Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Marius2002 skrev:

 

Joda, men når man skriver emojis med tastaturet så får man andre figurer enn hva man gjør i den menyen mener jeg.

Selv så høyreklikker jeg og velger ''Åpne linken i ny fane.'' Det går automatisk på alle linker jeg trykker på : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bækkmann skrev:

Joda, men når man skriver emojis med tastaturet så får man andre figurer enn hva man gjør i den menyen mener jeg.

Selv så høyreklikker jeg og velger ''Åpne linken i ny fane.'' Det går automatisk på alle linker jeg trykker på : )

Når jeg trykker på emoticons og så velger jeg kategori, da trykker jeg på den som står 117 bak. Da er det forumets egne smilefjes som kommer opp og alle 117stk kommer fram. Man kan egentlig bruke kommandoer som: :lol::):D osv for å få de opp, men det er vel som sagt midlertidig nede. I hvertfall kan alle da se de. Bruker du telefonens emojis, f.eks. Apple iPhone, kan bare de med Apple se de, mens android og windows får ikke sett de. Derfor foretrekker jeg å bruke forumets egne, for ordens skyld.

Jeg høyreklikker "åpne ny fane" automatisk alltid på PC/Mac, men jeg surfer 95% av tiden via iPhone og der er det mer tungvint. Joda det er bare å holde på linken en stund så kommer det opp en meny, mem beste hadde vært autoåpning i ny fane.

Legger ved bilde av hva jeg mente med emoticonsmenyen:

IMG_3667.thumb.PNG.8045ef442121fdb645614b709c52672b.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Marius2002 skrev:

 

Slik var det ja, tenkte ikke på at kun Apple brukere ser de. :-o

Men ang. automatisk åpning av ny fane. Ville ikke dette bli tull om man ikke ønsker å åpne ny fane? Da har man ingen valg da :|

Endret av Bækkmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bækkmann skrev:

 

Men ang. automatisk åpning av ny fane. Ville ikke dette bli tull om man ikke ønsker å åpne ny fane? Da har man ingen valg da :|

Mulig mulig, det får være opp til admin å dømme :D Kanskje bare jeg er alene om det ønsket da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 24.6.2017 at 0.08, Gabz skrev:

...

 

On 24.6.2017 at 0.10, Bækkmann skrev:

...

 

On 24.6.2017 at 0.15, Marius2002 skrev:

...

 

On 24.6.2017 at 0.25, Bækkmann skrev:

...

 

23 timer siden, Marius2002 skrev:

...

 

23 timer siden, Bækkmann skrev:

...

 

Hei dere!

Ett lite søk i databasen så fant jeg flere som hadde fått en midlertidig URL til emojiene mens disse ble flyttet til en flunkende ny disk.

Disse har nå blitt oppdatert (derfor har  smilefjesene dukket opp i postene deres...). Har testet litt rundt og "snarveiene" ser ut til i fungere :D Si ifra om det fremdeles ikke er på plass!

- Fredrik 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 26.6.2017 at 11.26, Gabz skrev:

Mobilversjonen logger meg ut om jeg lukker Safari noen minutter, selv om jeg huker av husk meg og alt det der. Noen som har idéer til fix?

Samme problem her. Må logge inn støtt og stadig :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
10 minutter siden, Gabz skrev:

Vel..? Fryktelig irriterende problem.

Aldri skjedd her, med mindre jeg har tømt buffer på nettleser eller logget meg på en annen plass (data, annen mobil, nettbrett).

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 26.6.2017 at 11.26, Gabz skrev:

Mobilversjonen logger meg ut om jeg lukker Safari noen minutter, selv om jeg huker av husk meg og alt det der. Noen som har idéer til fix?

Problemet er kommet til meg også nå. Akkurat samme skjer

Google Chrome på android. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hva er grunnen til at dere har innført dette med at man ofte ikke klarer å redigere innlegg? Selv om det blir prøvd å redigert under ett halvt minutt etter innlegget ble postet får jeg siste dagene ofte melding om at den ikke kan redigeres fordi x og y. Jeg skriver på langt nær perfekt, og syns det er greit å prøve å brannslukke ivertfall litt her og der. Også ofte man kommer på flere ting å nevne, gjerne i tekniske spørsmål.

Siden dette ikke har vert tatt opp slik jeg har sett, er vell dette noe som kanskje har komt snikende i en annen update? Vet noen forum har liknendes for å holde litt styr på ungene som bare skal krangle, men da er facebooks løsning med at man kan se hva som ble redigert bedre syns jeg.

 

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...