Saltkjelen Skrevet Desember 10, 2017 Share Skrevet Desember 10, 2017 Det gjør seg helt klart med diffuser som matcher shadowlinen og eventuell grill og/eller takrails, fremfor den triste gråe. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 10, 2017 Share Skrevet Desember 10, 2017 Diffusoren ser veldig bra ut i svart, men funker vel best på biler som ikke er svart Passer i hvertfall veldig bra til denne fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2017 9 timer siden, Saltkjelen skrev: Det gjør seg helt klart med diffuser som matcher shadowlinen og eventuell grill og/eller takrails, fremfor den triste gråe. 9 timer siden, Daniel. skrev: Diffusoren ser veldig bra ut i svart, men funker vel best på biler som ikke er svart Passer i hvertfall veldig bra til denne fargen! Definitivt! På svart blir det nok best med en annen farge. Men ikke så ille lakkert i bilens farge heller. Brodern har det på sin sparkling graphite E90, veldig pen på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 11, 2017 Share Skrevet Desember 11, 2017 Hand wash only Saltkjelen, Runey og ahj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2017 (endret) Liten oppsummering av året: E90n har bare fått service deler i år og blitt kjørt. Akkurat nå står den med en bakbrems som henger på, men deler ligger klart til bytte. E91n har derimot fått masse oppgraderinger. Deriblant den siste så ble krengestaget bak byttet denne uken fra 13mm til 22mm fra M3. Dette gjorde veldig mye med bilen. Videre har den også fått en del service også. To hjullager, avstivere foran og bak pga rust, samt krengestag foringer foran og bak samt kyllingbeina til krengestagene. Videre har det blitt fikset kabelbrudd i høyre fordør på blant annet kabelen til høyttalerne og til vindusheisen. Neste årsplaner er mange for begge bilene. Her er noen bilder fra det siste og Godt Nyttår! Endret Desember 31, 2017 av ahj papertiger, fupsaker, Skulebollen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 31, 2017 Share Skrevet Desember 31, 2017 Ikke noe tvil om at du holder bilene i topp stand! Var veldig hyggelig å se gammelbilen enda finere enn den var i mitt eie. Godt nyttår @ahj til deg og bilene. Håper vi får treffes i 2018 også 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2018 On 31.12.2017 at 16.25, Gorg skrev: Ikke noe tvil om at du holder bilene i topp stand! Var veldig hyggelig å se gammelbilen enda finere enn den var i mitt eie. Godt nyttår @ahj til deg og bilene. Håper vi får treffes i 2018 også 😃 Tusen takk og i lige måte @Gorg 😃 Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 18, 2018 Share Skrevet Januar 18, 2018 Hatt mange gode kjøreturer bak det rattet Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 18, 2018 Share Skrevet Januar 18, 2018 Marius2002, flobben, papertiger og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2018 DEN FARGEN <3 Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2018 2018 er godt i gang, på tide å få bestilt noen deler og slikt E91: Her skal det inn ny vannpumpe og termostat, noen nye kjøleslanger. Det blir oljekjøler samt termostat fra Mosselmann. Når jeg først har tømt bilen for kjøleveske blir også pakninger på oljefilterhuset også byttet. Det er det i første omgang. Ganske omfattende jobb, men ingen som har gjort det før så det blir morsomt. Og skal se om jeg kan få byttet veihusventilasjonen uten å byttet hele dekslet E90: Er det ikke så store planer for, men vurderer å få på Performance bakbremsene. Noe som betyr: Spindel med deler, drivaksel, håndbrekk og bremsedelene. Og nytt oljefilter hus. fupsaker, Gorg og Runey reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 19, 2018 Share Skrevet Januar 19, 2018 23 minutter siden, ahj skrev: DEN FARGEN <3 Latterlig fin! 😍 Du må ha noe worklog på det arbeidet, du vet at vi på forumet setter stor pris på slikt innhold 👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2018 1 minutt siden, Gorg skrev: Latterlig fin! 😍 Du må ha noe worklog på det arbeidet, du vet at vi på forumet setter stor pris på slikt innhold 👌🏻 Det må jeg få til. Tenkte jo det når jeg byttet grenrøret, men med hvor langt tid det tok og hvor trangt det var så ble det lite av det. Men litt lettere med alt dette Håper du får tatt turen ned hit til våren! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 19, 2018 Share Skrevet Januar 19, 2018 Flotte biler begge to. Stratusgrå er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 19, 2018 Share Skrevet Januar 19, 2018 Sagt det før men dette er en av mine favoritt 91ere.:). Knallfin helt enkelt. Og ja bilder av jobben du skal til med ,må vi ha her . En ting ,hva er termostat fra Mosselmann?:). Mener jeg har hørt om Mosselmann iforb med Tuning og trimming ,stemmer det? Gidder ikke google Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå