Orjan Skrevet Juni 10 Skrevet Juni 10 Herlig samling dere har der 👍 Patryck og OddErik_E34 reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet Juni 17 Skrevet Juni 17 Vanvittig flott samling dere har 👍 Og jeg tror jeg har de fleste med meg når jeg sier at det settes veldig pris på når dere tar med så mange biler på treff 😀 Jeg kan tenke meg at det er litt logistikk for å håndtere det, så takk for at dere gidder 😎 liffi og OddErik_E34 reagerte på dette 2
OddErik_E34 Skrevet August 14 Forfatter Skrevet August 14 (endret) Litt forsinket status på BN72348 (1992 BMW 750i), men her kommer det Fikk tidligere i våres endelig ånden over oss, til å få bilen på veien. Har stått siden 2010, sist EU-godkjent i 2008. Har siden det gjort en del utvendige oppgradering, litt kosmetisk, nytt interiør og en del mekanisk. Dro bilen på eu-kontroll "as-is" og fikk en ikke avskrekkende mangellapp. Hovedsakelig feil på masse lys og bremse relaterte ting. Alt nytt foran og bak av bremser, bremsesko, bremserør og slanger. Rep av lekkasje på nivåregulering med alle tilhørende slanger ++. Bilen har originalt xenonlys som option og dette ville jeg beholde. De som stod der hadde sine mangler, men fant ett sett med strøkne lamper i USA som jeg fikk tilsendt. Bilen er ikke perfekt, men den er EU-godkjent og kjører. Planen for resten av sesongen er å bruke den, kjørt ca 60 mil til nå. Det er mest for nostalgien at min far hadde denne på 90-tallet og jeg vokste opp i baksete. Lage utstillingsbil er ikke planen, men gjøre gradvise forbedringer med tiden. Neste på listen er en delikat senk før vinterlagring. Noen bilder vedlagt Endret August 14 av OddErik_E34 EasyL, sveigis, Orjan og 23 andre reagerte på dette 26
Gabz Skrevet August 14 Skrevet August 14 Deilig 🙂 E32 er et så forbanna flott karosseri, sterkt undervurderte biler. sveigis, OddErik_E34 og liffi reagerte på dette 3
Mortenej Skrevet August 14 Skrevet August 14 Nydelig Og ikke minst motiverende for min E32 får den straks nedover nå, så kansje det blir mere fremdrift utover høsten. sveigis reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet August 15 Skrevet August 15 Utrolig stilig med xenon på e32, det må da vere langt mellom disse som har det originalt. Flott bil 😊
Fredrik 90 Skrevet August 15 Skrevet August 15 Gøy å høre at den er EU godkjent 👍 Så kult med de gamle BN skiltene, det er liksom bare helt rett på en E32 med tidsriktige Bærum skilt. E32 er utrolig stilige biler, statlige og majestetiske linjer. Noe av de mest innovative BMW har kommet med, denne satt virkelig standarden tilbake på 80 tallet. Mercedes hadde arvtakeren til W126 S klasse klar allerede i 1987, men lanseringen av E32 tvang dem tilbake til tegnebrettet og det drøyde helt til 1991 før W140 kom. Patryck reagerte på dette 1
liffi Skrevet August 21 Skrevet August 21 Når jeg så den e så fikk jeg lyst til og dra min ut fra lageret og få den på veien også 🥶 nydelig eksemplar OddErik_E34 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå