Evopower Skrevet Oktober 27, 2023 Skrevet Oktober 27, 2023 (endret) Om jeg ikke tar helt feil er felgen en kopifelg, men sterkt inpirert av bmws concept cs. Dermed en "bmw" felg. På min e61 Endret Oktober 27, 2023 av Evopower *MrB* og sveigis reagerte på dette 2
KMT Skrevet Januar 13 Skrevet Januar 13 (endret) 868M EDIT: Evt noko som liknar veldig EDIT nr 2: Eg tippa feil, sjå riktig info frå Daniel i neste innlegg Endret Januar 14 av KMT Stawky reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet Januar 13 Skrevet Januar 13 1 time siden, Stawky skrev: Noen som vet hvilke felger dette er? GMP Fender https://www.gmpitalia.com/en/alloy-wheel-collection/fender Stawky og KMT reagerte på dette 2
Mr. Erling Skrevet Mandag kl. 13:54 Skrevet Mandag kl. 13:54 BMWs Z4 (g29) sin felg er ''innertier'', etter min smak. Felgen kalles: 19" M LMR Double-spoke 800 M Bicolor / MB Tilbys i for skjellige farge varianter, som sort f.eks., men metall grått er min konservative smak. Dekkene er Continental SportConntact 6, fjorårsmodell. Sitter bokstavelig talt, klistret til asfalten. Er nok litt mykere enn Michelin, slites vel litt kjappere(?), . .alt etter kjøre mønster. Motor er så innmari moment sterk 550nm. at den spinner lett ved fullt pådrag. Da er bakhjulsdrift og en vektfordeling a'la Porche på 50/50, perfekt å holde kontrollen. KMT og Sverre 2468 reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå