Supercars_no Skrevet Juli 9, 2017 Share Skrevet Juli 9, 2017 On 7. juli 2017 at 14.05, Bjornarlaland skrev: Vennen min så en laferrari på tirsdag i Stavanger ved oljemuseumet, hvet noen hvem denne er sin? Den var rød, men han fikk ikke ta bilde. hørt det skulle komme en grå. sikker på at han ikke blander med enzo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 18, 2017 Share Skrevet Juli 18, 2017 Er det slik å forstå at det går en gul Aventador SV i Telemark? Synes jeg så en der, jeg ser forskjell på vanlig Aventador og SVen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 19, 2017 Share Skrevet Juli 19, 2017 11 timer siden, Fredrik 90 skrev: Er det slik å forstå at det går en gul Aventador SV i Telemark? Synes jeg så en der, jeg ser forskjell på vanlig Aventador og SVen. Fant plutselig svaret på det du lurte på https://www.detailersclub.no/forums/topic/12961-dagens-bilde-av-bilen/?do=findComment&comment=557679 Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 19, 2017 Share Skrevet Juli 19, 2017 1 time siden, StigJ skrev: Fant plutselig svaret på det du lurte på https://www.detailersclub.no/forums/topic/12961-dagens-bilde-av-bilen/?do=findComment&comment=557679 Se der ja, var det jeg tenkte 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet Juli 22, 2017 Share Skrevet Juli 22, 2017 (endret) On 19.7.2017 at 10.08, Fredrik 90 skrev: Se der ja, var det jeg tenkte 👍 SV'en ble hentet av ny eier på tirsdag, bilen ble observert på Risør igår Endret Juli 22, 2017 av Patteyh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 22, 2017 Share Skrevet Juli 22, 2017 8 timer siden, Patteyh skrev: SV'en ble hentet av ny eier på tirsdag, bilen ble observert på Risør igår Er den registrert på norske skilter, var ikke det når jeg så den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet Juli 22, 2017 Share Skrevet Juli 22, 2017 3 timer siden, Fredrik 90 skrev: Er den registrert på norske skilter, var ikke det når jeg så den? Etter hva jeg kan se, er den på skilter. (bilde tatt fra @carspotters_norway sin instagram) Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 29, 2017 Share Skrevet Juli 29, 2017 On 22. juli 2017 at 22.52, Patteyh skrev: Etter hva jeg kan se, er den på skilter. (bilde tatt fra @carspotters_norway sin instagram) Var vel spørsmål om en gul en men... Denne er oransje 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet Juli 29, 2017 Share Skrevet Juli 29, 2017 1 time siden, Ivrig86 skrev: Var vel spørsmål om en gul en men... Denne er oransje 🙈 Stemmer det, men trodde det var denne de snakket om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 5, 2017 Share Skrevet September 5, 2017 Et pr godbiter som er på norgesferie: papertiger, Patteyh, N.E.W. og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 5, 2017 Share Skrevet September 5, 2017 Rått! Hva er anledningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 5, 2017 Share Skrevet September 5, 2017 Tøft! Rollsen er dyrare enn alle dei andre tilsaman Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 5, 2017 Share Skrevet September 5, 2017 (endret) 23 minutter siden, awt skrev: Rått! Hva er anledningen? Relativt rått ja, er en superbilklubb som skal på roadtrip til Trollstigen og Atlanterhavsvegen. 17 minutter siden, mcbanan skrev: Tøft! Rollsen er dyrare enn alle dei andre tilsaman Haha, kan kanskje stemme det. Helt sykt at den koster +- 100 millioner. Endret September 5, 2017 av Poppy Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taggata Skrevet Oktober 22, 2017 Share Skrevet Oktober 22, 2017 Nylig kommet en sølv/grå LaFerrari til Stavanger. Ertvaag som har vært på handletur igjen. Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 23, 2017 Share Skrevet Oktober 23, 2017 Og her har Mr. Detailer Tommy Lund vært å svingt poleringsmaskinen i garasjen som huser blant annet LaFerrarien som er nevnt over https://www.detailersclub.no/forums/topic/31572-ydmyk-by-tcs/ papertiger og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå