Frode D Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 det er virkelig rått det arbiedet ditt! hvordan sub er det du bruker foresten? Takk for det! Det er en Helix E10W. har småtittet i tråden oppigjennom, men fikk ikke sove så valgte å lese hele tråden fra kommentar til kommentar. og må bare si at arbeidet er helt rått! detaljene og finishen på jobbene her er jo bare helt rått!!! var nesten litt trist å komme til slutten, for ble sulten på å lese mer! Så gleder meg stort til å følge med 100% vidre! Kjekt å høre at du har tatt deg tid til det! blir litt oppgraderinger fremover. Må si jeg liker bilen din veldig godt, er ikke så veldig flink å kommentere men er da inne å leser i ny og ne! Du har for det meste helt motsatt prioriteringer på din bil enn det jeg har på min! Det er godt vi alle er forskjellige ellers hadde din sett like kjedelig ut som min Ja, det skal være sikkert og visst. Litt motorplaner kommer nok etter hvert - Nå er endelig bilen tilbake på luft. Har bytta belgene bak til SS5 og demperene Bilstein touring pga mindre diameter. Foran la jeg merke til at ene camberplaten var veldig lite å justere på, og joda det var to stk camberplater til venstre side. Gidder ikke vente på ny, så jeg borra om den jeg hadde og flytta over boltene. Lys i kontrollen også: RF91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 (endret) hvordan syns du subben spiller? Endret Februar 19, 2015 av awt Unødvendig sitering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 hvordan syns du subben spiller? Har ikke fått prøvd den enda. Mangler forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Har ikke fått prøvd den enda. Mangler forsterker Hehe okey, gi meg er lite pip når du har prøvd den ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Jeg hadde faktisk med meg kamera i garasjen her om dagen. Ble ikke mange bildene, men her er hvertfall noen få. Baksiden av tanken: Full av MDF-støv etter saging og kapping i garasjen. Blir ikke lav nok med 19" Hehe okey, gi meg er lite pip når du har prøvd den ^^ Will do! Designer, UFC, danskiii og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Fanken du imponerer meg hver gang du legger ut bilder. Ett godt stykke arbeid, cudos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Dette blir strøkent!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 Fanken du imponerer meg hver gang du legger ut bilder. Ett godt stykke arbeid, cudos! Sånne tilbakemeldinger er gøye. Takk Dette blir strøkent!!!! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Har du gjort alt av rørbøying og slikt selv, eller er det ferdig? Pent var det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 (endret) Har du gjort alt av rørbøying og slikt selv, eller er det ferdig? Pent var det uansett. Alt av rør har jeg bøyd til selv, de kommer i 90cm rette lengder. Rimelig fornøyd siden det er første gangen jeg gjør det. Edit: Man kan jo gjøre mye mer utav rørene enn det jeg har gjort, men jeg liker det enkelt og "rent". Endret Februar 21, 2015 av Frode D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Ganske imponerende. Et par av de bøyene er relativt utfordrene, selv for de stakkerene som har jobbet med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 Ganske imponerende. Et par av de bøyene er relativt utfordrene, selv for de stakkerene som har jobbet med dette. Nå skal det sies at ligger noen rør igjen som er bøyd feil også, men det gikk forholdsvis greit så lenge jeg tok meg litt tid med det. Kjøpte meg en skikkelig Ridgid rørbøyer så da er det nok enklere å få det til. -Roger- og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Er nesten ferdig med bagasjersommet. Sidebekledninger, deksler, bakside av seterygg og trekk på bagasjeluke er trekt med "alcantara". Fikk også tanken tilbake fra lakk idag, Frozen Grey. Det eneste som gjenstår er gulvplaten. hermanoo90 og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 (endret) Virkelig flott arbeid du legger i her Frode Selv om jeg synes tanken så bra ut i utgangspunktet ser det spennende ut med Frozen Grey også Skal du ha andre elementer i samme fargen også? Interiørlistene kanskje? Endret Februar 24, 2015 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Hva gulvplate er det du skal til med? Noe spenstig eller bare stoff? Syns jeg så felgene dine på IG også, blir nok sjef! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå