Fredrik Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 BMW gjør klar for F20 LCI... http://paultan.org/2013/08/07/bmw-prepa ... hatchback/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Jeg må si jeg igrunn ventet at F20 LCI skulle få "2-serie-front" som det ligger bilder av noen sider tilbake. Selv om lyktene til F20 har vokst endel på meg, så synes jeg fortsatt de er langt fra pene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Spionbilder av den nye X4... http://www.worldcarfans.com/11308096128 ... -in-munich Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 EVO: BMW i8 2014 world exclusive first drive... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Hvem ikke om dere vet det, men nå kommer BMW med xDrive på 118d og 318d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Offisielle bilder av M4 coupé concept: Mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 16, 2013 Forfatter Share Skrevet August 16, 2013 Litt bedre bilder. Jeg tviler på man får sotede ruter foran på produksjonsmodellen, men bortsett fra det og sikkert litt andre småting tror jeg nok denne er ganske lik det endelige resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Dette er ikke akkurat en nyhet, men nå er det mer eller mindre bekreftet at BMW stadig kommer til å ha en M3 i rekkene. M3 blir med andre ord en M3 med fire dører og M4 blir en M3 med to dører... helt klart veldig logisk... http://www.automotorsport.se/artiklar/n ... -som-sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Ja forstå det den som kan M3 som alltid har vert den ikoniske to dørs sportscoupeen har nå fire dører. M4, altså tallet fire som hadde passet bedre på en firedørs sedan er nå den todørs versjonen Hvorfor BMW, hvorfor gjøre det så vanskelig....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 [...]Hvorfor BMW, hvorfor gjøre det så vanskelig....? Vanskelig? BMW gjør det jo lettere å forstå BMWs modellprogram slik systemet er/blir nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Vanskelig? BMW gjør det jo lettere å forstå BMWs modellprogram slik systemet er/blir nå. Da spør jeg hva som var galt med 3-serie sedan, Touring, Coupe og Cabriolet? Slik det har vært de siste 25-30 åra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Jeg syntes overhodet ikke det har vært galt med tidligere års modellprogram, men iht. deres nye strategi passer den nye modellserien bedre og fremstår som mer ryddig. BMW ønsker å distansere 4 serien fra 3 serien som et mer eksklusivt produkt selv om det i realiteten er en 3 serie. Bare navnet gjør at BMW kan kreve noen ekstra tusenlapper for det mer påkostede produktet. På lik linje slik 6 serien fremstår iht. 5 serien. Vi ser derfor en lettfattelig modellserie som dette: 1 serie: 3-dørs, 5-dørs, Gran Turismo, FWD modeller 2 serie: coupe, cabriolet, Gran Coupe 3 serie: sedan, touring, Gran Turismo 4 serie: coupe, cabriolet, Gran Coupe 5 serie: sedan, touring, Gran Turismo 6 serie: coupe, cabriolet, Gran Coupe 7 serie: sedan 8 serie: coupe, Gran Coupe X-modeller der 1, 3, 5 og 7 er SUV og 2, 4, 6 og 8 er SAV. BMW vil etter all sannsynlighet ha en opprydding i Z-modellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Ja det er mye mulig, må nok bare tilvennes over tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Kan noen evt. bekrefte/avkrefte nyheten om at de nye M3 og M4 modellene kommer med manuelt gear som standard?... http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=28508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Kan noen evt. bekrefte/avkrefte nyheten om at de nye M3 og M4 modellene kommer med manuelt gear som standard?... http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=28508 Den kommer med 6sp manuell som standard, 7sp DCT dobbelclutch som option. Ref. Bimmerpost.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå