Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd

Share

Anbefalte innlegg

Mnja, tja. Airbagen går greit. Multifunksjonsknappene tror jeg det er litt verre med, men mulig det lar seg gjøre å bruke e46 innmat på knappene (dette var min plan mener jeg på).

e9x-rattet har heller ikke knapper for cruise-kontroll, men her lurte jeg på å få tak i en cruisekontroll-spak fra Z4, slik at dette blir på rattstammen.

Jeg fikk "inspirasjon" til dette fra denne tråden, så du kan jo lese litt og se om du blir noe klokere. :)

Se der ja, takk! :) Da beholder jeg heller M-sportrattet og selger E9x-rattet :)

strukturen? som i utseende på setene? :D

blir nok bra uansett! :D er veldig spent på hvordan det blir da! ^^

Struktur er overflatens utseende. Slett, nuppete, ruglete osv.

Forøvrig lekkert ratt du har fått deg :) Liker spesielle mods.

Stemmer som Thundercoil skriver.

Takk for det, prøver å skille meg litt ut fra mengden. :)

-

Forøvrig kom fargen fra Furniture Clinic idag. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice! :D hvordan farge kom du fram til? eller er det sånn hysj hysj? :P

Jeg gamblet på en farge de kaller for "Boston Tan". Denne var blant de originale fargene til BMW på siden deres. Men jeg finner ikke en BMW-farge som heter dette verken på Google eller hos BMW. Så jeg tror dette er Terra, mindre rød enn prøven jeg har fra før hvertfall.

Skal legge ut bilde senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft med OEM+ ja :D Faktisk ikke tenkt i de banene med å gå på kryss av modellene mtp. rattet...

E90 rattet så ikke bra ut i E46....

Kom tilfeldigvis over informasjonen på nett. Mange som deler elektronisk plattform tydligvis.

Det rattet passet utrolig bra!! :)

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, takk! :) Da beholder jeg heller M-sportrattet og selger E9x-rattet :)

Tror nok ikke det er noe dumt valg, men med mindre det er før-bilde du har postet er det vanlig sportsratt, og ikke M-sportratt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke det er noe dumt valg, men med mindre det er før-bilde du har postet er det vanlig sportsratt, og ikke M-sportratt. :)

Du har nok helt rett, det er ikke M-sportratt jeg har montert. Før var det 4-eiket gummiratt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen flere bilder av rattet med litt avstand. Syns det passer godt inn :)

23742092501_00b8f65af2_h.jpg

23716173142_85335c1ba2_h.jpg

Kom over noen seterygger til M3 til en pris som var så billig at jeg måtte ha de. Kjøpte de også litt for å se hvor stor forskjellen var på skinnstrukturen. Seteryggen er Novillo og nåværende er Dakota. På nært hold ser man forskjellen, men ikke når man er en meter unna.  :-k

23716173032_e558e59e7f_h.jpg

23528884040_10a8f97edd_h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...