Bimmerlorris Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 Oi oi dette så jo veldig lovende ut Jan 😃 Veldig godt å se at det ikke åpenbarte seg mer rust enn det du selv trodde. Det var den meldinga jeg selv fikk av han som kappet og sveiset på min ☺️ Sånt er oppløftende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 16, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2022 50 minutter siden, Bimmerlorris skrev: Oi oi dette så jo veldig lovende ut Jan 😃 Veldig godt å se at det ikke åpenbarte seg mer rust enn det du selv trodde. Det var den meldinga jeg selv fikk av han som kappet og sveiset på min ☺️ Sånt er oppløftende. Ja dette var ikke det verste nei 😊😊 Jeg hadde forventet egentlig mye mer helt ærlig da jeg vet at på den bakskjermen har det vært en skade som ble påført i 2006 . Var forsiikringsjobb. De som har gjort jobben har ikke fylt opp med tyntflytende ,alt var knusktørt ,men nå blir det andre boller . Snakket med fikser av bil nå og han ville fortsette nå sånn at han ble ferdig straks .😊 Ja alt som er oppløftende ,er en god ting .😅 Bimmerlorris og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 17, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2022 Går unna her tydeligvis : Så nydelig å se ting som blir helt igjen 😊 Dusy, Bimmerlorris, StigJ og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mars 17, 2022 Share Skrevet Mars 17, 2022 43 minutter siden, sveigis skrev: Går unna her tydeligvis : Så nydelig å se ting som blir helt igjen 😊 Ja får jo kommentere her også Jan og det er helt knall å få dette på stell 😃 Det er litt morsommere å vedlikeholde en bil som er mer eller mindre rustfri ☺️👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 17, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2022 46 minutter siden, Bimmerlorris skrev: Ja får jo kommentere her også Jan og det er helt knall å få dette på stell 😃 Det er litt morsommere å vedlikeholde en bil som er mer eller mindre rustfri ☺️👍 Ja dette er etterlengtet og som du sier mye gøyere å vedlikeholde .😊 Huff,denne kommer jeg nå til å passe veldig på ,kjenner det på kroppen . Nå blir det sluttt på utlån og parkere så langt bort jeg kan fra andre biler .😅 Bimmerlorris og Olaandref reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Mars 17, 2022 Share Skrevet Mars 17, 2022 Flott å se at det ikke var verre. Veldig bra å se at dette blir satt i orden. Som du sier, så blir det mye gøyere å vedlikeholde når det er helt. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 18, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2022 13 timer siden, Mortenej skrev: Flott å se at det ikke var verre. Veldig bra å se at dette blir satt i orden. Som du sier, så blir det mye gøyere å vedlikeholde når det er helt. En lettelse helt klart Morten😊 Ja den hjulbuen formelig eksploderte nå på slutten og var ingen vei tilbake her ,men nå blir det helt og pent igjen . Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 21, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2022 Vært stille her et par dager ,men ting har skjedd .😊 Først punktet : Så dett og finally hel ved 🙏: Bare så utrolig tilfredstillende dette her . Så nærmer seg lakkering og nå ,så vært gøy å fått den før påske om alt løser seg greit .😊 Ampera, BimmerFan!, Bimmerlorris og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 23, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2022 Som dere sikkert så på e53 tråden ,så valgte den å ikke være grei lengre ,så igår ringte jeg til han som har e28en og spurte om det gikk an å få den ut . Det ble vanskelig da vei inn til låve var opp til en meter snø enda 😩😩 Tidligst i slutten av neste uke . For jækli å tenke på at en 36 år gammel bil ,er den beste bruksbilen vi har hatt her 😅 Den tar oss med på alt uten de helt store problemene ,ja foruten vippene som gikk ifjor .😊 Ellers når det kommer til e34 ,er alt under ferdig sveist nå visstnok : Og detaljer til lister er ferdig borret opp : Så går fremover her og nå . Men helt ærlig så er ikke disse bilene her viktige en plass for meg ,det viktigste er x5 men den skal virkelig få seg en god strekk nå 😊😊 BimmerFan!, Dusy, Vegard_ og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Mars 23, 2022 Share Skrevet Mars 23, 2022 Er jo alltid noe å ordne med bil hehe, og spesielt når de begynner å dra på åra men du ordner opp du så. Stå på videre her å gleder meg til å se e-34 på veien igjen. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 23, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2022 25 minutter siden, M-jakob skrev: Er jo alltid noe å ordne med bil hehe, og spesielt når de begynner å dra på åra men du ordner opp du så. Stå på videre her å gleder meg til å se e-34 på veien igjen. Absolutt .😊 Føler det er sånn enten går de hele tiden og når de raser ,så blir det dramatisk . Hehe jada jeg prøver hvertfall ,ja blir stas å få den tilbake ja . Men snakker om gammelt her ,jeg drømte en natt at jeg kvittet meg med alt og kjøpte en grisefin f10 535i . På en måte skulle jeg ønske det var en reell drøm ,helt til jeg ser bildene av begge 5erne😊 M-jakob reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mars 24, 2022 Share Skrevet Mars 24, 2022 Se her kom det flere bilder og dette ser jo knallbra ut 😃 Blir så bra når dette er ferdig og bilen tilnærmet rustfri som jeg har skjønt. Det gledes Jan 😃 Synd at X5’n ikke funker da 🥺 Har ikke fått lest hva det er enda. Så det får jeg gjøre. Synd også at Horst er innesnødd a gitt 🤬 Sånt er irriterende. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 24, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2022 Ja dette må bli bra nå ,er veldig gøy hvertfall 😊 Hadde jeg byttet to dører på den og lakkert de ,så kunne jeg sagt omtrent.100% rustrfri ,men nå er den som den er og jeg er fornøyd med det Tore 😊😊 Æsj ja den x5 problematikken du ,men det løser seg det og . Horst liker best å være inne med kamferdrops og kose seg enda ,men snart skal han ut igjen 😊 Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Mars 24, 2022 Share Skrevet Mars 24, 2022 Deilig å sette bort og få ordnet skikkelig, blir knallbra bakskjermen. Veldig 😃fin bil Jan. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Mars 24, 2022 Share Skrevet Mars 24, 2022 Må si jeg gleder meg på din vegne av å se slutt resultatet! Kan tenke meg det er en digg følelse av å ha dette gjort sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå