flobben Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Ser ut som du må ut litt i menyen, når jeg hadde på,spilleliste på tlf så,komden ikke opp.Browset litt ut og da kom det bildet. Vet ikke om det er fordimdet da hadde gått litt tid, eller om man faktisk må gjøre det slik. Uansett funker hos meg nå også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Nydelig bil, liker å følge med på tråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2015 Da har bilen endelig gjennomgått en skikkelig runde med velfortjent detailing, og det må gis full kredibilitet til Ørjan - Andreassen Autospa (gulars her inne) for fantastisk utført arbeide. De fleste karosseriflatene har blitt våtslipet og polert opp, og deretter forseglet med Polishangel Cosmic 9H og et topplag med Swissvax Shield. Jeg har et par bilder for hånd, men kommer til å legge ut noen til senere. En sølvgrå bil kan altså bli blank den også.. Mariuskv, Fahad, Tommy H og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Norges mest strøkne E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Flott, det fortjener den Sent from my iPhone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Helt rått prosjekt det her! Morro at du monterer alt du kommer over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Jeg vil bare påpeke igjen Lasse at jeg ikke er misunnelig nå heller...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Ble strøken nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Ble strøken nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulars Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Det var en sann glede å jobbe med bilen din Lasse! Selv om det utviklet seg til å bli hinsides mye mer jobb en vi først så for oss Er et smykke av en E60 du har her og så godt vare du tar på bilen så har denne mange mange år igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Trenger flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2015 Takk for mange hyggelige tilbakemeldinger. Det er kanskje begrenset hvor spennende det er å se en bil bli vasket og polert (utenom spesielt interesserte såklart), men her er i hvert fall noen som Ørjan har knipset underveis. Ellers fikk jeg omsider den sårt etterlengtede rattvarmen i gang - etter masse prøve og feiling, samt årevis (?) med plundring. Det ble forsøkt med to forskjellige SZL´er og tre sleperinger uten hell, men med den tredje SZL´en og fjerde sleperingen ble alt korrekt. Haug, RS-Heggem, Skulebollen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 4 sleperinger? ene er til tuta, andre til ratt kontrollene, den tredje til rat giret? og fjerde til varmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 Det er bare èn slepering og èn SZL som er i bruk, men de andre var ikke helt samarbeidsvillige i forhold til rattvarmen. Så nå har jeg til overs en slepering uten rattvarme, to sleperinger med rattvarme, en SZL uten opprinnelig rattvarme og en SZL med rattvarme (dog. airbag utløst ved kollisjon). Det som er litt "merkelig" med disse tingene er at de kun har ett delenummer, selv om de har forskjellige funksjoner. Har vel kommet frem til at BMW nå leverer "fullutstyrte" SZL´er og sleperinger når man bestiller de nytt, men ettersom det koster en hel formue (sånn 7000kr + ish) var det ikke aktuelt å finne noe annet enn brukt som fungerte. Derfor måtte man finne en bil som hadde disse funksjonene fra fabrikk og som ikke airbagen ikke var utløst på. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Åja sånn sett ja Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå