Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Såpass.. Må si meg enig i at M-merket ikke hører hjemme på en bil uten M-motor.., men den 535`en der er en 2011mod med 299hk, så vil tro det trykker godt!

Da er det jammen mange som må begynne å pirke bort felgemblemer, rattemblemer, girkuler, innstegslister og annet hvor det originalt står ///M....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass.. Må si meg enig i at M-merket ikke hører hjemme på en bil uten M-motor.., men den 535`en der er en 2011mod med 299hk, så vil tro det trykker godt!

En E28 med M-Technik understell fikk på 80-tallet en M i grillen. Selvom det ikke var noen M535 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke tar helt feil nå så er jo dette orginalt fra fabrikk?

Bare se denne: http://www.dinside.no/890915/bmw-m550d- ... apenbaring

Hvis du ser nøye på bildet så ser du at det er en 535d, og disse kommer IKKE med M emblem foran betegnelsen originalt fra fabrikk. De små M emblemene som står rundt forbi på M sport biler har jeg ikke noe i mot, men det står ikke noe M på hverken motor eller bakluke på en 520d med M sport.

Det at BMW nå skal begynne å pynte sine M sport biler med M merker på framskjermer er først og fremt for å distansere disse modellene fra f eks vanlig Sport line. Så lenge M merket ikke står i grillen eller på bakluka på en ikke M bil så er det greit for min del :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass.. Må si meg enig i at M-merket ikke hører hjemme på en bil uten M-motor.., men den 535`en der er en 2011mod med 299hk, så vil tro det trykker godt!

Da er det jammen mange som må begynne å pirke bort felgemblemer, rattemblemer, girkuler, innstegslister og annet hvor det originalt står ///M....

Joda, det er vel greit å ha M-tech lister, girkuler og rattemblemer.. men synes det blir litt wannabe når man begynner å feste de på bakluka eller sideskjermene (skikkelig "tøft" med m-framskjermer på en 318)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ! Nå fikk jeg plutselig lyst på 6er :P

Bare få bort M6 merkene og på igjen med 630i, i med manuell kasse og bort med den ekle karbonen inni så hadde denne vært nyyyydelig.

Synes faktisk den fargekomboen var veldig pen. Fikk litt sånn æksklusiv look :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...