Frode D Skrevet Desember 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2015 Tror jeg må revurdere slikt ratt alså! Meget stilfullt og passet mye bedre enn standard! Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Ja, hvis du kommer over ett så. Såg utrolig bra ut med rattet ja! Er dette noe som ville funket i e61 også ? Takk takk. Det vet jeg ikke, desverre. Definitivt det fineste rattet BMW har laget, tommel opp! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Får lyst på sjokolade Halvveis i fargingen, mangler å sprøyte på 2-3 strøk med farge og så matt toppstrøk. BjornarHS, MagnusHN og MarcusSteffensen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Fyyy, det der blir bra altså. Gleder meg til ferdig resultat:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Nydelig farge!!) Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Blir fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Fyyy, det der blir bra altså. Gleder meg til ferdig resultat:-) Nydelig farge!! ) Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk Blir fantastisk Takker folkens! Nå har jeg bare seteryggen bak jeg kan farge, men skal fortsette idag, så satser på at det hvertfall blir ferdig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Nå har jeg fått lagt matt forsegling på setene og jeg ble sykt lettet over resultatet. Fargen er "spot on"! Har begynt på resten av seteryggen også. Her ser man hvor mye glans den har før forseglingen kommer på. danskiii, Designer, ogee1 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Mmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 så mye bedre ut matt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Utrolig så bra dette ser ut! Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Det kommer seg. Noen må bare kjøpe interiøret mitt sånn at jeg kan fortsette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Vanvittig lekkert. Blir spennende å se hvordan holdbarheten blir på dette etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 Blir lekkert dette Frode! Pusser du skinnet først? og vasker med lighter benzine? Noe nytt om deler til ACS hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå