ble vel avgiften satt opp når diesel ble miljøvennlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg