danskiii Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Glem det med hvit kontakt, som jeg oppklarte tidligere tenkte jeg på gal kontakt i det jeg skrev det. Kontakthenvisningen er dog riktig. Merkelig om du ikke har noen av delene. Kan du ta et bilde? Er det slik jeg må ha denne kontakten?Klør meg i hodet av dette alså.. Originalt stod en proffesional cd spiller før retrofit til cic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 (endret) Noen som har peiling på hvilken opsjon dette er - Automatic Climate Programs?: Klarer ikke finne den i iDriven noe sted. Jeg fant bildet i en finn-annonse. Endret November 29, 2015 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 29, 2015 Forfatter Share Skrevet November 29, 2015 Dette er klimavisningen man normalt har i i 5- og 6-serie. Jeg har ikke vært borti at dette viser i 3-serie, men mulig det kan kodes, eller så kan hende at bildet er redigert eller at bilen har fått CIC fra en 5-serie, uten å ha blitt kodet/flashet til 3-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Dette er klimavisningen man normalt har i i 5- og 6-serie. Jeg har ikke vært borti at dette viser i 3-serie, men mulig det kan kodes, eller så kan hende at bildet er redigert eller at bilen har fått CIC fra en 5-serie, uten å ha blitt kodet/flashet til 3-serie. Etter et kjapt google-søk ser det ut som flere 3-serier har dette: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=404724 Den aktuelle bilen har også CIC installert fra fabrikk ifølge VIN-nr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Man får opp det viewet der når man trykker på Auto-knappen på klimapanelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 30, 2015 Forfatter Share Skrevet November 30, 2015 Man lærer stadig. Noen som vet om 1-serie har denne funksjonen? Har aldri sett det, men bilene er ganske like på dette området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Man lærer stadig. Noen som vet om 1-serie har denne funksjonen? Har aldri sett det, men bilene er ganske like på dette området. Jeg har noe lignende på min CCC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Man får opp det viewet der når man trykker på Auto-knappen på klimapanelet. Trykk og hold da eller? Har switchet mellom Auto og manuell flere ganger på klimapanelet, og aldri fått opp dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Man lærer stadig. Noen som vet om 1-serie har denne funksjonen? Har aldri sett det, men bilene er ganske like på dette området. Prøvde å kode dette på 1 serien jeg hadde, og det funket dårlig! Husker ikke om bildet kom opp, men kunne ikke stille på noe, alt var helt låst så det fungerte dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Trykk og hold da eller? Har switchet mellom Auto og manuell flere ganger på klimapanelet, og aldri fått opp dette. Kun ett vanlig trykk på Auto-knappen så kommer viewet opp hos meg, viewet lukkes igjen av seg selv etter et par sekunder. Det kommer ikke opp om jeg trykker på noen av de tre knappene for manuell styring, kun med Auto-knappen. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 (endret) 2005 E87 CCC. Det du kan gjøre her er å velge hvor kraftig vifta skal jobbe når klima står i AUTO. Endret November 30, 2015 av ogee1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Nokså sikker på at jeg har spurt før, men finner det ikke igjen.. Har et stort ønske om bluetooth handsfree i bilen. Bilen er en e60 2007 modell med disser relevante utstyrskodene som jeg kan se 6FL USB-/AUDIO INTERFACE663 RADIO BMW PROFESSIONAL676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM698 AREA-CODE 2 Så hva trenger jeg, og hvor får jeg det billigst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 Du trenger mikrofon og bluetooth-antenne, samt ledninger til disse. Normalt er det Koed som er billigst, men av en eller annen grunn er bluetooth-antennen blitt svindyr der. Deretter er det bare koding. Gjorde akkurat det samme på min bil for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Det ser ikke ut til at du har noen moduler som går på fiberoptikk i bagasjen, så da må du strekke fiber også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 6FL benytter MULF2, som igjen går på MOST. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå