sveigis Skrevet Mars 23, 2020 Share Skrevet Mars 23, 2020 Du er rå på å skaffe deler som er originale og skjeldent .😀 Bilen blir rå når du er ferdig ,men godt du har en erstatter inntil videre . slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mars 23, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2020 38 minutter siden, sveigis skrev: Du er rå på å skaffe deler som er originale og skjeldent .😀 Bilen blir rå når du er ferdig ,men godt du har en erstatter inntil videre . Ja gleder meg til det😁 å ja artig å ha en "brukis" 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mars 23, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2020 Ny verktøybenk og noen flere verktøytavler på plass, prøve å ha litt mere system på rotet😆 Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mai 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2020 Har kjøpt meg en org M535, gikk rett igjennom eu kontroll med 0 feil😁 Samlet og et par biler idag for en liten photoshoot👌😍 E28 m5 schulz, M535, E34 M5 å min M535👍 Senk å felg skal på etterhvert.. N.E.W., Patta, Ingvaldsen og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 1, 2020 Share Skrevet Mai 1, 2020 Særs flott rekke dette og regner med bil står til forventninger 😀. Bra du skaffet deg denne . slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mai 1, 2020 Share Skrevet Mai 1, 2020 Gratulerer med nydelig M535i 🥳🎼😍 Det er fasinerende at du som 22-åring har fått til så mye som du har gjort 🥳🤘 Imponerende rett og slett !! Men bedre å bruke penger på dette her enn alt sølet som mange på din alder bruker penga sine på 😉 Knark og festing er tydeligvis ikke førstepri hos deg og det er knallbra 🥳 Kos deg med bilen og hobbyen 👍😃 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mai 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2020 1 time siden, Bimmerlorris skrev: Gratulerer med nydelig M535i 🥳🎼😍 Det er fasinerende at du som 22-åring har fått til så mye som du har gjort 🥳🤘 Imponerende rett og slett !! Men bedre å bruke penger på dette her enn alt sølet som mange på din alder bruker penga sine på 😉 Knark og festing er tydeligvis ikke førstepri hos deg og det er knallbra 🥳 Kos deg med bilen og hobbyen 👍😃 Takk for det😀 Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Mai 1, 2020 Share Skrevet Mai 1, 2020 Gratulere med M535, nydelig bil herlig at denne gikk rett igjennom. Blir gromt å ratte en slik tenker jeg. Nydelig rekke med biler der Ikke hverdagskost å se schulz utgaven av E28. slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mai 2, 2020 Share Skrevet Mai 2, 2020 Jeg så den Schulz’n ble lagt ut på finn ? Det var ingen bilder av den der, men antar at det er samme bil 🤷♂️ slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mai 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2020 3 timer siden, Bimmerlorris skrev: Jeg så den Schulz’n ble lagt ut på finn ? Det var ingen bilder av den der, men antar at det er samme bil 🤷♂️ Samme bilen, bilder er ute nå:) Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mai 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2020 Fått montert shadowline på bakvindu👌 samt bestilt 2x3" eksosrører bak😁 N.E.W. og drturbo reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mai 11, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2020 Fått montert Tidsriktige skilt å ny ///M535i logo istede for kun ///M'n 😁 Og bort med chromen rundt ruter da jeg var så heldig å fikk kjøpt alt av shadowline nytt. 😀 Masse av dette er utgått idag.. Takrennelistene har jeg ikke montert da de jeg har er bøyde. Så må skaffe nye eller få lakkert😀 tambur4, Mathiseen, Patta og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 11, 2020 Share Skrevet Mai 11, 2020 Det skulle vært påbudt med Shadowline på m utgaven på e28 ,mye finere og sportsligere . Så ja dette ble fint Erik 😀 slettaas og Rune-K reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mai 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2020 Nye baklamper montert, ble mye finere enn de flassa som satt på😀 Mortenej, Orjan, Bimmerlorris og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Mai 12, 2020 Share Skrevet Mai 12, 2020 Nydelig bil. Herlig farge kombinasjon, svart shadowline med lyst interiør. slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå