Frode D Skrevet August 19, 2015 Forfatter Share Skrevet August 19, 2015 Aha. Det spørs jo litt hva du gjør ut av det, men så lenge du har verktøy til det er det rimelig greit å få til. Bare husk å kjøpe en forsterker som er laget for høynivå og en sub som funker bra i liten kasse. Hvis du finner det i den andre tråden så må jeg bare si at den første subben som ble montert var for stor og jeg byttet denne til en 10" sub etterpå. Jeg trodde den første var 10", men viste seg å være 12". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Har funnet det frem, kjekt at noen har gjort det før Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 1, 2015 Forfatter Share Skrevet September 1, 2015 Har vært ganske stille her den siste tiden. Har vært litt ferie, jobb, klargjøring for salg av leilighet, kjøp av ny, flytting osv. Men nå er jeg komt meg i hus i den nye tomannsboligen med dobbel garasje. Endelig egen garasje å skru bil i! E36'en bestemte seg for å tømme seg for kjølevæske for en stund siden, så den har egentlig bare stått i ro. Venter på deler. Ikke så rart i grunn... Begge bilene trenger seg en vask Marius2002, danskiii, HenrikSolberg og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Gratulerer! Veldig greit med egen garasje å skru i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Åhr, det vil jeg også ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Grattis! Det skulle vi også hatt hos oss.. Men har mulighet på jobb heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Så god og romslig ut den garasjen der. Brukisen kan jo stå ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 1, 2015 Forfatter Share Skrevet September 1, 2015 Gratulerer! Veldig greit med egen garasje å skru i Takktakk Åhr, det vil jeg også ha... Grattis! Det skulle vi også hatt hos oss.. Men har mulighet på jobb heldigvis Like mye for å slippe å skrape bilen om vinteren og slippe å kjøre for å skru. Sykt digg å kunne ha bilen stående over tid for å gjøre oppgraderinger osv. Så god og romslig ut den garasjen der. Brukisen kan jo stå ute Ja, det kan den forsåvidt, men akkuratt nå er det den som skrus på. E92'en står ikke ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 3, 2015 Forfatter Share Skrevet September 3, 2015 (endret) Jeg skal ha meg nye felger i løpet av vinteren, så det betyr at RS2'ene skal selges. Ser ikke poenget med å ha de liggende uten å bruke de. Har god tid på å selge så tenkte å legge de ut her før jeg lager en salgsannonse. 10x18" ET17 - 225/35 Falken FK453 11x18" ET17 - 245/35 Falken FK453 Senter lakkert tilnærmet BMW Frozen Grey. Halv høyde Hex-muttere gullebelagt 24k - Originale Sort/Gull BBS-logoer. Bolter 24k gullbelagte Polert kant Tønne og ytterkant er sveiset sammen for økt trygghet (kun 16 bolter i senter). Det er en god del mønster igjen på dekk, men de er mer slitt innerst pga camber. Pris 30.000kr - ta kontakt ved seriøs interesse. PM eller tlf 48007201 Endret September 3, 2015 av Frode D Torek, MagnusHN, Designer og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Jøss.. Hva blir det nå da? Disse satt jo som et skudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 skal du selge disse også?! dæven! nå er jeg virkelig spent på neste års valg! mtp hvor mye råere felg valget blir hvert år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Overrasket over at disse skal selges ja, sitter jo helt perfekt! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Fy, den E92n ser så rå ut uten skilt foran! synes du selger dine RS2 felger litt billige nesten.. Tipper at de neste felgene blir av merket RAD48 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 (endret) Biler er som dameføtter, de liker å bytte sko Endret September 3, 2015 av Thundercoil Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 fyy faen, hadde jeg hatt gamle m5 touringen min nå skulle jeg kjøpt disse. drømmehjul.. men desverre ingen bil de passer på nå. ( bort i fra e91 da, men bruksbilen får ikke så gromme hjul ) Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå