Gå til innhold

Takk til alle - og takk for meg! :)


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg får føye meg i rekke av mennesker her inne som takker for all tiden du har brukt på dette forumet. Utrolig flott å se hva bimmers har blitt til! :D

Stor applaus til deg Gunnar for å ha opprettet og driftet bimmers til det det er i dag! :applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg også, må få takke for Bimmers.no og den innsatsen du har lagt i å drive dette forumet.

Det har gått ufattelig mye tid i å lese, se på bilder, skrive og lære, og med mine nesten 10 000 posts siden 2009 vil jeg påstå at Bimmers har blitt en del av hverdagen min. Det har gitt meg mange nye venner, både på forumet og i virkeligheten, og tror det har vært grunnlaget for mange samlinger og treff oppigjennom de siste årene. Jeg angrer ikke den dag i dag, at jeg meldte meg inn for snart 5 år siden, da jeg var nybakt bmw-eier, for det har gitt meg mye å være med her, og det håper jeg det fortsetter med :)

Meg, som Erikyog, sitter med frysninger når jeg tenker tilbake. Stor applaus for deg Gunnar!!! :applause::applause::applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter meg til gjengen her og vil takke for den fantastiske innsatsen og alle timene du har lagt ned i forbindelse med dette flotte forumet, Gunnar! :) Selv har jeg hatt stort utbytte av det med tanke på utveksling av kunnskap, treff, erfaringer, kjøp, salg og mye mer.

Ønsker deg lykke til videre med dine mål her i livet og håper du oppnår dem.

Kommer til å bruke dette forumet aktivt i fremtiden, håper det fortsetter i din ånd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 years later...
On 8/30/2013 at 9:40 PM, Gunnar said:

Jaja, så var tiden omsider kommet for å takke for meg som driver av norges største BMW-forum.

Takk for meg - og dere ser meg nok igjen her inne. 8)

 

Hei Gunnar, jeg så tilfeldigvis på forsiden at du nettopp var pålogget. Hyggelig å se at du sveipet innom gamle trakter etter 10 år. Helt rått at bimmers fyller 20 år i disse dager! :bmw: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
På 16.8.2023 den 22.44, Werther skrev:

 

Hei Gunnar, jeg så tilfeldigvis på forsiden at du nettopp var pålogget. Hyggelig å se at du sveipet innom gamle trakter etter 10 år. Helt rått at bimmers fyller 20 år i disse dager! :bmw: 

Haha, takk! Har faktisk ikke tenkt på at det er 20 år engang, men jeg treffer fortsatt stadig folk, spesielt via jobb, som har vært mye på bimmers opp gjennom.

Og ja, jeg måtte innom og titte litt, vært mye elbiler i mange år, men nå har jeg faktisk plutselig kun BMW-er igjen, og nesten hver eneste ting jeg googler leder meg inn her. 😂🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2023 den 23.37, PIIIPower skrev:

😂 Virker som du gikk virkelig lei ja, 10 års pause. Vi gamle, tross gikta, bøyer oss på nytt i olja for innsatsen du la ned!

Takk! For min del har det vært mye jobb, hus og familie i mange år, og bruksbilene har bare vært elbiler de siste 6-7 årene. Skal vel innrømme at BMW sitt noget schizo designspråk har gjort at ikke alle modellene har truffet meg helt de siste årene. 🫣

Kjekt å se at det er en del igjen her fortsatt. Facebook holdt på å ta over for forumene en periode, men det er bare kaos! Null system og orden i tråder og mulighet til å finne noe igjen...

Endret av Gunnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært interessant å høre hva en veteran som deg som har vært borte noen år nå har av BMWer i garasjen igjen :)

Og ja, helt enig, Facebook-gruppene er totalt kaos og for meg umulig å forholde meg til. Bimmers er som en god dose friskluft etter å ha vært inne på en facebook-gruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...