Gå til innhold

Hvor fort går bilen evt hvor fort har du kjørt bilen tråden


littlep
 Share

Anbefalte innlegg

Å du tar en unnamanøver i 160kmt? Du har ingen mulighet til å reagere før det er for sent i slike hastigheter, det er virkeligheten.

Dette er jo selvfølgelig ikke noe å diskutere, står elgen utpå jordet så spiller det jo selvfølgelig ingen rolle hvor fort man kjører.

http://www.fremover.no/Nord-Norge/article6351706.ece

Se video, og les teksten

 

Hadde han hatt lys som lyste på siden der elgen kom fra, så hadde han satt den tidligere? Uansett, hadde han vært der 5 sekunder seinere hadde det gått bra. Man veit jo aldri når det skulle skje. Jo, man har mulighet til og reagere, for jeg reagerte mot rådyret når jeg hadde 150, hadde jeg ikke reagert hadde jeg tatt hele bilen. Du kan diskutere så mye du bare orker, men uansett hvilken hastighet man treffer en elg, er det like farlig. Og kalle meg klovn, kan du bare drite i, gjøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvilken hastighet man treffer en elg, er det LIKE farlig??

 

Treffer du den i femte, vil den mest sannsyneligvis komme inn ruta og ta deg. Treffer du den i 150, så knuser den taket og tar hodet ditt. Du vil mest sannsynelig dø. You see? Kommer også an på hvor du treffern. Finito.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Høyeste fartsgrensen i Norge er bare 100km/t, men jeg har vært så tøff og hard på gassen at jeg har ligget i 127km/t en kort periode...

 

Jeg er så drittlei alt off topic i denne tråden. Hvorfor ignorerer moderatorene dette her?

Foreslår at Johnja og disiplene tar møkka si i en annen tråd. Jeg åpner ikke denne tråden for å lese svada fra moralens voktere...

Skaff dere folkeskikk! Kanskje jeg skal gå inn i prosjektrådene deres og skrive masse dritt og en haug med smileys bare for spamme litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så drittlei alt off topic i denne tråden. Hvorfor ignorerer moderatorene dette her?

Foreslår at Johnja og disiplene tar møkka si i en annen tråd. Jeg åpner ikke denne tråden for å lese svada fra moralens voktere...

Er det noe galt med svaret mitt? Sist jeg sjekka så var det ikke så stor aktivitet blant moderatorene her inne.

 

Jeg har bare ikke sett en mer tåpelig tråd før. Beklager hvis jeg traff deg på et ømt sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold dere til topic fremover. Greit å diskutere konsekvens av høye hastigheter, men lag heller en egen tråd til det.

Dog synes jeg denne tråden er litt på kanten, men om dere holder dere til topic er det vel greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så drittlei alt off topic i denne tråden. Hvorfor ignorerer moderatorene dette her?

Foreslår at Johnja og disiplene tar møkka si i en annen tråd. Jeg åpner ikke denne tråden for å lese svada fra moralens voktere...

Skaff dere folkeskikk! Kanskje jeg skal gå inn i prosjektrådene deres og skrive masse dritt og en haug med smileys bare for spamme litt.

"Johnja og disiplene tar møkka si i en annen tråd" , moralens voktere, hva i alle dager er det du prater om?? Og folkeskikk, hvorfor blander du inn det?

Du kjenner ikke meg.

Dette er vel ot, men måtte bare, sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold dere til topic fremover. Greit å diskutere konsekvens av høye hastigheter, men lag heller en egen tråd til det.

Dog synes jeg denne tråden er litt på kanten, men om dere holder dere til topic er det vel greit.

 

Jeg synes ikke E36 er en kjempefin bil - skal jeg da gå inn i E36-tråder og spamme litt?

Ikke la dine personlige meninger gå foran her. Er ikke særlig gøy med "halvkorrupt" moderatorteam som gjør at vi har 3-4 off topic-tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke forvente annet enn reaksjoner må man har såpass mye sagflis mellom ørene at man påstår jo fortere jo bedre ved en elgpåkjørsel. Her på forumet har vi mange yngre og lettpåvirkelige lesere og slik feilinformasjon er da ikke helt heldig, kan i værste fall få uheldige konsekvenser. Hilsen en av ""Johnja sine disipler" tydligvis....

For å holde tråden litt til topicen, hadde 170 km/t på vinterdekk med E90en her om dagen. Dekka er godkjent opp til 180 km/t men var likevel ikke så veldig behagelige å kjøre i disse hastigheter, sier forøvrig ikke hvor eller når dette skjedde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...