AHellem Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 har ikke Tor-Erik Grimeland eller noe,, tror han heter tor-erik her inne,, omtrent den fargen? og ligner jo litt på Christian Pedersen sin også,, hans er vel gjerne litt mørkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Estorilblå er så absolutt brukt opp, sammen med marrakech, lemans blå osv, men gjerne på andre biler enn e34 E34 er faktisk en vanskelig bil å velge en pen farge til når jeg tenker meg om, men f.eks imolarød er vel ikke så vanlig tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 så estoril er oppbrukt fredrik? bredfront, oransje blink og de lyker Estoril Blue.JPG Nei jeg synes ikke Estoril er ikke brukt opp, men som bildet illustrerer så kler den nok beste nyere BMWer. Den passer likesom ikke så bra på en bil med litt kantete design som E34, kanskje til nød på E39. Synes fargen du allerede har er nydelig jeg, sjelden og fin på E34. Står også bra til det sorte interiøret du har Så slipper du å lakke speilhusene og fangeren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 har ikke Tor-Erik Grimeland eller noe,, tror han heter tor-erik her inne,, omtrent den fargen? og ligner jo litt på Christian Pedersen sin også,, hans er vel gjerne litt mørkere tor ekrik har en litt mer turkis i sinn, og christians er jo myyye mørkere Estorilblå er så absolutt brukt opp, sammen med marrakech, lemans blå osv, men gjerne på andre biler enn e34 E34 er faktisk en vanskelig bil å velge en pen farge til når jeg tenker meg om, men f.eks imolarød er vel ikke så vanlig tror jeg? imola er fin den men baklyktene "glir" liksom litt inn, og passer ikke helt med oransje blinklys syntes jeg, men ellers en "verdig farge" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Estorilblå er så absolutt brukt opp, sammen med marrakech, lemans blå osv, men gjerne på andre biler enn e34 E34 er faktisk en vanskelig bil å velge en pen farge til når jeg tenker meg om, men f.eks imolarød er vel ikke så vanlig tror jeg? Må egebtlig si meg enig her! imola rød e34 var rått! og oransje baklykter på rødt er pent når du blir vandt til det hvis ikke kan du jo alltids ha hvite eller litt Sota blinklys Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 (endret) BMW-malachitgrün-metallic 205 Litt spesiell farge Men kanskje noen farger herfra kan passe? http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1517114-The-E36-Individual-Colour-Thread Endret Januar 16, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2015 BMW-malachitgrün-metallic 205 Litt spesiell farge Men kanskje noen farger herfra kan passe? http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1517114-The-E36-Individual-Colour-Thread den grønnfargen likte jeg daniel, passer med oransje blinkers og er samtig old school, og skjelden.. hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Estoril-blau er hvertfall det siste jeg ville hatt på en E34. Passer best på E36 M3 synes jeg. Fargevalg på E34 er vanskelig, knalle farger er noe jeg hadde styrt unna, men en farge som er litt forskjellig i ulike lys er kult. BMW har noen fine grønnfarger som går over til svart i skumring etc. Svart er alltid pent, men ganske vanlig. Imola er fint, en dyp blåfarge kanskje? Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 (endret) den grønnfargen likte jeg daniel, passer med oransje blinkers og er samtig old school, og skjelden.. hmmmm Den ser sånn ca. slik ut på E34 Ganske grei farge i grunn. Virker som den er skjelden også, var greit umulig å finne noe bra bilder av den. Fant denne (en tråd på Mighty Car Mods forum), en e30 or en e28 om jeg husker riktig. Endret Januar 17, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Heftig travle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Techno violete 299/3 altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2015 Rett etter at jeg hadde kjøpt ny bil til en jobb jeg skal begynne i så skjedde dette Første smell, sier vær gang jeg tenker på det, glad det ikke var 540'n... I det krysset jeg jeg skulle inn til var det speil is, før der var det snø, seilte rett fram mens hjulene var til høyre, så ble det sleng som ble til en pendel, kom i motgående og vi traff en personbil. Heldigvis var det ingen personskader... Over til noe litt hyggeligere! Skal hente en Fiat scudo i mårra, og på den turen skal jeg hente en "spoiler" med bremselys til takluka! Har også fått handlet meg en orginal zender framfanger som er helt ny og ubrukt! Har også fått fikset ledningbruddet i bakluke så nå funker glasset, varmetrådene og null feilmeldinger Ikke nok med det men bytta over til supersport senkesett med tuv, og var på bt her i krisrtiansand, men endte opp med 3 nye feil eksos, (for grom lyd) abs lampe lyste etter fjærbeinbytte, og xenon... Lol snakka med Svensen i skien og de hadde et 525 anlegg er kunne tilpasse. Abs pæra nappa jeg ut og xenon en fjerna jeg. Turen begynte kl 0520, siden jeg skulle være der 08.00 Begynte turen fra birkeland, i det værste snøværet jeg har opplevd, brøytebilene hadde ikke vært oppe ennå: Ettervært roet været seg men fortsatt mye snø Selfølgelig kommer brøytebilene også, den på venstre side av meg salta så denne hold jeg meg litt forran men uansett en pain å kjøre i 60 på motorvei Ettervært fikk jeg forbikjørt, men så ble jeg stuck bak en lastebil uten kjetting som kjørte i 60 i 100 sone også... Var så 5 min til kl åtte så Måtte stoppe innom butikken å handle litt mad ^^ 2cv loada med makrell i tomat! Så rakk jeg det akkurat etter de hadde makt vekk snøen uttafor lokalet. Så denne skulle de tilpasse, en e34 525 eksos: Tilpasset mine 2.5" dobble Stusselige stusser Så var det å vente litt imens ting ble gjort :] Nytt og kliss orginalt bortsett ifra katter, hørte jo ikke eksosen engang, bare motor lyd! Så vart det kontroll Denne mannen åpnet porten og lot meg kjøre inn selv, håndhilset og fortalte meg navnet sitt, mest hyggelige kontrolløren jeg hadde møtt! Det klikka så bra at jeg var det en halvtime ekstra og vi utvekslet historier i massevis, så dere i skien har super hyggelige kontolører! Kjørte tilbake og fikk montert deg gamle igjen digg med gromlyd! men gikk godt kjenne at 525 eksosen strupet 540'n ganske godt. På hjemveien skulle jeg overaske Sveigis og kjørte innom der for å levere en senter kopp til vinterhjula hans, da han mangla en, ble så litt e34 prat og ble så buden på middag ville ikke trenge meg på men når fyren insisterer kan jeg ikke gjøre noe annet [emoji14] Dette har skjedd de 2 siste ukene, måtte bare få det ned Har forresten levert inn del 1 og 2 for nye vognkort med godkjent senkesett Så nå er det bare 9 dager til 540n skal dulles med det var alt for denne gang! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Litt av en utdate Rani, artig lesning Først og fremt må jeg si at det bar bra dere kom greit ifra den ulykka, det så litt stygt ut med en gang. Ellers så er det godt å se at bilen funker og at det stadig skjer noe nytt, litt kjedelig når folka på Vrangtilsynet er vanskelige men det får man ikke la legge en demper. Men du skal ha for at du står på, står opp kl 05 og kjører til Skien i snøstorm og greier...da tror jeg at jeg hadde gått og lagt meg igjen Freakshow og Kristiansan'årn reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2015 Litt av en utdate Rani, artig lesning Først og fremt må jeg si at det bar bra dere kom greit ifra den ulykka, det så litt stygt ut med en gang. Ellers så er det godt å se at bilen funker og at det stadig skjer noe nytt, litt kjedelig når folka på Vrangtilsynet er vanskelige men det får man ikke la legge en demper. Men du skal ha for at du står på, står opp kl 05 og kjører til Skien i snøstorm og greier...da tror jeg at jeg hadde gått og lagt meg igjen [emoji14]Ja fredrik sånn er det når det er den eneste muligheten man har man kan liksom ikke bare stenge deg inne heller fordi "verden" venter ikke på en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2015 Liten update her, måtte benytte sjansen mens det var plussgrader, tok en vask med avfetting og såpe Digg å få bilen ren igjen, rett hjem å parkere den Fikk også noe post her om dagen med masse rot på vognkortet fra bt... Kunne ikke se bare skrevet "godkjent med supersport 50/30 senk med fjærer 000001 og 000002, med 30 mm fra nav. Til hjulbue forran og 30mm fra nav til hjulbue bak. Ikke nok med det men det, men før stod det godkjent med 8" og 9" bred felg i 17, men nå står det bare 8.5 Over til en litt annen nyhet, skal oppgradere forstillinga litt med noen spesielle kulelager isteden for foringer i noen lenkearmer tror jeg det heter, Disse er det da ingen vandring på da de originale vrir seg og "jobber imot" seg selv ved nedbremsing og sving. Skal også bruke de nedre alu armene fra e31, da disse er mer solide ^^ Det var All oppdatering for dennegang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå