Jump to content

Papertigers carport: F36 420xd GC og F20 116i | Style 401 på F20 og reisebrev sommeren ‘21

papertiger
 Share

Recommended Posts

5 hours ago, ahj said:

Nydelig 😃

Den koblingen ser ut som skal på lyktespylerne. Mente var helt lik kobling på mine når jeg tok av fangeren. 

Takk! Jepp, det ser ut som slangen til den ja, så den har nok Bavaria glemt å montere tilbake etter bytte av frontfanger i vår 🙈.

Takk @sveigis
Det er jeg så absolutt, blir bare mer og mer fornøyd, spesielt nå med nye brukte felger med «korrekt» innpress og så når bilen går så bra som den gjør nå 😬. Trodde kanskje komforten skulle lide kraftig av større hjul, men den gang ei. 

Bytta mikrofilter på den i kveld; 36000km siden sist. Yuck!

🤮

12F9BF14-998D-42BA-B75F-073848171B63.thumb.jpeg.1551206c521d93be4fb63baca447fd56.jpeg

21 hours ago, Walkabout said:

To pene og klassiske BMW'er i gården her nå! Man ser fort at det er en person med øye for detaljer her. Skal ikke mye til for å forbedre utseendet på disse mange hakk ved små oppgraderinger :) 

Tusen takk! Det var då voldsomt til kompliment 🤩 . Små endringer for små forbedringer er det jeg sikter på.

Ja er superfornøyd med tingenes tilstand, føler meg ganske så privilegert over at vi kan ha to så fine biler stående, og attpåtil eie de selv! Klart, en M135i av samme generasjon hadde jo absolutt vært å foretrekke, men til drøye 100k+ så er 1-serien en utrolig mye bil, selv sammenlignet med andre tyskere men og japser i samme årsmodell og km-stand. For ikke å snakke om 4-serien. Makan til sportslig, praktisk og upraktisk familiebil :D Skulle bare hatt et hengerfeste så hadde den vært komplett. Så om ikke ting endrer seg drastisk blir denne bilparken stående en god stund fremover :)