sveigis Skrevet Fredag kl. 07:37 Forfatter Skrevet Fredag kl. 07:37 13 timer siden, Olaandref skrev: Tenk på hvor mange bra biler som gikk til hugging for 10-15 år siden, i dag hadde sikkert mange av de fremstått pene i forhold til mye som legges ut til blodpriser. Bra noen ble tatt vare på. 👌 Ja det er helt sant det d nevner her . Ta bare et dypdykk i diverse blader som er 15 -20 år gamle ,da ser man jo hvor billig ting var da .Mye ble jo sett på som søppel .😊
Olaandref Skrevet Fredag kl. 07:44 Skrevet Fredag kl. 07:44 6 minutter siden, sveigis skrev: Ja det er helt sant det d nevner her . Ta bare et dypdykk i diverse blader som er 15 -20 år gamle ,da ser man jo hvor billig ting var da .Mye ble jo sett på som søppel .😊 Ja, og de bilene der hadde vært bra i forhold til mye annet i dag 😅 sveigis reagerte på dette 1
Lars89 Skrevet Fredag kl. 08:00 Skrevet Fredag kl. 08:00 Fint å komme seg rundt på treff. Var på Gullknapp i går og der sto de samme F82ene og hadde rusekonkurranse. Det var litt kleint. E30 er blitt observert flere ganger. Fin bil! KMT reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Fredag kl. 09:09 Forfatter Skrevet Fredag kl. 09:09 1 time siden, Lars89 skrev: Var på Gullknapp i går og der sto de samme F82ene og hadde rusekonkurranse. Det var litt kleint. Det der er så teit at jeg blir matt 😩😩. Håper de skjønner hvor iditotisk det er .
sveigis Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Da har det gått et par dager og små ting er gjort og ikke minst blitt mange mil og . Seterygg regulering den har tullet litt bestandig på passasjersiden noe jeg ikke har brydd meg så mye om . Men tungvint når folk som er lange eller kraftige skal være med . Så her på mandag var det på tide og gjøre noe med det . Demonterte plastdeksel : Og som dere ser så er det armen som popper ut fra det leddet . Trodde det skulle stå en segring eller noe der men der var ikke spor såvidt jeg kunne se . Så da ble det en bøyd binders som holdt det på plass . Vasket og smurt opp med denne : Alt fungerer og ferdig : Deksler på plass: Selve skinnene ble og fettet opp og nå går stolen som en drøm frem og tilbake .😊 Igår ble det en tur til Bavaria (Kaller det fremdeles det 😞 Opp og få bestilt eu kontroll til e34 og skal opp og lese av feilkoder på absen på e34 . Spurte om tips hvorfor lampe kommer på etter en stund ,da fikk jeg beskjed om og komme opp og lese av kodene . Ikke dårlig på en 34 år gammel bil 😊 Så bestemte jeg meg igår for ta turen opp til hjemplassen min . To årsaker : Besøke mine foreldre grav Besøke en entusiast noe som bestandig er hyggelig . Må bare si det at det nå og reise på langtur er noe ganske annet nå enn forrige sesong ,det nettopp pga at bremser nå virker og nå virker de og 😊. Så putret oppover i fint tempo med cd plate fra 97 i spilleren og koste meg i fint vær. Plutselig var ved kirkegården : E28en har en liten pause : Pga fjorårets tragedie fikk jeg ikke vært og sett til min familie som ligger her ,så føltes godt for samvittigheten å være her. Men etter litt elendighet er da ekstra stas å sette seg i bil og besøke en sann entusiast som har fine biler og et hav av råe BMW-er bestandig . Husker som ungdom ,så var det stor stas når jeg så bilene han hadde som vi unge bare kunne drømme om .. e21 323 i ,e12 ,e30 i alle slags fasonger ja U name it 😊. Og det er jo overhode ikke noe mindre dårlig idag . M 635 csi : Akkurat denne er selve drømme e24en min . Arctic blau ,interiør med farge og skikkelige 8x9 17 bbs . E30 318 is : Og ikke minst greit å få litt tips av noen med noen år på nakken og . Eieren følger og med her på Bimmers noe som er gøy . Etter kaffe og Bmw prat bar det hjemover og gårsdagen var en sånn dag man ikke ville hjem . Bare kjøre og kose seg så må få til noe sånt igjen . viggo E34, Ampera, Dusy og 1 annen reagerte på dette 4
mr.pingu Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Høres ut som en en fredelig pilgrimsferd, Jan Nydelig og se den bilen på veien, har mange gode minner fra den ferien med bestefar som eide sånn 5-serie og derfor kjører jeg BMW i dag. Dusy reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå