Gå til innhold

Papertigers carport | F36 420xd GC og F11 530xd LCI | Halvårsoppdatering av bloggen


 Share

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Gabz skrev:

God oppgradering fra den stygge originalpotta!

Takk :) ja når jeg ser E9xer med originale potter nå ser jeg hvor mye bedre denne ser ut.

19 timer siden, ahj skrev:

Det der ble veldig bra. Ble faktisk litt mere lyd når jeg monterte Performance eksos på vår e91 320d. Men der er det en "potte" med så og si ingen demping inni. :)

Takk! Ja leste en guide på performance eksos på E90, ble beskrevet som en tom blikkboks. Men merker som sagt kun litt mer lyd når jeg står bak bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra! :) 

Jeg tror jeg må ha samme, har ikke fått ut fingern å tatt kontakt med Strandveien Auto... Hvordan blir det med godkjenning/EU-kontroll når bakerste potte er fjernet? Spiller kanskje ingen rolle? Jeg har null peiling på eksos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, E.H.D skrev:

Ser bra ut det, og passe langt utstikk også. :smile:

Takk! Hadde gjerne sett at de stod 5mm lengre inn, men det gikk ikke. Men det ser ut som det kunne vært originalt, så da er jeg fornøyd :)

8 timer siden, Marius2002 skrev:

Så utrolig bra! :) 

Jeg tror jeg må ha samme, har ikke fått ut fingern å tatt kontakt med Strandveien Auto... Hvordan blir det med godkjenning/EU-kontroll når bakerste potte er fjernet? Spiller kanskje ingen rolle? Jeg har null peiling på eksos...

Det var ikke bare bare å få det tilpasset. Jeg tror noe av grunnen var slitne gummioppheng og faktisk at Hartge eksosen ikke var helt bein der den skulle vært det. Men klarte å få bøyd det bittelitt så ble det bra til slutt. Ifølge E.H.D. over her var det ikke noe problem med EU. Det er kun lyddemper bakerst, så burde ikke ha noe å si, da lyden ikke endrer seg noe nevneverdig. 

7 timer siden, Gabz skrev:

Nice!

Takk :) 

5 timer siden, Kenny_ skrev:

Ble kjempe bra 

Kanksje det er noe jeg bør se på og. 

Takk :D kjør på! Er ikke sikkert det er mulig å få tak i Hartge sin lengre, men kan være de har igjen på lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du! Enda en måned til jeg tør å legge om. 

Har heldigvis piggfritt, så det går greit å kjøre en stund til selvom det er 10 grader noen dager her. April bruker å svinge veldig her oppe. 

Legger du ett lag eller to? Pneu på dekksidene? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heller ikke turt å legge om hadde jeg bodd så langt nord :P 

La ett lag idag, hadde ikke tenkt å legge to - men mulig jeg bør det for holdbarheten? Er fryktelig usikker på om jeg legger for mye på, er så vanskelig å se, men viser ikke mye i boksen at jeg har vokset fire felger på begge sider. Har vertfall fått buffa godt av.

Pneu har jeg ikke, men den eller en annen tire dressing kommer kanskje senere en gang :) 

 

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker å legge to lag, mest for å være sikker på at jeg dekker alt. Tror ikke det blir særlig bedre holdbarhet når det gjelder PTFE voks.

Pneu er et must for meg, klarer ikke å ha brune flekker på dekkene.. Noe som naturligvis kommer når man avfetter på bilen. 

En fin sesong vi har i vente :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • papertiger changed the title to Papertigers carport | F36 420xd GC og F11 530xd LCI | Halvårsoppdatering av bloggen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...