Daniel. Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Jeg tenkte på Bugatti Veyron når jeg så den åpningen i midten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Synes faktisk ikke E34 med E39-fanger foran ser helt jævlig ut. Den der kunne like gjerne vært i inspirasjonstråden. Men smaken er som ræva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 nå skal det sies at jeg er veldig glad i alfa romeo [emoji14] (nei jeg er ikke ironisk, vokst opp med det) men ja det ga litt alfa vibe med god kombo av noe nyere audi greier! Ditto! Min første bil var alfa! Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Synes faktisk ikke E34 med E39-fanger foran ser helt jævlig ut. Den der kunne like gjerne vært i inspirasjonstråden. Men smaken er som ræva Og den smaker dritt[emoji23]Sent from my iPad using Tapatalk Magnus. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Synes faktisk ikke E34 med E39-fanger foran ser helt jævlig ut. Den der kunne like gjerne vært i inspirasjonstråden. Men smaken er som ræva Magnus. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 E/F 30 anyone? Kilde: https://www.carthrottle.com/post/10-iconic-old-cars-with-modern-front-end-swaps/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 E/F 30 anyone? Kilde: https://www.carthrottle.com/post/10-iconic-old-cars-with-modern-front-end-swaps/ Breddinga bak, C-stolpen og bagasjeluka så teit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Dessuten er det F82-front, ikke F30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Gjekk tilfeldigvis forbi ein vegvesen bil her om dagen. Er det blitt lov å ha bilbeltet slik? John90 og D.Toft reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Sålenge det er slik når den er parkert så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 Sålenge det er slik når den er parkert så Så lenge man ikke beveger seg ut på offentlig vei faktisk. men er en del biler som maser bare man flytter den runt på en p-plass :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Er så trist at så mange E39'er blir harrytraller for rånere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Er så trist at så mange E39'er blir harrytraller for rånere.. syns det var tøft jeg! værste som finnes når man ser bmw´er full av ekstralys!!! :stupid: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå