awt Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 M-sport: Nydelig bil, som jeg så absolutt kunne tenkt meg. Dessverre blir nok dette en altfor dyr bil for folk flest. Først ut er 640, og senere vil 550i og 650i Xdrive komme. Mer info her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Ja nydelig bil:) kommer nok til å koste noen kroner denne ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Nydelig vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 En aldeles nydelig bil! Nå kommer A7 og CLS til å kjenne at de ikke har markedet alene! Eneste som er skuffende er at BMW kom så sent i gang med sin sedan coupe, men du for ett lekket sluttresultat! Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves Gleder meg til å se den på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 den der ser bare skikkelig bra ut! klysefaktor deluxe med en slik en med noen feite lefser til felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Snopebil det der. Til og med jeg likte denne. Fantastisk lekkert interiør. Brun alcantara i taket var en lekker vri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Da var det bare å sette opp en ny sparekonto og vente i 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 En fryktelig lekker og elegant coupe - i den grad den kan kalles det. Både MB CLS og Audi A7 har mer coupe-preg over seg, men designmessig fremstår 6 serie GC som langt mer elegant enn sistnevnte modell fra Audi.. Det interessante her er jo å se at BMW 650i GC har fått ny effekt. Dette bør etter mitt syn åpne for at både 550i, 650i og 750i følger etter.. Sånn sett kan vi jo kanskje tenke oss en ny 545i, 645i og 745i med en mindre V8'er på mellom 380-400hk for å dekke over det store gapet mellom de sekssylindrede 535i, 640i og 740i.. Jeg tror vi går en spennende tid i møte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Fantastisk bil! 650i (X-Drive) har jo faktisk nedtrimmet versjon av 4,4L V8 M5-motoren 0-100 på 4,5 sek (X-Drive) lover jo sinnsykt godt for en evt. M6-versjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Fin, men CLS og A7 er penere. Men det interiøret var jo helt sykt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Jeg synes at det viste interiøret er litt "over the top", men resten av bilen er grisefin. Skikkelig lav og bred... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Mest sannsynlig et spesialbestilt Individualinteriør. Jeg synes denne er klar penest av CLS, A7, Panamera og 6-serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå