Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg må si jeg igrunn ventet at F20 LCI skulle få "2-serie-front" som det ligger bilder av noen sider tilbake. Selv om lyktene til F20 har vokst endel på meg, så synes jeg fortsatt de er langt fra pene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bedre bilder. :)

DSC02060.jpg

DSC02092.jpg

DSC02110.jpg

Jeg tviler på man får sotede ruter foran på produksjonsmodellen, men bortsett fra det og sikkert litt andre småting tror jeg nok denne er ganske lik det endelige resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja forstå det den som kan :? M3 som alltid har vert den ikoniske to dørs sportscoupeen har nå fire dører. M4, altså tallet fire som hadde passet bedre på en firedørs sedan er nå den todørs versjonen :roll:

Hvorfor BMW, hvorfor gjøre det så vanskelig....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes overhodet ikke det har vært galt med tidligere års modellprogram, men iht. deres nye strategi passer den nye modellserien bedre og fremstår som mer ryddig. BMW ønsker å distansere 4 serien fra 3 serien som et mer eksklusivt produkt selv om det i realiteten er en 3 serie. Bare navnet gjør at BMW kan kreve noen ekstra tusenlapper for det mer påkostede produktet. På lik linje slik 6 serien fremstår iht. 5 serien. Vi ser derfor en lettfattelig modellserie som dette:

1 serie: 3-dørs, 5-dørs, Gran Turismo, FWD modeller

2 serie: coupe, cabriolet, Gran Coupe

3 serie: sedan, touring, Gran Turismo

4 serie: coupe, cabriolet, Gran Coupe

5 serie: sedan, touring, Gran Turismo

6 serie: coupe, cabriolet, Gran Coupe

7 serie: sedan

8 serie: coupe, Gran Coupe

X-modeller der 1, 3, 5 og 7 er SUV og 2, 4, 6 og 8 er SAV. BMW vil etter all sannsynlighet ha en opprydding i Z-modellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...