Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd

Share

Anbefalte innlegg

Terra er en vanskelig farge å fotografere, må nesten ses for å få riktig inntrykk. Her er en 1-serie med Boston Terra, nydelig kombinasjon med svart/terra og alpinhvit: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61859931

Er det ikke vel risikabelt å farge om skinn? Blir lett skjolder? Selv vurderer jeg å trekke om mine svarte seter og dørplater til Terra, prisen blir rundt 6000 kroner for trekkene, jobben må gjøres selv.

Endret av Basse Lusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var pent det siste du viste der. Litt mørkere enn det jeg hadde.

Hadde sadelbrunt i min e92, var veldig fornøyd med det. Syns det så veldig bra ut. Har dessverre ikke noe bilder av det. Veldig vanskelig å få fram fargen skikkelig på bilder syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig fint det der, men tror det hadde gjort seg med litt mer metning, på en måte. Så litt blasst ut?

Tja, kanskje det. Mulig det er bildet som er sånn.

Jeg trodde sadelbrunt var pent jeg  :-s  Men det du postet over her er jo milevis penere.

Her er min fars E91 LCI med sadelbrunt.

003-1_zps1zskognq.jpg

Saddelbrunt er fint det også, men det er ikke helt den fargen jeg er ute etter. :)

Terra er en vanskelig farge å fotografere, må nesten ses for å få riktig inntrykk. Her er en 1-serie med Boston Terra, nydelig kombinasjon med svart/terra og alpinhvit: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61859931

Er det ikke vel risikabelt å farge om skinn? Blir lett skjolder? Selv vurderer jeg å trekke om mine svarte seter og dørplater til Terra, prisen blir rundt 6000 kroner for trekkene, jobben må gjøres selv.

Ja, det vil jeg tro. Nyansene fra bildene er veldig forskjellige! 

De andre trådene jeg har lest om farging med Leatherique så ser det helt originalt ut. Original skinnfarge er sprayet på også, så det blir jo på samme måte. Kun de dyreste interiørene er dyppet i farge. 

6000kr for komplett sett med trekk til interiør? Sist jeg sjekket var det 3000kr for kun ett setetrekk, så kommer ryggtrekk osv. Uansett så leverte ikke BMW Terra i E92, kanskje litt derfor jeg vil ha det.

Av nysjerrighet, Hvor mye rekner du med dette vil koste? Og hvor lang tid rekner du meg og bruke :P?

Et standard sett fra Leatherique koste $3-400, så det er ikke så mye. Men tidsforbruk vil jeg tro det går to uker fra start til slutt, minimum. Alt skal jo demonteres og monteres, samt at det skal tørek mellom strøkene...

Var pent det siste du viste der. Litt mørkere enn det jeg hadde.

Hadde sadelbrunt i min e92, var veldig fornøyd med det. Syns det så veldig bra ut. Har dessverre ikke noe bilder av det. Veldig vanskelig å få fram fargen skikkelig på bilder syns jeg.

Ja, det er nok mer riktig enn de bildene jeg har lagt ut. Men så er det for mye rødt i den også. Blir spennende å se i neste uke når jeg får en ny fargeprøve. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med jeg får en ny fargeprøve imorgen med litt mindre røfarge i. :)

-

Er dette siste bilde av bilen med luft?  :-k Begynner å demontere imorgen for å gjøre den klar for PKK. Usikker på om jeg monterer luft igjen eller om det blir nye skikkelige coilovers...

23024799042_d9f1801746_h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye skal til for å få godkjent luftunderstell?

Reglene er helt på trynet. Det er så og si umulig om man ikke har kontakter i SVV. Eneste jeg vet om som har fått godkjent luftunderstell er SS Performance.

Er noe styr når en må av med det og på igjen.. Skal vel en god del til å få det godkjent?

Ja, er litt styr. Men det går forsåvidt bare et 3-4 timer så er den klar for eu-kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hvordan det blir med interiøret ditt. Virker som om flere velger å rette blikket mer mot interiøret på bilene nå for tiden.

Gikk selv til innkjøp av m3-interiør til min e46 for noen uker tilbake, og jeg gikk for rødt. Har alltid likt røde interiør mot svarte biler :D

Ellers må man jo bare si at bilen din er helt utrolig strøken, uansett om den kommer tilbake på luft eller static gleder jeg meg til å se den i bergensregionen igjen :clap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hvordan det blir med interiøret ditt. Virker som om flere velger å rette blikket mer mot interiøret på bilene nå for tiden.

Gikk selv til innkjøp av m3-interiør til min e46 for noen uker tilbake, og jeg gikk for rødt. Har alltid likt røde interiør mot svarte biler :D

Ellers må man jo bare si at bilen din er helt utrolig strøken, uansett om den kommer tilbake på luft eller static gleder jeg meg til å se den i bergensregionen igjen :clap:

Hadde planer med interiøret forrige vinter også, men hadde ikke råd til det. Er ikke noe billig hobby dette her.

Jeg tror jeg leste det i tråden din at du hadde byttet interiør. Stor oppgradering!

Takk for det, får se hva som blir utfallet.

ikje så gale d da... 

Har gjort det noen ganger nå. Er mye mindre arbeid når man slipper fjærklemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...