Skulebollen Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 Bronse blir nok innertier synes høyden på bilen din er fin, har du kun fjærer fremme og hustert på luften bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2015 Hartge fjærer fremme og Hartge senkestag bak. Veldig fornøyd med høyden selv. Akkurat passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Ble den litt stivere og bedre og kjøre? Synes min føles fryktelig tung. Og er litt "soft" bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2015 Ja litt stivere er den nok. Men jeg syns ærlig talt ikke at den ble så mye forskjellig med Hartge. Bra comfort og ikke for stivt. Veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 (endret) Noen med erfaring med noe veldig bra vaskemiddel/avfetting jeg kan spraye på før jeg spyler av bilen ? Nå som det blir kaldere går det lenger tid mellom hver håndvask/berøringsvask og da hadde det vært kjekt å ha noe å spraye på både bil og felger som tok meste av schiten. Nerta bruker jeg før håndvask men denne vil vel legge igjen en hinne om jeg ikke håndvasker? Endret November 5, 2015 av pure_stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Prickbort er en rimelig og meget god løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Prickbort er ikke vanlig avfetting. Det er kun for bruk til å fjerne asfaltflekker. Nerta, Surfex HD etc. er vanlige avfettinger. Hinne vil du nok få uansett om du ikke tar en håndvask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Har både Nerta og Surfex HD liggende så da får jeg kjøre på med det som forvask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Surfex HD tar voksen om du ikke tynner den ut mye. Første gang jeg leverte bilen fra meg til polering fikk jeg en halvliterflaske med Surfex HD 1:30 blandingsforhold for å beholde voksen lengst mulig. Det fungerte knall. pure_stig og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Ja jeg blander alltid ut nerta og surfex ' en ellers blir det nok dårlig med voks igjen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Januar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2016 Lurer på om jeg skal prøve å få lakkert vinterfelgene i denne fargen neste sesong. Plastlakken har begynt å flasse litt så den kommer jeg til å spyle av en av de nærmeste dagene. (dårlig lakkert pluss litt hard med høytrykkspylern....) Skjer ikke stort her om dagen. Nå går alle pengene til sparing for kjøp av R-sykkel Satin Metallic Bronze Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Har det begynte å flasse på dine felger? Jeg har ikke merket noen antydninger til dette enda på min. Og jeg kjører gjerne høyttrykkspyleren 20 cm ifra felgene når jeg vasker, for å spyle unna skitten som fester seg. Min erfaring er at Foliatec har overrasket veldig med tanke på holdbarhet så langt En annen ting er at man må ha berøringsvask på felgene for at det skal se helt rent ut, men hadde ikke forventet annet siden overflaten ikke er så glatt som lakkerte/polerte felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 Har det begynte å flasse på dine felger? Jeg har ikke merket noen antydninger til dette enda på min. Og jeg kjører gjerne høyttrykkspyleren 20 cm ifra felgene når jeg vasker, for å spyle unna skitten som fester seg. Min erfaring er at Foliatec har overrasket veldig med tanke på holdbarhet så langt En annen ting er at man må ha berøringsvask på felgene for at det skal se helt rent ut, men hadde ikke forventet annet siden overflaten ikke er så glatt som lakkerte/polerte felger. Ja klarte å spyle av litt på alle felgene. Men jeg er temmelig sikker på at dårlig forarbeid er årsaken. Lakker dem skikkelig til neste vinter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Januar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2016 Endelig ble det tid til en skikkelig håndvask! ?? sveigis, Skulebollen og Fahad reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 24, 2016 Share Skrevet Januar 24, 2016 Ser veldig bra ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå