Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Synst en del bilder av biler her begynner å skli ut.. Selv om en selv ikke liker styla biler så er jo ikke det helt feil? Eller? Er ikke så pent til tider, men er jo ikke helt feil bare bilene ikke er helt originale. Da er det mange biler på forumet her også som bør inn i denne tråden.

 

Hvis jeg ser fra side 1 i denne tråden så er det straks litt mer "helt feil" bilder...... Min mening.. Synst denne tråden blir mer en henge ut folk som liker litt styling på biler-tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det dette med smakssak da, det ser det ut til at ikke alle vil skjønne. Det noen synes er helt feil synes andre ikke er fullt så feil, og motsatt. Man poster det man selv synes er feil, uansett personlig smak og preferanse. Hvis ikke så er det plutselig lite mening med tråden spør du meg, da ikke alle kan vær enige om hva som er feil og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på det? Ser du veldig mange nye X3 med sota lykter og fire utblås? Nei akkurat!

 

Er sikker ja :) folk som kjører X3 tørr som regel ikke, det betyr ikke at de som tørr gjør det feil.

Trodde også at du kun reagerte på sotingen, så er fire potter også feil for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går en X3 her med fire utblås, og rent estetisk synes jeg bilens design passer dette. Det samme synes jeg forøvrig om F1x 5-serie.

Sotingen synes jeg derimot virket noe "kjip" ut da det virker som om den er matt, samt at den er hakket for mørk etter min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så synes jeg det var det de sotede lyktene som jeg synes var helt feil, har sett alt for mange 240er og andre rånebiler med slike lykter til at det kan være tøft på en ny X3. Jeg kan forstå at det kan være tøft på noen eldre BMWer men ikke på ett moderene design som X3, for min del så det rett og slett malplassert ut. De fire enderøra har jeg egentelig ikke noen formening om, annet enn at fire utblås for min del er det jeg forbinder med M biler og ikke en diesel SUV :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...