Gå til innhold

Avstemning på Kjøp & Salg i forumet eller ei. Avsluttet


mkj
 Share

Nye eller gamle Kjøp og Salg på Bimmers?  

291 stemmer

  1. 1. Hvilket alternativ for kjøp og salg ønsker du på Bimmers i framtiden?

    • Jeg ønsker å beholde NYE kjøp og salg
    • Jeg ønsker å få tilbake GAMLE kjøp og salg i forumdelen


Anbefalte innlegg

Jeg tror wackamole fant ut at vi hadde 60 brukere(unike) via Tapatalk siste 30 dager (av totalt 96.225 unike besøkende). Tenker vi avrunder avstemningen i løpet av morgendagen.

Rett etter oppgradering av nettsiden var det ikke mulig å gå inn med tapatalk tror noen falt av lasset der .. tok litt tid før jeg fant ut at jeg måtte legge til den nye siden på tapatalk. Uansett hvis man ikke har 3g dekning er det håpløst å bruke den web basserte. Da funker tapatalk bedre. Uansett nå det er sagt så er jeg positiv til at noe skjer og bimmers hadde godt av en ansikts løftning. Likte den gamle kjøp og salg bedre men den kunne kanskje trengt en dugnad på rydding og muligens delt den noe mer opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltkjelen og K-E dere hadde nok hatt en annen tone i pipa om det var nye kjøp og salg delen som hadde 70%.

å at dere ikke klarer å innse at folk flest (vertfall sånn barometra er nå) liker den gammle bedre, så synd for dere

 

I alle dager. Stått opp med feil ben i dag? Ellers alt bra?

 

Hadde du lest det jeg hadde skrevet tidligere så hadde du forstått at jeg ikke har tatt parti med noen av løsningene. Jeg poengterte at det er viktig å gi ting tid og forsøk før man svartmaler et prosjekt helt. Det er, som tidligere nevnt, fordeler og ulemper med begge løsningene. Dersom dette beroliger deg kan jeg røpe såpass at jeg har stemt på den gamle løsningen.

 

Oppriktig talt vet jeg ikke helt hvem det er synd for, men det er no en annen sak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke stemt på noen av de, da jeg syns begge løsningene virker helt greit for meg.

Men nå har det jo vist seg at noen ikke har skjønnt det nye systemet helt, og har skiftet mening når de har sett de kan spesifisere søket ganske bra i listen til venstre.

Jeg er redd flere av di som har stemt kanskje ikke har skjønnt det nye systemet helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du velger oppe til venstre om du vil se på kun Ønskes kjøpt, eller Til salgs. Dersom du er på mobilen må du klikke på "Alle annonser" øverst, for å vise kategorivalgene.Så får du opp kategoriene:

 

 

 

aty8u2ut.jpg

 

Dette kan du og gjøre på neste "nivå" for å få spesifisert søket slik du ønsker. :)

 

jy2ere6y.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min motstand mot nye salg/kjøp bunner ut i at det er flere "dører" som må åpnes for å få innsyn i annonsene. Det gamle systemet tillater at man bare scroller nedover, får med hva som selges, hvem som har kommet med kommentarer (siste kommentar i hvertfall), hvor mange kommentarer.

Jeg har personlig kommet over deler jeg har kjøpt fordi diskusjonen i tråden har ført videre til noen som skulle selge noe tilsvarende, og som jeg da har kontaktet på PM.

Denne levende opplevelsen, eller underholdningsverdien om man vil, blir borte i det nye systemet.

 

Er man ute etter et rent verktøy for å lete etter en spesifikk del, er sikkert det nye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager. Stått opp med feil ben i dag? Ellers alt bra?

 

Hadde du lest det jeg hadde skrevet tidligere så hadde du forstått at jeg ikke har tatt parti med noen av løsningene. Jeg poengterte at det er viktig å gi ting tid og forsøk før man svartmaler et prosjekt helt. Det er, som tidligere nevnt, fordeler og ulemper med begge løsningene. Dersom dette beroliger deg kan jeg røpe såpass at jeg har stemt på den gamle løsningen.

 

Oppriktig talt vet jeg ikke helt hvem det er synd for, men det er no en annen sak. :)

det har vel blitt gitt litt tid har det ikke ?

å jeg respekterer at man har prøvd å gjøre forandringer,men nå har det blitt prøvd,og jeg samt veldig mange andre ser jeg. synes ikke at det duger

 

å joda synes det er fint du har stemt på det gammle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forsåvidt forstå problemet på Deler selges, da det som regel er større samleannonser som i dette systemet blir vanskelig og noe uoversiktlig, men er det virkelig så problematisk med de andre kategoriene? Personlig synes jeg de resterende kategorier, hvor det normalt sett selger bare én del pr. annonse (Les: Biler, Felger/dekk) virker helt utmerket. Tenker da om man hadde fått det slik at man trykker f.eks Felger/Dekk selges hvor det gamle befinner seg, hvor man blir sendt rett til den aktuelle kategori i det nye systemet, mens Deler selges forblir i gammel forum-stil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...