Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Rani ,som jeg sa til deg ,jeg skjønner godt at du er i tvil.

Den du har nå er rå på alle måter men litt mye :).

Det lureste du kan gjøre ,som du skulle ha gjort fra begynnelsen,er originalfargen.

Da får du en 540 som er nydelig og står respekt av.

Sikkert endel hendvendelser fra den eldre garde og som har sansen for maskuline e34er.

Du vil ikke angre et sekund. :) :).

Min støtte får du :)

 

 

Enig med Sveigis, tilbake til originalfargen :)

hehe, dette jeg har tenkt på en stund, veldig rart og si det men 540n føles ikke "helt min"  og som du sier jan, som (jeg skulle ha gjort ifra begynnelsen) selv om islandgrun, oransje blink og vogn ikke blir helt feil heller, blir vel som oxford bare mindre blått i ;)

mulig jeg hadde tenkt annerledes om den hadde vært ombygd. men Jan og fredrik, hvordan ligger dere ann i helga. noe "e34 meet"? må myse litt på fargen din jan :) 

 

Fargen som er på den med WGR skilt! :)

tenker jeg som sakt på den eller orginalfargen selv om det heller mest på orginalfargen, den uten skilt er forresten også islandgrun. i mårra er det 2 uker til avreise ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er opptatt hele helgen .:).

Har noen pliktoppdrag samt at jeg har en viss 535 som spiller meg noen puss for tiden.

Har en bensinmåler samt kjørekomputer som lurer oss trill rundt.

Men nå vet jeg ikke hva som skjer til uken ..Mulig det passer bedre da.:)

 

Tilbake til situasjon lakk til Rani.

Nå må du høre på en gammel fjellrev :).

Lakk bilen din i originalfargen.Ikke begynne å mikse og trikse med mindre ditt og mere datt.

Tenk hvor fin den blir i originalfargen.

Skulle jeg lakket min,hadde aldri vært et tema engang å bytte farge.

Og husk at du har gjort de moddsa som skal til på bilen i den looken som du/vi liker.Nå vil jeg se Ox.Green på den :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg endelig lest gjennom tråden din! Råå bil du har, med fantastisk motor/gir-kombo :)

Var sinnsykt pent med Futura, hvilke blir neste? Og hellakkere igjen, altså? Stemmer for Calypsorød, en av de absolutt feteste fargene på E34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg endelig lest gjennom tråden din! Råå bil du har, med fantastisk motor/gir-kombo :)

Var sinnsykt pent med Futura, hvilke blir neste? Og hellakkere igjen, altså? Stemmer for Calypsorød, en av de absolutt feteste fargene på E34.

Calypso vet jeg om så mange som har, så den blir det ikke :) har bestemt meg for orginal fargen, må bli nå 3 delte i framtia, med riktig innpress :)

Fårløbig har jeg noe og velge i mellom;)

24265ce6b96d2b8d823cbcad0883917a.jpg

586d1cbd43163fd34b343157395729d3.jpg

2bed3952c9cb547561d6a97197416c5c.jpg

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en blåfarge på min bil som ikke er så vanlig [emoji14] men jeg kunne glatt ha vurdert calypso til tross for at mange har den.

Har du contour felger med den breieste kanten, eller er alle like brei?

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

866b9ce460d282e8fc585901b927da34.jpg

Er fin i grønn ja ;) personlig ville jeg valgt en farge ikke mange E34 har, som skiller seg ut men som fremdeles ikke er overkil eller har no wow faktor. Mørk grå er jeg veldig svak for.

Selvom favoritten er calypso 252[emoji111]️

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...