Gå til innhold

Avstemning på Kjøp & Salg i forumet eller ei. Avsluttet


mkj
 Share

Nye eller gamle Kjøp og Salg på Bimmers?  

291 stemmer

  1. 1. Hvilket alternativ for kjøp og salg ønsker du på Bimmers i framtiden?

    • Jeg ønsker å beholde NYE kjøp og salg
    • Jeg ønsker å få tilbake GAMLE kjøp og salg i forumdelen


Anbefalte innlegg

Vil du ha nye kjøp & salg eller ha tilbake kjøp og salg i forumet slik det var tidligere?

 

Da har nye Kjøp & Salg vært oppe i omtrent en halv mnd. På den tiden har vi fått inn nesten 600 annonser og ekstremt mange tilbakemeldinger. Disse har vært både positive, lunkne og negative.

 

Nye kjøp og salg ble lansert da dette var den delen av forumet vi som nye drivere fikk mest tilbakemeldinger på at burde gjøres noe med. Nye Kjøp & Salg er diskutert i denne tråden. I tillegg har vi mottatt PM's og hatt ivrige diskusjoner "på bakrommet".

 

Nå har vi altså vært oppe med den nye løsningen en stund, og denne seksjonen burde begynne å bli kjent for de fleste nå. Vi ønsker nå at ALLE aktive brukere av Bimmers skal bli med på denne avstemningen! Gi oss et klart bilde av hva som ønskes. Nye eller gamle måten å selge på?

 

Trenger du litt mer info før du avgir din stemme? Jeg og rolfi har oppsummert litt her.

 

Delta i avstemningen ved å velge ett av alternativene. Kommentarer til dette innlegget vil ikke bli talt opp eller tillagt vekt, men få gjerne med deg diskusjonen. Gode momenter både for og i mot begge alternativ.

 

Har du stemt feil? Du kan endre din stemme i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte gamle best. Nå må man titte side opp og side ned for å finne det man er intresert i.

Jeg gidder ikke bla igjennom utallige sider med gamle hjul og bildeler for å finne de få bilene jeg er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte gamle best. Nå må man titte side opp og side ned for å finne det man er intresert i.

Jeg gidder ikke bla igjennom utallige sider med gamle hjul og bildeler for å finne de få bilene jeg er ute etter.

 

Du vet du kan sortere ut det du vil se etter på venstre side ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...