Larsa97 Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 On 18.12.2015 at 11.03, Frode D skrev: Tok noen flere bilder av rattet med litt avstand. Syns det passer godt inn Kom over noen seterygger til M3 til en pris som var så billig at jeg måtte ha de. Kjøpte de også litt for å se hvor stor forskjellen var på skinnstrukturen. Seteryggen er Novillo og nåværende er Dakota. På nært hold ser man forskjellen, men ikke når man er en meter unna. For et ratt Hvor kjøpte du det fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2016 12 timer siden, Slavearbeider'n skrev: PG1 er rått!!! Hvor breie er dem, eller hvor mye breiere skal de bli? Nå er de 9 og 10", med 3" kanter rundtom. Skal bytte til 3,5". Usikker på hvilke bredder jeg skal gå for mtp klaring til coilovers, så det får vente litt. 2 timer siden, StigJ skrev: ÅÅÅÅÅÅ!!!!! 2 timer siden, Larsa97 skrev: For et ratt Hvor kjøpte du det fra? Ebay - Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Skal du selge ACSene nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2016 1 time siden, StigJ skrev: Skal du selge ACSene nå da? Nei, det blir vel nye kanter til de også. Per dags dato er de nok perfekt for ditt vedkommende. 8,5 og 9" med relativt høyt innpress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Tøft.... Blir rått med PG1 felgene... Misunnelig på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 2 timer siden, Frode D skrev: Nei, det blir vel nye kanter til de også. Per dags dato er de nok perfekt for ditt vedkommende. 8,5 og 9" med relativt høyt innpress. Var derfor jeg spurte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2016 10 timer siden, andreaskarm skrev: Tøft.... Blir rått med PG1 felgene... Misunnelig på de. Takktakk 7 timer siden, StigJ skrev: Var derfor jeg spurte.... Var det jeg tenkte. Har kantene liggende uansett hvis det skal bli aktuelt å selge. - Det er vel på tide med en liten update: Har stått stille med interiørprosjektet siden ingen har kjøpt mitt gamle.. Men det har skjedd litt annet :thumbup: Byttet ut E46 316i med en E90 320d. Kommer nye felger og senk på den etterhvert. Monterte rattet fra E92 rimelig kjapt. Før: Etter: Har endelig fått tak i litt felger til bilen. ACS Type 2 får nye kanter, Hamann PG1 får nye kanter og kanskje tønner på to hjul. Samt de trenger litt pleie og lakk. :thumbup: Slenger bare ut noen mobilbilder jeg rakk å ta før jeg reiste på jobb: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 blir sykt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 Hvor finner dere egentlig alle disse gromme felgen? Føler Ebay er det bare overpriset, allerede renoverte felger som ligger ute. Leter egentlig etter ett sett med BBS av noe slag, så ser du noe så tips meg gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 8 timer siden, StigJ skrev: Hvor finner dere egentlig alle disse gromme felgen? Føler Ebay er det bare overpriset, allerede renoverte felger som ligger ute. Leter egentlig etter ett sett med BBS av noe slag, så ser du noe så tips meg gjerne. http://classifieds.wheel-whores.com http://www.stanceworks.com/forums/forumdisplay.php?f=85 Prøv en av disse sidene StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 Rå brukis det der. Og blir bra med felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2016 17 timer siden, MarcusSteffensen skrev: blir sykt bra! Takk 9 timer siden, StigJ skrev: Hvor finner dere egentlig alle disse gromme felgen? Føler Ebay er det bare overpriset, allerede renoverte felger som ligger ute. Leter egentlig etter ett sett med BBS av noe slag, så ser du noe så tips meg gjerne. Hemmelig 58 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: http://classifieds.wheel-whores.com http://www.stanceworks.com/forums/forumdisplay.php?f=85 Prøv en av disse sidene Hysj 36 minutter siden, Gabz skrev: Rå brukis det der. Og blir bra med felgene! Takk takk, digg med en skikkelig bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 Du fortsetter å imponere Frode! Bruksbilen blir meget bra Har du flere ting du tenker å gjøre med den? Bytte lykter for eksempel? Er så mye bedre lys med xenon, men nye lykter er dyyyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2016 1 time siden, Gorg skrev: Du fortsetter å imponere Frode! Bruksbilen blir meget bra Har du flere ting du tenker å gjøre med den? Bytte lykter for eksempel? Er så mye bedre lys med xenon, men nye lykter er dyyyre Takk Lyktene blir som de er, da det er facelift-lykter allerede. Ettermontert Original xenon er ikke aktuelt. Det blir muligens facelift-frontfanger på den, samt coilovers og style 128-felger. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 Ikke glemt at du må bytte panser om du skal ha (original) facelift-fanger. Ellers nå du gjerne poste noen flere bilder av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå