Shattered Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 nei den var teit. 716 finns ikke, mitt skiltnr tilsier 728 Hadde litt lyst til å sette "518" bakpå 525tds'en jeg hadde, bare for å være rasshøl - dette var før absolutt alle hadde "bil og henger" på telefonen - synd E39 kom med "bare" 520i som minste motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 nei nei nei, er jo en B50 motor da burde bmw gitt den s62b49 da om man skulle fulgt volumet Uansett hva BMW velger å kalle sine motorer så overstyrer ikke de den internationale standarden som tilsier at dette er en 4,9L S70 1 er 6 liter. S70 2 er 6,1 liter Noen som har lyst på selvlaget cab, laget med vinkelsliper? "vinkelslipercab" haha. den var fin. Er den EU godkjent slik tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 (endret) haha. den var fin. Er den EU godkjent slik tro? Tror nok lappen ryker om du blir stoppa med den Så denne styla e60'n her om dagen. Endret Januar 5, 2016 av Popza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Dette er sjeldent syn, E60 med Kercher fanger & skjørt. Pent er det ikke. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Denne er jo bare helt fantastisk.. At det går ann å skru av hodet og ikke ha et snev av tankegang er utrolig.. Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Faen ho prøver og gjøre? Maken til idioti.. Har ikke noe hode å skru av ho der.. Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Prøver å smelte opp låsen som holder fast dispenser, sikkert frossen fast.. Dustete delux Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Står på scandic victoria Lillehammer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Jeg gremmes....Denne går i Tromsø Står i kjellern der madammen bor....må finne en annen vei inn i leiligheten nå så slepper jeg å gå forbi denne hver dag. Sent fra min SM-G901F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Er sånn som ødelegger dagen din hver gang du passerer den [emoji1] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Det er ikke så ille da, det er jo bare en VAG uansett. D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 Syns den "minnet" på en Veyron på det ene bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 Veyron sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 Den stakaren så nå bare lei seg ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 Jeg gremmes....Denne går i Tromsø Står i kjellern der madammen bor....må finne en annen vei inn i leiligheten nå så slepper jeg å gå forbi denne hver dag. Sent fra min SM-G901F via Tapatalk Få den til å brøyte veiene i Trondheim nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå