Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette blir bra, Andrè! :)

 

Flott bil med rette oppgraderinger! 

 

Hvor bestilte du eksosen ? Pris?  

Mye styr å bytte lyktene? programmering ?!

 

Eksosen hans er original BMW Performance og kan bestilles alle steder man kjøper originale BMW deler. Veiledende pris for denne eksosen er 6772,- inkludert mva. 

 

Når det gjelder lyktene, må man kode og bytte til ny lysmodul blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil med rette oppgraderinger! 

 

Hvor bestilte du eksosen ? Pris?  

Mye styr å bytte lyktene? programmering ?!

Tusen takk. Eksosen som Saltkjelen sier kan du få kjøpt mange steder som selger bmw deler. Anbefaler koed, tror prisen er 5500 for eksosen hos dem.

Lyktene må kodes og egen modul på lyktene må skaffes. For å byttet dem må du ta av frontfangeren. Som ikke er noe vanskelig, det er heller ikke kodingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra, Andrè! :)

 

 

Eksosen hans er original BMW Performance og kan bestilles alle steder man kjøper originale BMW deler. Veiledende pris for denne eksosen er 6772,- inkludert mva. 

 

Når det gjelder lyktene, må man kode og bytte til ny lysmodul blant annet.

Gleder meg til disse er på for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Å din heldiggris, jeg kunne også tenkt meg Quaife 8) Men merker du noe forskjell på turtall eller er alt likt?

Er det best jeg har montert på bilen. Turtall er det samme siden det er samme kronhjul som brukes. Bilen er helt den samme, helt til det blir glatt. Da jobber diffen med å overføre kraften til hjulet med mest grep. Dette anbefales på det sterkeste, jeg merker stor forskjell på min. Du vil nok merke den enda mer, med tanke på kreftene i bilen din. Har du mulighet og pengene til det så gjøre det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor mye du måtte ut med for den innmaten, og hvor du monterte? Vurderer det til min også.

Null problem. Jeg fikk dette montert hos Schmiedmann. Eneste man må passe på er om bilen er levert med sveiset kronhjul eller ikke. Min er ikke levert med det og da bytter de den. Hvis den er sveiset så bestiller de en ferdig diff fra Quaife, altså hele kassa. Da sender du din i retur til dem igjen. Det er slik jeg har fortstått det. Men det kan hende du må sende inn din diff slik at innsatsen blir byttet med quaife og så får du din tilbake igjen når du er ferdig. Sender deg pris på PM ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det best jeg har montert på bilen. Turtall er det samme siden det er samme kronhjul som brukes. Bilen er helt den samme, helt til det blir glatt. Da jobber diffen med å overføre kraften til hjulet med mest grep. Dette anbefales på det sterkeste, jeg merker stor forskjell på min. Du vil nok merke den enda mer, med tanke på kreftene i bilen din. Har du mulighet og pengene til det så gjøre det! :)

Ja jeg vurderte det sterkt til E90en og hadde jeg beholdt den så hadde jeg gjort dette jeg også :) Tror jeg venter til jeg har fått litt mer hester ut av 530en før jeg går all inn og skaffer Quaife til denne, men jeg vet jo hvordan det kommer til å bli. Den spinner jo som bare juling alt nå med 275 bakdekk, blir iallfall ikke noe bedre med mer hester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...