Sjøbuse Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Noen fler som vil fortelle at dette er en E30 pickup med Corvette felger? En til med E30 som har gjort feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 E30 PICKU....!!!! Neida Den du postet så jo helt jævlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Ser ut som han prøver å lage baklykter fra en Tommy Kaira M30 (Skyline R31) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 (endret) Er ikke godt å si hva han prøvde på.. Er forøvrig de samme baklyktene på vanlig R31. Det som er litt morsomt med Tommykaira er at de til tross for å stort sett kun tune Japanske biler faktisk tunet W201 og W124 også. Endret November 30, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Vet det er samme lykta på vanlig Skyline. Men var tommy jeg hadde bilde av W201 og W125 sklir rett inni denne tråden. Nesten alt med stjerne foran sklir rett inn i denne tråden i orginal stand ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 (endret) Hmm, kult eller helt feil? Vel siden du spør. Jeg synes den var litt kul jeg, skulle hatt alle 4 lyktene i front. Med tanke på at dette er en drastisk ombygging er det ikke ille. Skulle vært i rød og framhjulet ser skjevt ut, OG kvittet seg med rat-looken... men ja Er jo en E39 M5 pickup som for noen år siden gikk nettet rundt, folk elsket jo denne: (Dato 2008, jeg begynner å bli gammel, trodde det var 2012-ish) Edit: For å tilføye tråden noe relatert: Originalt en E39 540i... Endret November 30, 2015 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Om ikke annet, iallfall veldig bra gjennomført den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Hvem er det som har så mye å sløse bort på sånn råtten styling? ser han ikke hadde råd til e65, men jeg ville aldri gjort det mot e39'en min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Sikkert brukt såpass mye penger på den dritten der at han fint kunne kjøpt E65.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 2, 2015 Share Skrevet Desember 2, 2015 "Hei, og gratulerer! Her er leveransen av din splitter nye Aston Martin DBS!" danskiii og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 2, 2015 Share Skrevet Desember 2, 2015 (endret) "Hei, og gratulerer! Her er leveransen av din splitter nye Aston Martin DBS!" image.jpeg Det kan for alle virke som om noe er helt galt (noe det i og for seg er), men grunnen til at de blir fraktet slik er fordi de har vært utsatt for oversvømmelse og derfor kan ikke bilene reddes. Mange fleiper med at det er tyvgods som skal til Polen eller rett og slett "Polen"-fakta, men de øyetrente har sett at alle er US-modeller, jeg så det ikke før jeg leste hva som var forskjellen. Endret Desember 2, 2015 av Marius2002 Larsinnj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 E30 pickup på Mercedes Geländewagen chassis og motor. Kan ikke noen bygge en E60 pickup eller noe..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 BMW har jo selv laget pickup. Bilde 1 og 4 ser man også en orginal E34 cab i bakgrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Hehe ja man prater på at "du skal høre mye...." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Likte både e30 pickup og E39 pickup her jeg, tøft med noe annerledes. E39'en minner litt om om Holden Ute som de farter rundt i i Australia! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå