Olaandref Skrevet Desember 5, 2022 Share Skrevet Desember 5, 2022 Virkelig et flott prosjekt du holder på med her. 👌 Har alltid likt disse prosjektrådene med masse detaljer og bilder, bare å fortsette. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 5, 2022 Share Skrevet Desember 5, 2022 kjekke updates bare fortsett med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Desember 6, 2022 Share Skrevet Desember 6, 2022 12 timer siden, Eystein Ose skrev: Ikke så mye tilbakemeldinger å få (utenom deg Rune😂), så er litt usikker på ka som er best. Er det jamne updates etterhvert som ting skjer, eller er det å samle opp og komme med større updates? Kom gjerne med tilbakemelding på dette. Det er bare å komme med oppdateringer så ofte du vil, ikke føl deg presset. Alltid artig å følge med på folk som vet hva de gjør. Samtidig så gidder jeg ikke å kommentere hver gang noen oppdaterer en tråd. Ørten kommentarer av "typen dette ser bra ut" føler jeg bare er bortkastet tid og datakraft. Kommer det et spørsmål eller jeg har et spørsmål tilbake så føler jeg det er greit å kommentere, ellers ikke. Men vi er jo forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 6, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2022 17 timer siden, Olaandref skrev: Virkelig et flott prosjekt du holder på med her. 👌 Har alltid likt disse prosjektrådene med masse detaljer og bilder, bare å fortsette. 🙂 14 timer siden, Reset skrev: kjekke updates bare fortsett med det Takker! Det er deilig å endelig bli motivert av å holde på igjen. Det har gått noen år nå der det ikke har blitt gjort noe som helst. 13 timer siden, Rune-K skrev: Det er bare å komme med oppdateringer så ofte du vil, ikke føl deg presset. Alltid artig å følge med på folk som vet hva de gjør. Samtidig så gidder jeg ikke å kommentere hver gang noen oppdaterer en tråd. Ørten kommentarer av "typen dette ser bra ut" føler jeg bare er bortkastet tid og datakraft. Kommer det et spørsmål eller jeg har et spørsmål tilbake så føler jeg det er greit å kommentere, ellers ikke. Men vi er jo forskjellige. Joda, du har absolutt et godt poeng der. Var bare litt undrende om va folk hadde som preferanse. Jeg kommer til å fortsette med denne tråden, og det like mye for min egen del. Kjekt å ha å se tilbake på. Prata med sandblåseren idag, og fjørbeina skal blåses i kveld. Så satser på å få sveist fast hylsene til luftbelgene iløpet av uken kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2022 (endret) Sandblåsing ble det, men dessverre ikke noe sveising denne uken. Prøvemontering Den ene hylsa smatt rett ned på slik som det skal gjøres. Men den andre var trang. Ga hylsa en liten lunk og klarte å entre å rigle den ca halvveis ned på fjørbeinet før det ble stopp. Men med litt hjelp av pressa så kom vi i mål Klare for sveising Fikk også tilsendt bilder fra en kompis i går som er CNC operatør. Han hadde blitt igjen en liten time etter jobb og fikk frest over toppdekselet mitt. Har kun sett det på bilder hittil, men ser utrolig bra ut. Endret Desember 9, 2022 av Eystein Ose HakonLimseth, hsd, fupsaker og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Desember 9, 2022 Share Skrevet Desember 9, 2022 Herlige oppdateringer. Som mange andre så blir det å lese, og følge med. Liker virkelig slike tråder, og de er viktige. For meg var det dette forumet og disse detaljserte trådene som gjorde at jeg tok steget å kjøpte gml E34 Uten å vite at det fantes et forum med kunskapsrike personer, er det ikke sikkert jeg hadde tatt skritet å blitt en del av gjenngen med gml bimmer i garasjen. Så fortestt med oppdateringen, selv om responsen går i bølger! Det er motiverende for flere selv om det er "stille" M1986, Olaandref og Eystein Ose reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Desember 9, 2022 Share Skrevet Desember 9, 2022 Strøkent Eystein, blir flott bil igjen her😊 Eystein Ose reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Desember 11, 2022 Share Skrevet Desember 11, 2022 Det toppdekselet ble strøkent. Prikken over i`n det i et motorrom. Hadde alltid lyst til å gjøre det samme på den gamle E-34`n min.. Eystein Ose reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Desember 11, 2022 Share Skrevet Desember 11, 2022 Personlig så liker jeg ikke svarte toppdeksel men dette ble så mye bedre enn de andre jeg jeg sett der man bare tar en sprayboks og lakker alt svart. Skal man først gjøre om noe skal det gjøres ordentlig. Eystein Ose reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 11, 2022 Share Skrevet Desember 11, 2022 7 timer siden, Rune-K skrev: Personlig så liker jeg ikke svarte toppdeksel men dette ble så mye bedre enn de andre jeg jeg sett der man bare tar en sprayboks og lakker alt svart. Skal man først gjøre om noe skal det gjøres ordentlig. E jo slik M20 toppdeksel ska sjå ut 😉😄 Eystein Ose reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 12, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2022 Takk for gode tilbakemeldinger folkens 15 timer siden, Rune-K skrev: Personlig så liker jeg ikke svarte toppdeksel men dette ble så mye bedre enn de andre jeg jeg sett der man bare tar en sprayboks og lakker alt svart. Skal man først gjøre om noe skal det gjøres ordentlig. Er forsovidt enig i det. Tidligere har jeg fått det pulverlakkert og bare klossa over stripene med sandpapir etter lakk. Har sett okey ut det, men på langt nær lik finish som det ble nå med fresing. Planen for denne motoren var egentlig å få det vannpolert slik som innsuget, men etter jeg så i tråden til @hsd at han freset over bokstavene måtte jeg også prøve det. hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 15, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2022 Ferdig sveist Har fått sveist dette av sertifisert sveiser, oppretta sveiseprosedyre og utført magnetpulver-test. Alt blir dokumentert av sveisekordinator. Håper dette hjelper sjangsene for å få det godkjent hos BT. Magnetpulver-testing av sveisene Rengjort og klare for pulverlakk. Blir levert til pulverlakk idag E.C., Markus E30, Bendik Kjellevold og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 16, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2022 Henta de fra pulverlakk nå. Ser rimelig OEM ut 😎 Jeg er vertfall meget fornøyd. M-jakob, E.C., Pal Ostgard og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Desember 19, 2022 Share Skrevet Desember 19, 2022 På 16.12.2022 den 10.27, Eystein Ose skrev: Henta de fra pulverlakk nå. Ser rimelig OEM ut 😎 Jeg er vertfall meget fornøyd. 👨🏼🎨👌🏼 Eystein Ose reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 21, 2022 Share Skrevet Desember 21, 2022 Blei jo bedre enn nye ette litt pulverlakk 😎 Kanskje eg må revurdera å gjera da samme med mine fjørbein berre for å få prikken over i'en 🤔 Eystein Ose reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå