Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Lest mange saker fra USA om rare saksmål...en dame som saksøkte mikrobølgeovn produsenten....hu tørka katta i mikroen..katta dævva...men det stod ingen advarsel i instruksjonsboka mot det....

Altså...en politimann saksøkte StarBucks når han fikk en gratis kopp kaffe og klarte å søle det på seg i bilen halvtime etterpå....

I Norge er det noe som heter sunn fornuft... Som regel, på nye biler, så leverer man inn bilen på verksted for å fikse "den plinge lyden i dashen". For det andre, så er det vel ikke helt lett å blande "bilde av beholder i instruksjonsboka" og "lokket oppå motoren"....?

Selv om det er oljelokket som det bes skrus av, så er det fremdeles bilde av en annen beholder og det er også spesifisert max/min nivå...

Hørt om dama som saksøkte tv-selskap fordi hun trodde hun vant en Toyota? Neida, det var bare en toy yoda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. En av mine første innlegg på www.bimmers.no er jeg ikke stolt av. Det viste seg at jeg var ikke den første som hadde postet dette, i tillegg greide jeg å poste det i feil undergruppe (les teknisk). Huff, jeg skjemmes, "VM i stygg styling" hva tenkte jeg på??? http://www.jimmy540i.com/bmwnightmare8.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...