Reef89 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Kan gjøres med NCS, INPA og andre apper... bimmercode... Men: på 1:57 for en alternativer. Har gjort dette selv før når jeg tenker meg om. Endret 8 timer siden av Reef89
Otis Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Man kan ikke Kode F serien med ista og ncs. Reef89 reagerte på dette 1
F-11 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) 3 timer siden, thansen skrev: Må man ha ista programmerings biten for å endre Ah på batteriet på en f25? Hva ISTA+ kan gjøre; Registrere nytt batteri (Batterie-Registrierung). Dette betyr at bilen får beskjed om at et nytt batteri er montert, og lader riktig. Obligatorisk hver gang man bytter batteri på en BMW. ISTA+ kan ikke: Endre batteritype (AGM ↔︎ bly/syre) Endre batterikapasitet (f.eks. 80 Ah ↔︎ 90 Ah) Endre produsent, spesifikasjon osv. Dette krever koding via: ISTA-P, eller E-sys, eller BimmerCode (Expert mode) Endret 7 timer siden av F-11 sondre reagerte på dette 1
teerex Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) 9 minutter siden, F-11 skrev: Hva ISTA+ kan gjøre; Registrere nytt batteri (Batterie-Registrierung). Dette betyr at bilen får beskjed om at et nytt batteri er montert, og lader riktig. Obligatorisk hver gang man bytter batteri på en BMW. ISTA+ kan ikke: Endre batteritype (AGM ↔︎ bly/syre) Endre batterikapasitet (f.eks. 80 Ah ↔︎ 90 Ah) Endre produsent, spesifikasjon osv. Dette krever koding via: ISTA-P, eller E-sys, eller BimmerCode (Expert mode) Men en relativt enkel diagnosescanner kan alt dette. Ja iallefall endre batterikapasiteten, men tror resten også såvidt jeg husker på E70. Byttet batteri i sommer, reduserte fra 105 til 92 Ah AGM (måtte velge 90 Ah da). Endret 7 timer siden av teerex
thansen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 5 hours ago, teerex said: Men en relativt enkel diagnosescanner kan alt dette. Ja iallefall endre batterikapasiteten, men tror resten også såvidt jeg husker på E70. Byttet batteri i sommer, reduserte fra 105 til 92 Ah AGM (måtte velge 90 Ah da). Ja kunne sikkert gjort dette med CR Pro scanneren. Men endte med å selge den da den ikke kunne gjøre alt jeg ville
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå