Daniel. Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Det var vel en hund, var det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 18, 2015 Share Skrevet September 18, 2015 Lest mange saker fra USA om rare saksmål...en dame som saksøkte mikrobølgeovn produsenten....hu tørka katta i mikroen..katta dævva...men det stod ingen advarsel i instruksjonsboka mot det.... Altså...en politimann saksøkte StarBucks når han fikk en gratis kopp kaffe og klarte å søle det på seg i bilen halvtime etterpå.... I Norge er det noe som heter sunn fornuft... Som regel, på nye biler, så leverer man inn bilen på verksted for å fikse "den plinge lyden i dashen". For det andre, så er det vel ikke helt lett å blande "bilde av beholder i instruksjonsboka" og "lokket oppå motoren"....? Selv om det er oljelokket som det bes skrus av, så er det fremdeles bilde av en annen beholder og det er også spesifisert max/min nivå... Hørt om dama som saksøkte tv-selskap fordi hun trodde hun vant en Toyota? Neida, det var bare en toy yoda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 20, 2015 Share Skrevet September 20, 2015 Haha.. En av mine første innlegg på www.bimmers.no er jeg ikke stolt av. Det viste seg at jeg var ikke den første som hadde postet dette, i tillegg greide jeg å poste det i feil undergruppe (les teknisk). Huff, jeg skjemmes, "VM i stygg styling" hva tenkte jeg på??? http://www.jimmy540i.com/bmwnightmare8.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Haha.. En av mine første innlegg på www.bimmers.no er jeg ikke stolt av. Det viste seg at jeg var ikke den første som hadde postet dette, i tillegg greide jeg å poste det i feil undergruppe (les teknisk). Huff, jeg skjemmes, "VM i stygg styling" hva tenkte jeg på??? http://www.jimmy540i.com/bmwnightmare8.htm Mye stygt der inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 1990 Mazda Miata med BMW Z3-bodykit og Chevrolet V6-motor. Da snakker man plukk & miks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 Vet ikke hvorfor, men syns bilen var stilig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 Samme her faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 (endret) Can you spot it Endret September 28, 2015 av Poppy R4F431 RAFAEL og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 Heheh!! W///, Nye amerikanske motorsport-avdelingen.... På med bladfjærer og åpen diff Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 W-sport, må være understell på taket feks tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 Møtte på en svensk trailer i dag, den hadde logo med følgende tekst oppå førerhuset: "Moonshine transport" e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Disse kjører under ts express. Godt kjent for kabotasje.....jævla polakker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Golf3serie cabriolet. The "Volksbimmer". https://www.facebook.com/wheelwell/videos/1620895594828503/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Hahaha, den var morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå