Cbrooen Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Takk for mye hyggelige tilbakemeldinger folkens, appreciated. Da har jeg fått lagt ut flere bilder av bilen Rinspeed felgene passer ikke helt til denne bilen, i know. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Jævli tøff vogn Ser ut som du må space litt bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Jævli tøff vogn Ser ut som du må space litt bak Hehe ja de felgene er litt feil til bilen. Men har de orginale bmw roadstar m felgene som skal på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Jævli tøff vogn Ser ut som du må space litt bak Hehe ja de felgene er litt feil til bilen. Men har de orginale bmw roadstar m felgene som skal på bilen Det blir helt rått! helst hvite! Skal du ha US skilter bak, eller bytter du til euro skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Den har US-bakluka den der ja (bortsett fra de abnorme skiltlysene). Lurer på om skiltet kommer borti knappen? Egentlig aldri skjønt hvorfor ikke M coupe har skiltet der det burde være (i fangern). Ser veldig bra ut på bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Igjen, pent:-) interør bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Har nå bestemt meg for å beholde felgene hvite! Skal heller ikke ha us skilt bak, siden det skal gå med vanlige euro skilter uten at det tar borti låsen mm. Interiørbilder kommer når jeg har fått på plass ny girkule, cdspiller å sånt Thomas I dag vasket jeg bilen og prøvde på felgene for å få et inntrykk av hvordan det vil se ut med hvite felger til estorilblå. Litt dårlig gult lys i rommet men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Tror det blir gromt med hvite hjul ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Sinnsykt rå bil! Gratulerer igjen! Jeg hadde beholdt felgene hvite, syns det kledde bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 I demand more pictures with wheels! må kanskje komme innom og titte på godbitene en dag jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Satan a bra det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Sånn da var det gjort i dag:D Gikk opp litt fra standard dim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 I demand more pictures with wheels! må kanskje komme innom og titte på godbitene en dag jeg? Ja det ordner vi må bare få på felgene så kommer det flere pics:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Kommer til å sitte som et skudd de hjula der! http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=252877 Noe å tenke på Spre ordet Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Er det mye bulker, riper, slitasje på denne? Den ser jo pedantisk holdt ut utifra bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå